![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is een interne tegenstrijdigheid; na WOII kende Europa een industriële boom, en een even grote explosie van de tertiare sector. Het geld werd met bakken verdiend, en iedereen werd rijk. Althans, een steeds maar kleiner gedeelte van het gezins-inkomen ging naar basis-behoeften, en er bleef meer en meer over voor luxe-uitgaven.
De grijpgrage collectivisten zagen dit met lede ogen aan. Immers, een rijke, zelfstandige burger, die geen dienst moet doen op "de overheid" om in zijn levensonderhoud te voorzien, is niet meteen een "stemmer voor links." Het moest anders. Mensen moesten "rechten" krijgen, uitgedeeld door de overheid, met name, minder werk, meer spelen. Met elk voortschrijdend decennium werd de industriële basis die voor al deze rijkdom zorgde uitgehold, en groeide het aantal "rechten" explosief. Tot op het punt dat onze Europese industriële basis op instorten staat, terwijl langs de andere kant de collectivisten krijsen om een UBI (universeel basis inkomen) ingevoerd te krijgen. Om een basis-bestaan te hebben, is arbeid dus niet meer nodig. Dat het geld dat de overheid via belastingen int aan de basis van het uitdelen van al deze "rechten" staat, daar wordt in de regime-pers angstvallig over gezwegen. https://www.zerohedge.com/geopolitic...ate-collapsing Wat is volgens U de beste methode om de parasitaire welvaartsstaat ten grave te dragen? Strijden via de stembus? Of de gastheer laten overlijden, door de collectivisten ALLES en nog meer, te geven?
![]() |
#2 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() En hoe moet die garde er uit zien, en hoe weerhouden we die nieuwe garde ervan om niet zo'n smeerlappen te worden als de oude garde?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhuis permanent naar Argentinië. Jouw potentieel zal hier gemist worden en de val van onze parasitaire welvaartsstaat bespoedigen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
2. Ik denk aan technocraten. Dus geen politici, het moge duidelijk zijn wat die allemaal verkorven hebben. Eerder economen, die weten hoe een economie gerund moet worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Ik weiger, vooralsnog, ons stukje aarde over te laten aan smerige collectivisten, die een ongeïnformeerde bevolking wijsmaken dat productiviteit niet nodig is om iedereen in leven te houden.
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |