![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
(GROOT ISRAEL 2040 ... 2083 ) ZE zijn verdoemd, alle palestijnen libanezen yemen west bank =============================== Analyse (01) Shit ik heb net iets ontdekt op internet, HEEL zielig voor de palestijnen, Libanezen, yemen, west bank, en misschien zelfs heel syrie.... // wist het niet, en het lijkt erop dat wij verdoemd zijn op deze KUT planeet ok, GROOT Israel en GROOT ZION omvatten feitelijk de gehele AARDSE HEllewereld, en het RIJK van De Gevallen Engel zal verdelgd worden inclusief de lammeren, ZONDE-bokken, schapen en geiten van SATAN. // Dat VOLLE Evangelie is QUA Profetieen en beloften toch ook het heilige geloof van ZIONISTEN? Dus alles daar rondom het huidige ZION is verdoemd, kijk hier ok: https://www.christipedia.nl/wiki/144...ra%C3%ABlieten ========================== 144.000 Israëlieten Pagina Overleg Lezen Brontekst bekijken Geschiedenis weergeven Hulpmiddelen Uiterlijk Tekst Klein Standaard Groot Paginabreedte Standaard Volle breedte Laatste 5 pagina's bekeken: 144.000 Israëlieten 144.000 Israëlieten, 12.000 mannen uit elk van de 12 stammen uit Israël, zullen volgens de Openbaring van Johannes in de eindtijd een rol spelen. Schriftgedeelten Over hen wordt geschreven in de volgende gedeelten van het boek Openbaring van Johannes. Opb 7:2 En Ik zag een andere engel opkomen van de opgang van de zon, die het zegel van de levende God had; en hij riep met luider stem tot de vier engelen wie gegeven was aan de aarde en de zee schade toe te brengen, Opb 7:3 en hij zei: Brengt geen schade toe aan de aarde, noch aan de zee, noch aan de bomen, voordat wij de slaven van onze God aan hun voorhoofden hebben verzegeld. Opb 7:4 En ik hoorde het getal van de verzegelden: honderdvierenveertigduizend verzegelden uit elke stam van de zonen van Israel - Opb 7:5 uit de stam Juda twaalfduizend verzegelden, uit de stam Ruben twaalfduizend, uit de stam Gad twaalfduizend, Opb 7:6 uit de stam Aser twaalfduizend, uit de stam Nafthali twaalfduizend, uit de stam Manasse twaalfduizend, Opb 7:7 uit de stam Simeon twaalfduizend, uit de stam Levi twaalfduizend, uit de stam Issaschar twaalfduizend, Opb 7:8 uit de stam Zebulon twaalfduizend, uit de stam Jozef twaalfduizend, uit de stam Benjamin twaalfduizend verzegelden. Opb 7:9 Daarna zag ik en zie, een grote menigte die niemand kon tellen, uit elke natie en alle geslachten en volken en talen, stond voor de troon en voor het Lam, bekleed met lange witte kleren en met palmtakken in hun handen. (Telos) Er wordt op hen gezinspeeld in Opb. 9:4. Opb 9:4 En hun werd gezegd dat zij geen schade mochten toebrengen aan het gras van de aarde, noch aan enig groen, noch aan enige boom, behalve aan de mensen die het zegel van God niet aan hun voorhoofden hebben. (Telos) In Opb. 14 zien we een vooruitblik op de tijd dat de Heer Jezus is teruggekomen en zij met Hem op de berg Sion staan. Opb 14:1 En ik zag en zie, het Lam stond op de berg Sion en met hem honderdvierenveertigduizend, die zijn naam en de naam van zijn Vader hadden, geschreven op hun voorhoofden. Opb 14:2 En ik hoorde een stem uit de hemel als een stem van vele wateren en als een stem van een zware donderslag. En de stem die ik hoorde, was als van harpspelers die op hun harpen spelen. Opb 14:3 En zij zingen als een nieuw lied voor de troon en voor de vier levende wezens en de oudsten; en niemand kon het lied leren dan de honderdvierenveertigduizend die van de aarde gekocht waren. Opb 14:4 Dezen zijn het die zich niet met vrouwen hebben bevlekt, want zij zijn maagdelijk. Dezen zijn het die het Lam volgen waar het ook heengaat. Dezen zijn uit de mensen gekocht als eerstelingen voor God en het Lam. Opb 14:5 En in hun mond is geen leugen gevonden, want zij zijn onberispelijk. (Telos) Letterlijk of symbolisch? Het getal 144.000 en de 12.000 uit iedere stam van Israël worden verschillend geïnterpreteerd. De symbolische uitleg neemt het getal 144.000 symbolisch en stelt dat het Gods volk aanduidt. Daarbij wordt soms aangenomen dat 12 een aanduiding is voor volmaaktheid en het getal wordt gekwadrateerd en met 1.000 vermenigvuldigd voor extra nadruk. De stammen zijn volgens de symbolische duiding figuurlijke stammen. Het getal 144.000 staat voor een groot en volkomen aantal Israëlieten die geroepen en afgezonderd worden door God. Een argument voor de louter figuurlijke duiding is dat we niet weten welke Jood tot welke stam behoort, uitzonderingen daargelaten. Tegen de louter symbolische duiding kan men inbrengen dat het zinsverband, de vermelding van de stammen waaruit ze voortkomen, erop wijst dat wij het getal letterlijk moeten nemen. In het boek Openbaring worden veel getallen genoemd. De zeven gemeenten zijn letterlijk zeven gemeenten. De twaalf stammen waren letterlijk twaalf stammen. De alwetende God heeft weet van de afstamming van elke Israëliet en kan uit elke stammen 12.000 mannen selecteren. Er is geen voldoende grond om een symbolische betekenis te nemen en de letterlijke uit te sluiten. De letterlijke uitleg neemt het getal 144.000 letterlijk. Sommigen nemen het getal letterlijk, maar Israël figuurlijk: het zou gaan om uitverkorenen die een rol spelen in het einde van deze periode. Een mening is dat dat de 144.000 in Openbaring 7 naar Joden verwijst en die in Openbaring 14 naar christenen. Volgens het preterisme zijn het Joodse christenen die de vernietiging van Jeruzalem in het jaar 70 overleefden. Jehovah's getuigen menen dat precies 144.000 getrouwe mannen en vrouwen (Jood of heiden) uit de geschiedenis vanaf de komst van de Heilige Geest (Pinksterdag) tot de huidige dag bij God en Jezus in de hemel zullen wonen. De overige getuigen van Jehovah zullen op de nieuwe aarde wonen. Het ligt het meest voor de hand om zowel het getal 144.000 als de woorden "stam van de zonen van Israël", "stam Juda", "stam Ruben" enz. letterlijk te verstaan. Het gaat om 144.000 Israëlieten, 12.000 uit elk van de genoemde stammen. Daarbij kan worden aangenomen dat het getal 144.000, het resultaat van 12 x 12.000, tevens een symbolische betekenis heeft. Misvattingen aangaande de identiteit van de 144.000 mannen: ze symboliseren de gemeente van Christus (samengesteld uit heidenen en een zeer kleine minderheid Joden); het zijn Jehovah's Getuigen; het zijn Zevende-Dags-Adventisten. Het getal 144.000 ============================ https://www.christipedia.nl/wiki/144...ra%C3%ABlieten ====================== HUidige JODEN en alle JIddische volkeren, PV Rassen wereldwijd zijn nu hecht VERENIGD in een Groot en Machtig Zionistisch LEGERTJE ok, en hun hele Expansie is nu een Doctrine denk ik, en allemaal zijn nu dus een Transnationaal Imperialistische World POWER geworden. Macht van het GROOT Kapitaal.......... vanaf 100 MILJARD USD of EURO.......... maar ok ik GUN Het hen zeker, omdat in de harde Natuur en JUNGLE slechts een wet telt: 'The Weak MUST Perish and Die' 'The Strongest MUST Surivive' Guess what: "I am the Weakest Coolie apeman of BBC Surinam, BBC and HUGE Jambalayas from Africa will Rule all the virgin White PUSSIES........ " ======================= Laatst gewijzigd door dewanand : 25 juli 2025 om 23:42. Reden: aanvullen corrigeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() dus deze posting van mij is de harde WAARHEID ok: IK LIEg niet en ben toch waarheidsschrijver en VRIJdenkende Koelie AAPlandertje met bruine INdiase apenkleurtje:
GROOT ZION kan echt gerealiseerd worden, zelfs binnen 15 jaar voor jaar 2040 denk ik, en Militair gezien kan het Huidige Israelische leger allemaal nu platgooien en allemaal daar om zeep helpen, tot in een STRAAL van 100 KM om het huidige Israel. Onze hele AARDKLOOT in dit verdoemde Antropoceen lijkt op een POTJE Risk van Satan en GOD, samen ok en alle Q Aliens uit Star Trek, alle overige godsvoorstellingen uit alle religieen incl ALLAH en dit is ook een LOGISCHE theorie denk ik als je over INTELLIGENT DESIGN gaat filosoferen, bloot op de WC of bloot gebukt in een Prive besloten, elitaire HOMO Seksclubje. ============================= copy van mijn posting: https://forum.politics.be/showthread...1#post10517818 Ga terug Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict Het Israëlisch-Palestijnse conflict Vandaag, 00:01 #3029 dewanand Minister-President dewanand's schermafbeelding Geregistreerd: 30 april 2005 Locatie: delft Berichten: 5.297 Genocides zijn natuurlijke processen in de harde natuur Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht We weten allemaal dat Palestina (niet enkel Gaza en de Westbank) uiteindelijk als zelfstandige staat erkend zal worden en Israel te ver is gegaan. Belangrijk is nu dat we daarin als Europa eendrachtig zijn en vooral zeer goed controleren wie hier deze genocide steunde van dit nazistisch regime aldaar. Als we dat in huis halen hebben we weldra dezelfde'problemen als in Amerika met zionisten einde bericht CUFI // ----------------------------- Dewanand schrijft: GROOT Israel is wel Geil idee man en dit zal ook de Toekomst worden van dat Stukje Zandbak daar, tot minstens 100 Km om het Huidige Israel heen denk ik na 2040 of nog sneller na 2083, want dan heeft ZION een immens Zionistisch Legertje van minstens 6 MILJOEN AI Terminators. AI Terminators zijn nu de HI Tech Wapenwedloop denk ik en deze UNITS Denken zelf na wie zij willen dood maken of wat zij willen vernietigen. Het Drama begint na 2040 denk ik met AI Terminators die kunnen vliegen, in water verplaatsen en over elk soort vaste terrein, of zelfs onder de grond als AARDwormpjes, klein he en dodelijk vernietigend. Israel wil misschien Armageddon ZELF starten op AARDE???? zie onder. Ik heb gelijk denk ik als gestoorde GEK, ben schizofreen maar die AI Terminators zijn al operationeel op oorlogsgebied. Zelfs de grote BOEINGS en Jumbo Jets vliegen met Embedded AI CPU ROM/ Ram software, helemaal autonoom in feite, alles berekenen ze zelf en de piloot geeft alleen Interrupt commando's nu. AUB UW deskundige commentaar mbt dit geouwehoer: ====================== mijn topic ok JODENHAAT EU?? Toch Kan de EU niet zonder Superieure JODEN functioneren ok ====================================== https://forum.politics.be/showthread...=274275&page=3 Ga terug Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict Deze pagina opnieuw laden (jodenhaat EU) Forum der Joodse Organisaties 'diep ontgoocheld' speech Filip vBelgie Genocides zijn natuurlijke processen in de harde natuur Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht De democraten blijken religioter met Israel dan christenen om te gaan? ben jij Bembem??? christelijk geloof vereert de Raszuivere JODEN omdat de bijbel verhaalt dat de 144.000 Koningen der aarde dus Raszuivere Joden moeten zijn, na Armageddon he, Holocaust he als Jezus terug komt met OOrlogsschepen vanuit dus soort Jezus ka LOKA, hemelse, Astrale planeten van jezus in het hiernamaals. Dus christenen moeten voorkomen dat alle Raszuivere JODEN worden uitgeroeid en massa verkracht op aardse hellewereld omdat dan Gods Koninkrijk met de 144.000 Raszuiver Joodse Koningen, nooit meer kan worden gevestigd na het bloedbad met wereldwijde genocides Armageddon. Nu begrijp ik de Binaire Bijbelse doctrine denk ik, heel goed, moet eea nog beter gaan bestuderen. Kanttekening: alle religieeen verhalen over een Goddelijke, hemelse verlosser die ooit zal komen en hen zal bevrijden of zalig maken. Hindoes wachten op hun Kalki Avatar die pas aan het einde van Kali Yuga zal komen, en nu is ruim 5500 jaar pas verstreken van Kali Yuga tijdperk en dat moet dus ruim 432.000 jaar voortduren. ============================== __________________ Kritisch Podium Dewanand https://forum.politics.be/showthread...=274275&page=3 ======================= __________________ https://forum.politics.be/showthread...1#post10517818 ======================= Laatst gewijzigd door dewanand : 25 juli 2025 om 23:57. Reden: aanvullen corrigeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat zionisme niet meer op de steun van christenen moet rekenen.
Dit Israel is niet het Israel van de Bijbel en zelfs de orthodoxe joden erkennen dit Israel niet als dat van de thora. Beter verenigen wij ons tegen die Kabaal van nepjoden om politici in onze landen te ontwaken en alle steun daaraan te stoppen. . Free Palestine. |
![]() |
![]() |