![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 21 maart 2005 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is dat land ziek....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dus volgens die logica is zijn eigen dochter verwoestend voor de VS.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Als het werkelijk zo is dat homo's Amerika "verwoesten" dan is dat even erg als de aanvallen op 11 september en moet er gepast worden opgetreden. Mijn voorstel: van zodra de rust enigszins terugkeert in Irak de troepen ijlings terugtrekken en met het bespaarde geld overal in de States heropvoedingskampen stichten van het type "Guantanamo"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen heeft het recht om zich namens de "traditionele waarden" te verzetten tegen het homohuwelijk indien dit al niet kan van PC-media dan zijn we ver gekomen.
Ikzelf ben 100 % tegen het homohuwelijk want hoe je het ook draait of keert bij een huwelijk horen kinderen en kinderen kunnen zich het beste voelen met een mama en een papa en geen 2 mama's of 2 papa's. Die historie over het buitenzetten van de dochter neem ik met een korel zout gezien de bron waaruit het komt.
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 22 maart 2005 om 19:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Alan Keyes speaks to Illinois Congressmen as daughter Maya Keyes and campaign aide Gerald Farinas look on from behind. Freelance weblogs rumored Maya Keyes was a lesbian. Wikipedia: Alan Keyes http://en.wikipedia.org/wiki/Alan_Keyes#Homosexuality
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eveneens moet vind ik persoonlijk het traditionele gezin ondersteunt worden het huwelijk opstellen voor koppels van hetzelfde geslacht doet dat niet . WAt niet wil zeggen dat ik tegen een soort van samenlevingscontract ben hé Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit topic is weer een typische poging om de GOP te bekladden, men haalt wat uitspraken van de één of andere populist aan, en voila, zie je nu dat de VS een ziek land is, dat amerikanen geschift zijn, dat de reps vermomde nazi's zijn, dat Busch dom en gevaarlijk is enz enz enz.
"What is conservatism? Is it not adherence to the old and tried, against the new and untried?" Abraham Lincoln 1809 - 1865 Laatst gewijzigd door The Great Old : 22 maart 2005 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() Het gaat hier om Alan Keyes, die recent de race om de senaat verloor in Illinois (toegegeven een democratische staat) met ongeveer 30 tegen 70 %. Zelfs door vele republikeinen wordt hij uitgelachen. Dat hij ambassadeur is geweest, zegt ook niet veel want vele ambassadeurs worden aangeduid door pure vriendenpolitiek.
Niet echt een man die je serieus moet nemen of iemand die de mening van de gewone amerikaan geeft.
*Disclaimer : Ik geloof niets totdat het op DrudgeReport verschenen is* [/size] Laatst gewijzigd door Gauss : 22 maart 2005 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 22 maart 2005 om 20:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Ik heb persoonlijk geen bezwaar tegen homohuwelijk en holebi's. En dat is mijn mening er over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Heren vrienden ...
Het gaat hier niet om homos' en lesbiennes ... Het gaat hier niet over huwelijk en samenwonen ... Het gaat hier over verkiezingen en stemmen G.W. Bush heeft, tegen zijn voorgeschiedenis in, de verkiezingen gewonnen door zich te outen als traditioneel Christelijk met alle consequenties vandien (abortus, homo's, euthanasie, ...) en Keyes is zijn kiespubliek aan het klaarstomen voor de volgende stembusgang ...
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling