![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Op het werk creperen ze op de afdeling omdat ik er wat ben.
En mijn man crepeert omdat ik minder thuis ben. Hij schoot vanavond ook weer in kramp. Het is ook nooit goed. Maar je hebt gewoon niets aan xenofoben of loco's. Alez, ik zal ze maar wat tijd geven om tot zinnen te komen. Veel mannen zijn loco. Dat is het eigenlijke probleem. Oh ja, en aan de vrouwen: trouw beter niet onder uw opleidingsniveau. Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 juni 2018 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmmm.... des crêpes.
Daar heb ik nu eens écht goesting naar sie. Maken ze die op jou werk ? ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je nu aan het kankeren op de mensheid in het algemeen? Ja, er lopen veel idioten rond.
Zaak is ook dat de besten een stapje terug zetten om ruimte te laten voor de idioten. De beteren zijn beter van het begin dus moeten niets bewijzen. Zoals daar zijn jouw imams, jouw politici; kortweg de idioten van de planeet eigenlijk. Maar we moeten ze voorrang geven omdat we beter zijn. Het is altijd een race naar de bodem.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps bedoelde je crisperen? Laatst gewijzigd door Anna List : 26 juni 2018 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, als de échte islam het overneemt zijn al haar problemen opgelost: gedaan met werken en goe wat petsen tegen haar smoelwerk als ze commentaar heeft op mannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() dat vredevolle begrip wat de ramadan en suikerfeest moet brengen dat slijt ook snel hé zeg ?
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 26 juni 2018 om 08:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, terug gaan werken doet precies pijn ...
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() t is vooral dat thuiskomen bij een nietsnut van een man die een hele dag geen klap uitvoerde en dan ook nog verwacht dat hij zijn voeten onder tafel kan schuiven en t eten op tijd gereed is, vermoed ik zo... na de afwas nog even stofzuigen en was en strijk en Guine kan ook weer naar bed voor de echtelijke verplichtingen, en dan 's ochtends gezond weer op om naar t werk te vertrekken.
repeat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit uw huisband zonder werk?
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Komt er van, een pakistaan bijeen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het maakt deel uit van een vijandige doctrine en steekt een denkbeeldige middelvinger uit naar ongelovigen, homoseksuelen etc. Door een hoofddoek te dragen plaats je jezelf volledig naast de maatschappij. Als ik naar de supermarkt ga en er zit iemand met een hoofddoek achter de kassa, ga ik gewoon in een andere rij staan. Omdat ik weiger te erkennen dat die fascistische ideologie thuis hoort in deze beschaafde maatschappij. Er zijn heel wat mensen die zo denken, en dan is de conclusie van Guine dat veel mannen loco zijn
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 juni 2018 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Weinigen zouden het durven. Of er een lor om geven. Maar u doét het. Hopelijk krijgt u bij leven nog een standbeeld. En een fopspeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zou enkel het woord 'of' gebruiken ipv de 'en' in uw laatste zin. je moet ook niet overdrijven hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() A propos, wat zijn eigenlijk loco's?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |