![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Officieel is er een immigratie-stop...
In theorie worden uitgeprocedeerde asielzoekers teruggebracht naar eigen land.. Men spreekt soms van " fort europa"... Maar... Overal zie ik meer en meer hier-niet-thuishorenden Vreemdelingen in alle kleuren en geuren! Vroeger zag men hier-niet-thuishorenden bijna enkel in onze grootsteden, tegenwoordig heeft zelfs het kleinste boerengehuchtje n populatie zitten. Waar gaat dit eindigen? schaarbeek van voeren tot oostende? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lokaal Raadslid
|
Is geen gevoel, het is een spijtige realiteit...
|
|
|
#4 |
|
Parlementslid
|
Niet in grote mate maar toch wel een beetje ja.
PS wat is dat met mijn foto van bart de wever.
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 21 december 2004 om 00:44. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
ooit eens in man bijt hond gezien, gevraagd aan de man in de straat: "hoeveel % van de bevolking van Antwerpen zijn Turken?" en dan kreeg je antwoorden tussen de 20 en 80(!) procent. terwijl het werkelijk maar een dikke 5% is. als je verliefd bent hoor je enkel maar liefdesliedjes op de radio, als je gefixeerd bent op "hier-niet-thuishorenden" (
|
|
|
|
#6 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk is het normaal; Als je in een veld met madeliefjes een roos zet, dan valt die roos veel harder op.
Het moet lukken. Vorige week heb ik kennissen over de vloer gehad. Vader en zoon uit Molenbeersel ,het verre Limburg dus. Die 2 mensen waren ervan verbaasd hoe anoniem iemand was en hoeveel vreemden er hier rondlopen, in Vilvoorde. En natuurlijk viel het direct op hoeveel hoofddoeken en hangjongeren dat zijn. Resultaat, pa vroeg aan ons hoe we hier konden leven. Onze doodsimpele verklaring "we hebben geen keuze".
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 21 december 2004 om 07:22. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Parlementslid
|
Maddox, het valt toch goed mee in Vilvoorde? Ik denk dat Mechelen of sommige delen van Brussel wel problemen hebben, maar tenzij die gasten naar Vilvoordse fuiven komen (wat regelmatig tot miserie leidt) valt het echt goed mee naar mijn mening.
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je moet eens aan de locals (voornamelijk een arme oudere bevolking) vragen hoe goed het leven er mee valt. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#17 |
|
Gouverneur
|
Ik heb niet de indruk dat er hier hier-niet-thuishorenden zijn. Beslis jij ook voor anderen wat hun thuis is of mogen ze zich thuis voelen waar hun thuis is?
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#19 |
|
Banneling
|
De oorzaak is eenvoudig. Overdag zie je in onze steden slechts Afrikanen, Noordelijke en andere. De autochtone bevolking is immers aan het werk.....
Sommigen vinden dat grappig! Laatst gewijzigd door dorus : 21 december 2004 om 16:46. |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Banneling
|
Citaat:
een neger blijft een neger ook als hij een belgische pas heeft en de brabançonne kan zingen in 3 talen. en negers horen thuis in hun natuurlijke biotoop...afrika Laatst gewijzigd door skorzeny : 21 december 2004 om 18:59. |
|
|
|
|