![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Las op 1 april (aprilgrap ?) in de standaard online dat het gerecht een nieuw spoor uitzoekt dat zou leiden naar de broers Verbeke (?). De ene zou reeds enkele malen veroordeeld zijn ivm negationisme van de holocaust, de andere is al verschillende malen geïnterneerd...
Toen ik echter op zoek ging naar bevestiging van dit bericht kon ik deze info nergens terug vinden... zelfs niet op de VRT waar normaal elke scheet ivm deze zaak uitgebreid op het zeven uur journaal aan bod komt... Nog vreemder werd het dat ik op 2 april nergens het artikel op de standaard website kon terug vinden ???? Weet iemand hier iets meer over ??? Hoe staat het nu eigenlijk met die hele Remmery saga ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit staat op Het Nieuwsblad:
Citaat:
(Je weet natuurlijk nooit, hé?)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 april 2005 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de site van De Standaard (1/4/2005) staat dan weer:
Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het viel me ook op dat daar later niets meer werd van vermeld (Radio1 noch op VRT) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Rotte vis ?
Wie ? Verbeke ? Ne Vb'er die ne negationist voor rotte vis uitmaakt ter gelegenheid van 1 april ?
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Het was weer eventjes te stil: er moet weer iets nieuws uit de bus komen: misschien een volgende dreigbrief???
Waar blijft de dirigent?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |