![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blauw was geen succes, en nu lijkt ook roze te mislukken: Voor U van Els Ampe valt al uit elkaar
Welk nieuw politiek project met welke kleur zou Els hierna starten ? ![]() Ik gok op de kleur paars. En het project...heu.... VLD, VoorU de V moet dus zeker de beginletter worden. Vamp ? Vinyl ? Viswijf ? Vlektyfus ? Valbijl ?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou met "VoorMij" beginnen en het logo in het wit houden.
Dat is goedkoop qua drukwerk.
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was al een grote vergissing, waarschijnlijk ingegeven door de aanwezigheid van het linksflamingantische Vista. Ik denk niet dat Vista thuishoort in een nieuwe liberale partij, het is dus voor iedereen een goede zaak dat ze eruit getrokken zijn.
![]() |