![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() On all counts onschuldig verklaard. Wrong case to pursue, veel wind en geen resultaat.
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Goed nieuws !
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() gerechtigheid is geschied
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het proces niet echt gevolgd, maar een paar maanden geleden wel gelezen wat de argumenten/feiten voor en tegen een veroordeling van Jackson waren. Volgens mij goed dat hij is vrijgesproken, de klachten kwamen enkel van een paar marginale gevallen uit de USA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() jammere zaak. als hij is terecht is vrijgesproken is het erg dat hij heel dat circus heeft moeten doorstaan. tja, en als hij onterecht is vrijgesproken... enkel verliezers in deze zaak lijkt mij. op de media na dan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bewijzen waren gebaseerd op de getuigenissen van een paar jongens uit minder begoede milieus, wiens families bovendien maar al te goed beseften hoeveel dollars ze uit die zaak zouden kunnen slepen...
Het is goed dat hij vrijgesproken is, alhoewel zijn carriere en zijn leven zeker heel wat schade hebben opgelopen. Jackson is een wereldvreemde weirdo, voor veel mensen al genoeg om hem te veroordelen, en bovendien zeer naïef (wat blijkt uit de reportage die hij toestond, hij liet zich ook op alle mogelijke manieren misbruiken), maar of hij een pedofiel is werd nog nooit bewezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé nu kan hij die familie laten vervolgen, en zo toch nog neverland weten te redden van de openbare verkoop... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Niet echt "internationale politiek" eerder K&K naar mijn opinie maar soit.
Wat ik niet versta is dat naar verluid deze grap de Michael een frisse 20 miljoen $ heeft gekost aan advocatenlonen. Met andere woorden : als je in de States een beetje bekend bent en een of andere weirdo beschuldigt u voor 't een en 't ander kan dat u gewoon ruineren? Is er dan geen juridische bescherming daartegen? Dient de aanklager niet op te draaien voor gerechtskosten als hij verliest? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel blij dat Michael Jackson volledig is gezuiverd van alle aanklachten.
De openbare aanklager, Tom Sneddon, die reeds sinds 1993 een heksenjacht voert tegen Michael Jackson, moet nu ontlag nemen, of ten minste door de overheid openlijk serieus teruggefloten worden. De openbare aanklager heeft een onschuldige burger zware schade toegebracht door misbruik te maken van zijn macht vanwege zijn persoonlijke vete met hem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Michal did not abuse chilrden; he made LOVE to them!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De redenen voor de vrijspraak: 1. Jackson is een neger (weliswaar een beschaamde wegens zich laten verbleken, begrijpelijk maar soit...) ----> PC-angst voor verwijt van racisme, rassenrellen,... 2. Jackson is bekend en heeft nog steeds veel poen (ook al moet hij z'n stulpje verkopen en zou hij "schulden" hebben). ----> Wie poen heeft kan in het kapitalistisch systeem meer "rechten" laten gelden dan een ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door mad_drone : 14 juni 2005 om 19:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het feit dat jij bij het proces al rassenrellen e.d. sleurt, bewijst nog maar eens dat je in een geschifte maatschappij als de Amerikaanse wel goed zou passen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Kinderverkrachter is vrijgesproken! Oooh wat zijn we blij ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |