![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netflix verwijdert binnenkort 'Shtisel', 'Bon Bini Holland' en 55+ andere films & series
Wat is er aan de gang, boeken die 'geknipt' worden, series die verdwijnen... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Binnenkort wordt Netflix zelf verwijderd, gedaan met hun woke gezever
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gedaan met zeveren inderdaad. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze gaan verwijderd worden dan zie je dat ook in het menu. Er staat dan ‘beschikbaar tot xxxx’.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iemand die ik ken zei eens: ophalen en gelijk terug afzeggen die 'dienst' Ik ga dat toch niet uitproberen, ik heb genoeg video & DVD & Blu-Ray staan
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 februari 2023 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blij niet meer geabonneerd te zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dan uiteindelijk het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is sowieso een minder aanbod voor mij geworden en heb de topreeksen als Better Call Saul reeds bekeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien Kunta Kinté nog eens uitzenden?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Afrikaanse slaaf in Amerika, nee dank u.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever Kista Konté?
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu blijkt dat Netflix in bezit is van diezelfde uitgeverij die Roald Dahl tot in het absurde censureerde. Ik word echt niet vrolijk van die upscaling die bedrijven doorgaan en daarna hun authoritaire wil doordrukken. Dat ze veranderen van aanbieding om de tijdsperiode is normaal, maar toch blijft de focus stilaan steeds woker te worden.
Vroeger was alles beter, toen men de lelijkheid nog aanvaardde en toen dat ook van kinderen verwacht werd te erkennen op ietwat lichtere schaal. Laatst gewijzigd door Weyland : 28 februari 2023 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja als er een streamingdienst komt die 100 % not woke is, dan verander ik wel van abonnement.
Tot nu toe moet ik me voor het betere blood and goor werk beperken tot mijn eigen bibliotheek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben die zever KOTSBEU
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk trouwens dat zijn nieuw boek de moeite waard zal zijn : ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 28 februari 2023 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik herbekijk nu. Bah, zeg. Wie wil er nu 'sensitivity reader' worden? Er bestaat overigens geen Nederlandse term voor 'sensitivity reading' en we hebben er geen nood aan. Hoort thuis in dictaturen...
Laatst gewijzigd door Weyland : 28 februari 2023 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jeremie Vaneeckhouts reactie was inderdaad geen verrassing dat die dat allemaal goed vond, als Groen-lid. Laatst gewijzigd door Weyland : 28 februari 2023 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |