![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is Zuid-Koreaans genaturaliseerde Chinese en ze heet elLe Gee Wavedom en we zijn al 10 jaar samen...
Het enige dat ik al moeten doen heb is die plastieken ring met 3 wieltjes onder haar roterende glasplaat repareren met (plastieken!) vijsjes... En verder,buiten wat piepen en grommen, zaagt ze niet. Ik zou haar niet kunnen missen... Laatst gewijzigd door kelt : 21 maart 2025 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LG = Koreaans.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wens u een leven lang geluk met haar Kelt!
Al eens de krielpatatjes van den Delhaize met rozemarijn geprobeerd? Super makkelijk! Gaatje in prikken en 5 minuten microgolfoven. Overstrooien met zout en met een goede kloek mayonaise onweerstaanbaar! Ik ben tegen plastiek in de microgolf, maar daar maak ik een uitzondering voor. Ik heb het graag af en toe praktisch en als er al 2 potten op jet vuur staan, moet je maar rekening houden met 5 minuten microgolven en alles staat warm op tafel.
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu we het er toch over hebben, iemand nog iets van BemBem gehoord?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was die niet zinnens terug te keren naar Zuid-Korea?
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Of was 't toch weer Blankenberge? Of Mortsel?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn inderdaad vele lokaties denkbaar waar een microwijf kan opgesteld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() De Bem wilde zichzelf per postpakket verschepen?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou de lezertjes afraden om te proberen gelijk welk merk Microwijf te proberen doen verschepen als staal zonder waarde...
Douniers zouden dat door krijgen en garanderen dat het inderdaad op uw stoep verschijnt zonder waarde.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 4 april 2025 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Zo te zien schijnt het gelukt te zijn. Het is wel bekend wat er in de landen aan de Perzische Golf gebeurt met niet-Arabieren van Aziatische of Afrikaanse afkomst, die daar een beter leven zoeken. Ge hoort er vaak nooit meer wat van.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien mijn Microwijf al een dagje ouder wordt moet al eens gedacht worden aan techno-medische kosten.
Nu verneem ik in dit eigenste K&K forum dat die kosten in Frankrijk gedeeltelijk door de overheid gedragen worden. Misschien moet ik haar doen naturaliseren tot Fransoze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kan ook zijn dat de doos nog ergens in nen depo staat, als die facteurs beginnen staken, weet je nooit wanneer uw pakje toekomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |