![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementsvoorzitter
|
niet zonder enige trots kan ik mededelen dat na tom lanoye ook de slager hier uit de buurt zich uitgesproken heeft voor unitarisme en voor ons vaderland belgie!!!
de belgische beweging wordt steeds groter!! de flamingantische landsverraders zullen verslagen worden voor de avond valt!! Leve de Koning Vive le Roi Lebe der Konig L UNION FAIT LA FORCE!!!! Laatst gewijzigd door muys : 13 februari 2005 om 11:21. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Doet mij denken aan die vetsmelter Verkest, die miljoenen verdiende door olie van transformatoren te verwerken in veevoer. Hij heeft teveel tussen de varkens gezeten
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
U ziet het wel. Langzaam maar zeker overspoelt de golf van waarheid de separatistische de onzin. Het is nog geen tsunami, maar dat kan het wel worden.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, sidder en beef. Maar dat zal ons niet meer tegenhouden. Daarvoor hebben jullie het Belgische Volk net iets te lang belogen en bedrogen.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn poetsvrouw en tuinier gingen echter niet akkoord : ze verklaarden tevens vegetarier te zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 februari 2005 om 13:36. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een Bubbelsmurf kijkt misnoegd op: ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Met "belogen en bedrogen", bedoel je dan dat er bijvoorbeeld enerzijds in een partijprogramma gepleit wordt voor discriminatie van Flamingantische partijen, en anderzijds door de leden van die partij op een politiek forum aan de mensen wordt wijsgemaakt dat ze voor het principe "iedereen gelijk voor de wet" zijn? Maar bij de volgende verkiezingen dus geen excuses meer als "de media boycotten ons". Tenzij je die "dat zal ons niet meer tegenhouden" natuurlijk op onverwijlde termijn bedoelt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() "het Belgische volk"... HAHAHAhahahahaha... |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
Flaminganten zijn kampioenen in het groen lachen. Zielige mensen.
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach, ik kan Prof. H. van Goethem geen ongelijk geven wanneer hij zegt dat het vlaams-nationalisme ontsproten is uit frustratie en onwil en daar uiteindelijk nog steeds op gebouwd is...
Maar ja, dat is ook weer waar... De vlaams-nationalisten geloven liever "sieg heil" zeggende partijvoorzitters dan professoren aan de Universiteit.
|
|
|
#15 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Plaats ik Prof. van Goethem in een anti-vlaams kamp? Helemaal niet!
Enkel het RWF en het FDF zijn anti-vlaams. Zeggen dat Prof. van Goethem een vlaams-nationalist zou zijn, is ook niet waar en dat weet jij goed genoeg. Ik bewonder de nuchtere en neutrale aanpak van Prof. van Goethem, maar wat hij zegt is wel waar. Het vlaams-nationalisme is ontsproten toen men enkel een benoeming kon krijgen als men Franstalig was. Sommige Vlamingen wilden toen helemaal geen Frans leren.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 13 februari 2005 om 23:09. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En komt u af en toe nog boven met degelijke argumenten of beperkt u zich tot het viseren van Belgicisten?
|
|
|
#19 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|