![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet de parlementsvoorzitter en/of het bureau van het veiligheidsrisico dat een parlementair van extreem-rechts blijkbaar toestemming heeft om rond te lopen met een Glock 9mm ? Weten zijn collega's dat ? Kennen zij de evidente bedreiging die daarvan uitgaat tijdens vergaderingen en in individuele of publieke contacten met dat heerschap ? En welke preventieve maatregelen heeft het parlement genomen om hun leden en het personeel plus het publiek te vrijwaren van dat gevaar ? Welke instructies hebben de politiediensten die instaan voor de beveiliging van het parlement wanneer er een schiet incident zou gebeuren met PhDW ?
https://www.hln.be/binnenland/filip-...ning~abb79036/
Laatst gewijzigd door Pandareus : Gisteren om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blokkers hebben een grote mond maar zijn ook grote angsthazen.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : Gisteren om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Statler en Waldorf in actie
![]() indrukwekkend ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is de held trouwens? Ik kan het artikel niet lezen.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg mij al af, waar blijft het draadje over Dewinter zijne Glock ??
![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, het is Philippe l’Hiver!
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : Gisteren om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blokje met een Glokje.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van wat is u het meest bang? Vlaams belanger die met goedkeuring rondloopt met een wapen Illegaal die rondloopt met een mes Vrouwen die illegaal pepperspray bij zich hebben om een stadspark te bezoeken
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : Vandaag om 07:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Past het binnen het reglement van het Vlaams parlement dat er gewapende sujetten deelnemen aan de werkzaamheden ? Is dit geweten door de parlementsvoorzitter ? Moet het parlement hier niet uit voorzorg maatregelen nemen die dergelijke ontsporingen verbieden ? Anders dreigen we hier amerikaanse toestanden met schietincidenten te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN