![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() do 03/02/05 - Premier Guy Verhofstadt (VLD) heeft tijdens het vragenuurtje in de Kamer scherp uitgehaald naar prins Filip. Die heeft een eisenbundel van de werkgeversorganisatie VBO ondertekend.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Volgens de premier kan het niet dat de koninklijke familie omstreden politieke uitspraken doet, omdat het koningshuis daarmee zelf het voorwerp kan worden van een politieke twist. Voor de oppositie gaat het ronduit om een flater van de prins. Vlaams Belang vraagt zich af of de prins wel over de nodige capaciteiten beschikt. Welwel onze premier durft zijne mond tegen de flupke den taaie ook open te doen.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 3 februari 2005 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "hij kon zich niet concentreren"
De volgende keer prins filip nog eens onder het volk komt, schuif ik een papiertje voor z'n neus en laat ik hem dat ook tekenen...... Immers, onze prins is een doener, geen denker ![]()
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat heeft hij hem gezegd? Hetzelfde als vorige keer? Dat het de laatste keer moest zijn? Hersens kan je anders pas gebruiken als je ze ook hebt...
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 februari 2005 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén ding moeten we nu wel toegeven: het is echt een taaie, onze Phillippe van Sexen-Klootburg de Laeken.
Taai in zijn domme onhandigheid. Een bedanking ook voor het VBO. Indien zij het dokument niet op hun site geplaatst hadden, dan had geen haan erover gekraaid. Gezien het flaminganten-gehalte van die radbrakers van het VBO, moet ik besluiten dat er daar ook serieus geblunderd is. Ik denk eraan om hun site eens te gaan bezoeken en hen een felicitatie en bedanking te mailen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onhandigheid kan zelfs een ezel maar één keer overkomen.
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Hehehe, Vlaamsche boerkens, waar haalt ge het vandaan om zo over uw weledele kroonprins te praten? is er dan geen respect meer voor de monarchie, het koningshuis uwer vaderland ! De koninklijke familie die het land bestuurt en steeds het beste wil voor het ganse volk.
![]() Ernstig nu : afschaffen da feodaal boeltje, hoe rapper hoe liever. Wa denke die pretentieuze franskiljons wel ?
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vrije meningsuiting voor iedereen, maar dan alleen als het hèn goed uitkomt!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 februari 2005 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten waren het juist de vakbonden die als eerste protest aantekenden. ACV en ABVV, al Vlaamsgezind??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weg met Verhofstalin, de anti-Belg die vrije meningsuiting haat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |