![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gooit Jean-Marie de handdoek in de ring?
Het is duidelijk dat LDD is weggeveegd, nog één verkozene: zijnde Jean-Marie zelf. Senaat noppes en 1 kamerzetel, deze partij is morsdood. De meest logische keuze zou zijn dat JMDD zich met zijn zetel aansluit bij een rechtse partij, de versnippering op rechts moet nu eindelijk maar eens gedaan zijn. Nu, uiteraard staat niemand te springen om een eigenzinnige tafelspringer als JMDD binnen te halen, dus ik denk dat er weinig anders opzit voor Jean-Marie om er mee op te houden. Nu onmiddellijk, of op het einde van deze legislatuur.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Een rare jongen die Jean-Marie.
Toch zie ik hem graag bezig in het parlement. Voor de verkiezingen zei hij zich terug te trekken als het fout liep. Na de verkiezingen heb ik hem dat niet meer horen vertellen. Hij had geen Amerikaanse tactiek moeten toepassen of het zwart maken van collega's. Alleen voor media is dat eten en drinken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat de boeren maar dussen zeggen ze bij ons... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() JMDD stapt op staat nu op website van oa GVA te lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar hij doet persoonlijk wel geen afstand van zijn lucratief zitje in het Federaal Parlement. Rare manier van "opstappen", dus.
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Spijtig genoeg heeft hij zichzelf zo ongeloofwaardig gemaakt dat hij onmogelijk nog kan aansluiten bij de N-VA. Alhoewel ik geen voorstander ben van zijn programma, hoop ik ergens wel dat hij in de politiek blijft, hij brengt toch wat meer leute in het parlement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() Hij treedt af als voorzitter zodra ze een nieuwe vinden. Het probleem is natuurlijk dat hij het enige verkozen parlementslid is:
1/hij wordt nog meer dan ooit het gezicht van de LDD 2/een voorzitter die geen parlementslid is, zal weinig vat op hem hebben. Ik zie geen enkele andere partij die hem wilt, daarvoor heeft hij een te lastige reputatie. En wie zou hem willen - VLD, N-VA, VB, bij allemaal is hij al langs geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vind dat hij op diverse punten toch wel gelijk had. Ik vind het spijtig dat hij de pijp aan Maarten moet geven, maar deze verkiezingen gingen over wat anders dan de standpunten van zijn partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik hoop echt dat ik hem terug zie in het parlement. Maar hij heeft een paar domme dingen uitgehaald zoals je zeker zult weten. Vlaanderen heeft waarheden Yves maar hun eigen waarheden mogen niet in vraag gesteld worden. De hele Vlaamse politiek vecht momenteel voor zijn bestaan... Daar gaat het om, ze mogen nu en in de toekomst niks tekort komen. Laatst gewijzigd door Tejokus : 14 juni 2010 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ben wel tevreden dat we hem nog zullen zien in"Villa Politica"Wist daar wel zéér zinnige dingen te vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Een andere partij durft wel ergere dingen te doen, maar daar heeft men minder problemen mee.
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 14 juni 2010 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Alain Van der Biest?) Kon ook niet meer leven zonder drank... O.T. Phara is bezig en BDW is er ook. En ik heb Phara zich nog niet zien excuseren ![]() (zie verder in de media anders) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Heb hem zopas gezien op VRT-debat, het viel nogmaals op hoe poeslief hij was voor Bart Dewever. Maar ik denk niet dat Dewever om JMDD zit te wachten, zijn partij is nu groot genoeg en een ambrasmaker als JMDD kan hij wel missen.
Misschien is het VL. Belang een optie voor hem, destijds was het Marie-Rose Morel die verhinderde dat hij daar aan boord werd genomen, maar zoals we allemaal weten is Morel intussen koudgemaakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |