![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() kunnen jullie me bevestigen of ontkennen dat bartian geblokkeerd is van posten en of zijn berichten er al dan niet gewist zijn?
en indien ja waarom dat dan zonder enige mededeling in zijn richting is gedaan? groeten niatrabeht |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Spreek jij altijd zo graag tegen jezelf? niatrabeht/thebartian
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() dat komt omdat ik als bartian dus helemaal niks meer kon posten blijkbaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 maart 2005 om 02:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ik weet niet zeker maar kan mss ook iets te maken hebben met het feit dat je hier en daar je echte naam hebt aangegeven ? mag dat hier wel. ik had dat op een ander forum ook eens gedaan en teon was mijn post er ook gewist ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus niet de naam van andere forummers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() slaapwel Bobke
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Morgen zie je mogelijks klaarder, denk er eens over na. Laatst gewijzigd door Bobke : 2 maart 2005 om 03:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Nee die post is niet van mij
maar ik heb wel mijn naam gebruikt maar het is mijn eigen naam nu ik dacht dat het mischien was omdat ik er nogal eens een link naar jouwforum.be bijzette dat zullen we dus maar niet meer te veel doen groeten |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
heb je t al eens aan moderator gevraagd. ik denk dat het een misverstand is.
|
![]() |
![]() |