![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Koning Albert gaat op bezoek bij bedrijf Remmeryma 14/03/05 - Koning Albert II gaat volgende maand een bezoek brengen aan werkneemster Naïma Amzil en zaakvoerder Rik Van Nieuwenhuyse van het delicatessenbedrijf Remmery in Ledegem. Volgens Het Laatste Nieuws heeft het Paleis dat bevestigd.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op 12 januari werden zaakvoerder Van Nieuwenhuyse en zijn werkneemster, Naïma Amzil, al ontvangen op het paleis. Nu zou de koning als het ware een tegenbezoek plannen. Volgens Van Nieuwenhuyse zou het koninklijke bezoek plaatsvinden op 19 april. Naïma is momenteel bij haar ouders in Marokko om te bekomen van de emoties, maar ze zou tegen dan terug zijn. ------------------ dit wordt werkelijk te gek, hoe lang gaat de media dit blijven recupereren om het VB te kunnen beschimpen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ne show zeg, ...
Wat nen ongelofelijke show, ... Dat er mensen effectief vermoord worden, heelder gezinnen werden uitgemoord ten tijde van den bende van nijvel, dat was allemaal maar normaal, daar ging niemand naar zien, maar nu komt de king van zijnen troon uit laken om heel het boeltje te recuperen, ... ongelofelijk. ik hoop dat ze die hondsvot die die briefkes schrijft rap pakken, want nu begint het politiek gemarchandeer echt wel de spuigaten uit te lopen; Ik vraag mij af of BerreII de slachtoffers van moslimgeweld ook eens gaat bezoeken, de ouders van P Mombaert bv, of die bejaarde borgerhoutenaar die ze op klaarlichte dag een aantal jaren geleden op straat hebben doodgeschopt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ze zijn er gewoonweg een hele soap van aan het maken,van heel die Remmery zaak.
Er zijn dagelijks 10tallen vrouwen die bedreigd en gestalkt worden en hier kraait geen haan naar. Misschien zou het slim zijn als we ons ook tot moslim laten omvormen,krijgen we tenminste gehoor bij het gerecht......................
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds ik pay-tv heb, moet ik gelukkig niet meer naar dat soort shit kijken, ! ben ik blij dak daarvan verlost ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat den berre maar doen. Zoals de afgelopen jaren telkens opnieuw is gebleken - al wordt daar blijkbaar niet uit geleerd - is er geen betere manier om het dusdanig bespelen van de publieke opinie te doen falen dan door het er vingerdik op te leggen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() dat hem z'n politiebescherming afstaat aan remmery ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gaat de koning na zijn stuntbezoek aan Naïma daarna dan ook Gerolf Annemans die regelmatig wordt bedreigd, of Filip De Winter wiens auto onlangs werd geredesingd,.....of beter nog,.... gaat de koning dan ook democratisch verkozen mandataris Francis Van den Eynde,--- die enkele jaren geleden in de Gentse straten in elkaar werd getimmerd en o.a. een sleutelbeen werd geschopt,--- bezoeken ???????
Neen , waarschijnlijk niet natuurlijk. En ik die dacht dat Albert koning van alle belgen was. Blijkbaar ziet voor onze vorst het gras dan ook groener op de andere islamitische wei. Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik vind dat ze Doe Marokkaanse vrouw en de baas van het bedrijf Remmery onmiddellijk moeten kronen tot barones en baron van het koninkrijk belgiekske ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lang leve de Koning! Onze Koning staat tenminste dicht bij zijn volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jaja eind jaren 70 stond m nog dichter bij het volk, dan kon m met zijn geile pollekes nie van de meiskes blijven, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht tot blijkt wie die briefschrijver is, ... misschien staat Berre II dan wel echt met zijn gat bloot,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind het ook overdreven, maar het geeft wel een belangrijk signaal. Dan zijn er eens moslims die Nederlands spreken, werken, belastingen betalen,... en dan zijn er nog mensen die het nodig vinden om doodsbedreigingen te uiten omwille van een hoofddoek. Waarom geen dreigbrieven naar hippies of mensen met piercings en tattoes? Dit heeft niets meer met integratie te maken, het is gewoon een religieus symbool.
Hopelijk wordt de zaak snel uitgeklaard. Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 14 maart 2005 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Belachelijk wat ik hier allemaal lees...
Tuurlijk willen sommigen deze zaak uitbuiten voor politieke doeleinden, dit ontken ik niet. Het is duidelijk dat sommigen er een geheime agenda op na houden... Maar anderen willen er dan precies te licht overheen gaan.... Citaat:
Nu, die zaak Remmery is geen straatcriminaliteit. Het is zuiver politiek van aard. Brussel zal/moet hier van zich laten horen (al dan niet met een geheime dubbele agenda, wat ik trouwens ook afkeur). Bovendien, wordt allochtone straatcriminaliteit ook niet uitgebuit door het Vlaams Belang, en dit terwijl het niks maar dan ook niks te maken heeft met politiek (integenstelling tot de zaak Remmery). Denk je nu echt dat een 14-jarige marrokkaan die iets steelt uit een winkel aan politiek doet??? Denk je nu echt dat de moordenaars van Mombaert vanuit een politiek/religieuze ideologie handelden??? Komaan zeg, overstijg die platte demagogie en doe niet belachelijk!!!!!!!!!!! Laatst gewijzigd door styllo_ben : 14 maart 2005 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |