![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: vrouwen stemrecht ontnemen , kinderfabriek , minachten , enz .... | |||
NOOIT akkoord en afmaken zulke zeikers !!!! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 100,00% |
Absoluut akkoord |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
weet het nog niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
vrouwen zijn heilig |
![]() ![]() ![]() |
1 | 100,00% |
eeuwig opsluiten in het zottenhuis |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
hen gewoon met rust laten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 100,00% |
ik geloof mijn ogen niet !! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
zeikers |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
gestoord krapuul |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
vrouwen zijn mensen zoals iedereen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 100,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een rasechte idioot , de een al meer dan de andere:
Amerikaans defensieminister Pete Hegseth deelt video waarin wordt gezegd dat vrouwen niet meer zouden mogen stemmen !! https://www.hln.be/buitenland/amerik...emmen~a3e4e5bb https://www.npr.org/2025/08/09/nx-s1...e-hegseth-vote In wat voor achterlijke maatschappij willen zulke flierefluiters leven ?? Minachting van vrouwen zit bij zulke ook in hun genen !! De onnozelaars die op zulke stemmen , fuck off !! ivm de gedeelde video: Doug Wilson , de medeoprichter van de Communion of Reformed Evangelical Churches (CREC) wil van de VS een christelijke staat maken !! Zijn ultieme doel is een christelijke wereld !! Hij zei ook dat sodomie opnieuw strafbaar moet worden gesteld !! Ook ging hij akkoord met wat een andere predikant zei dat gezinnen als huishouden moeten stemmen , waarbij de echtgenoot en vader de stem uitbrengt !! Vrouwen zijn het soort gebruiksvoorwerpen waaruit mensen voortkomen (??) !! Larie & apekool , wat een ziekelijke monsterlijke diarreemit !! Ze willen dat iedereen naar hun pijpen danst , holy cow !! Zulk uitschot zou men hun stemrecht moeten ontnemen en zonder pardon opsluiten in een zwaar bewaakte ding-donginstelling !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |