![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mannen zijn tweederangsburgers, dat weet iedereen die ooit een kledingwinkel binnenstapte en gewoon kijkt naar het aanbod.
Voor vrouwen: rokjes, jurkjes, shortjes, broeken, kleedjes, .. voor mannen: een bruine broek, een blauwe broek, een grijze broek of een zwarte broek erger nog is gesteld met de toestand voor maensen met een buikje: vrouwen hebben massa keuze uit positiekledij, zwangerschapsjurkjes, etc mannen kunnen enkel nog voor dit gaan: ![]() daarom deze oproep aan alle kledingwinkels: zorg er nou eindelijk eens voor dat wij ook toffe positiejurkjes kunnen kiezen. Buikjesmannen hebben ook rechten.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Azië hebben ze daarvoor de "Beijing bikini"
Misschien kan je zoiets bestellen bij Temu of Alibaba ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag mag je ook een kort rokje dragen hoor koe.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het idee dat ik "ook" de keuze zou kunnen hebben uit Roze broeken of shorts met een split langsheen mijn linkerbeen,of misschien een lange das met peniskoker, spreekt me toch niet echt aan hoor....
![]() Overigens,ik kan me de tijd niet meer herinneren nog in een "kledijwinkel" (veelal "modewinkel" genoemd) binnen geweest te zijn ,laat staan daar iets gekocht.... Gezien al onze kledij uit Azie komt bestel ik het dan maar iets dichter bij de bron als het ware...Geen nood aan de detailhandel en hun LABELZEVER of,god beware ons ,voor de waanzin bedacht door en voor vrouwen en janetten,de "collectie".... Laatst gewijzigd door kelt : 22 juni 2025 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -Meet uw beenlengte en lende in inch en kijkt voor jeans en katoenen broeken van een goede kwaliteit (de maat van een jeansbroek wordt weergegeven in de lengte en de lendeomtrek, uitgedrukt in inch).
-Er zijn genoeg ruim passende hemden op de markt. Je kan het desnoods op maat laten maken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 juni 2025 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor echte mannen is er nog veel te veel keuze. En voor mannen met een bierbuik is er de trainingsvest.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo (besparingen op de knelpuntberoepers - itt tot de werkgevers- en rijkensubsidieregering Michel). We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. |
![]() |
![]() |