![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 16.01.2005 13.00u - Aan: Albert II van Saksen-Coburg-Gotha, Koning der Belgen
Van: Filip Dewinter, fractieleider Vlaams Belang in het Vlaams Parlement Waarde Edellachbare, Laat er geen misverstand over ontstaan: ik vind U heel sympathiek. Politiek gezien zijn wij eigenbelangers vijanden van iedereen, maar ik zou al mijn principes overboord gooien om dat beetje roem. Als onze partij haar slag thuishaalt, dan betekent dat niets want alles wat we nu zeggen draaien we dan toch om. U zal begrijpen dat het volk en de militanten niet gelukkig zijn met dat vooruitzicht. Dat ze de schurft krijgen! Wij hebben altijd al onze invloed aangewend om het klootjesvolk te bestrijden, en wij zullen dat in de toekomst blijven doen. Maar dat neemt niet weg dat er wij nu op slinkse en schijnheilige wijze hun stemmetjes moeten kapen om hen te bestrijden. Als er geweld wordt gebruikt of als er met geweld wordt gedreigd, dan zijn wij er als de kippen bij. Over alle politieke tegenstellingen heen wil ik dan ook mijn robklopmachien en mijn annemanse dog het laten tegen al de dissidenten met een vrije wil. Vooral de vrije meningsuiting gaan wij strikt controleren en enkel toelaten indien ons eigenbelang er voordeel uit haalt. Wij willen zelfs verder gaan om het vlaamse klootjesvolk te onderdrukken, door frequente huisrazzias en met een waar spionagecentrum zoals de stasi in oostduitsland. Wij weten dat zulke praktijken uitmonden in een echt dictatuur zoals wij graag willen. Nogmaals, ik keur u enkel publiekelijk af. Maar in feite ben ik een grote fan van u. Voor alles met macht buig ik mijn knieën. Klootjesvolk en stemvee zijn verwerpelijk en onaanvaardbaar. De opmars van het vrije denken – die mij verontrust en ontstemt - moet bestreden worden met een dictatoriaal beleid, desnoods met moordwapens. Als reactie op het verkeeld beeld dat u van mij kreeg, zou ik U graag uitnodigen op mijn arendsnest. U mag daar gerust een hoofddoek dragen, zoals ik dat doe. Laat u dus niet verontrusten door de karikatuur die ik in de wereld stuur, in het echt ben ik echt een machtsslet. Daarom stuur ik U deze brief. Wat voor onzin ik ook publiekelijk over u uitkraam, U hebt zeker mijn steun. In hetzelfde licht wil ik mijn standpunten over migranten, België, het gehele koningshuis, de onafhankelijkheid, het hele 70 puntenplan en nog van die onzin, compleet onder de mat vegen.. In Vlaanderen leeft namelijk zo'n klootjesvolk dat je gemakkelijk via zulk gezwans bij hun pietje kan nemen. Ik blijf een grote fan van U. Ik wil ook koning worden! Hooglachend, Flippo [size=1]Om alle misverstanden te vermijden: dit was natuurlijk een persiflage. Als Filip Dewinter een echte waardige en wijze kerel was, die boven het leugenachtig gekonkel van zichzelf stond, en die oprecht probeerde �*l zijn kiezers te vertegenwoordigen, dan had hij zo’n brief kunnen schrijven. Maar hij heeft dat natuurlijk niet gedaan. Filip Dewinter is dan ook geen wijs en waardig man, maar iemand, die het volk als marionet wil misbruiken ![/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zielig.... is niet eens grappig.
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe durft het VB eigenlijk??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() van een bedenkelijk niveau, maarja, men kan niet meer gebruiken dan men heeft
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Gelukkig dat er een disclaimer stond op het einde, ik was toch wel even geschokt hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kopbonken, is dat niet het laatste stadium voor de complete waanzin?
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaams-nationalist: "Inderdaad, ik heb zelfs geen glimlach gelaten. Zeer flauw hoor. ![]() daiwa: "van een bedenkelijk niveau, maarja, men kan niet meer gebruiken dan men heeft" ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Geluk vind men bij de dwazen ![]() ![]()
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Blijven lachen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() ![]() Goede post! ![]()
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Veel geblaat (emoticons), weinig wol (inhoud). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Subtiel... nice work Skill, al ben ik het niet echt eens met het door het slijk halen van de monarchie op deze manier. Ze heeft immers haar waarde.
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maare, een zekere Knuppel heeft in haar onderschrift staan: niets kwetst meer dan de waarheid ---> nagel op de kop in dit geval!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Fout topic, foute reacties, fout.
|
![]() |
![]() |