![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag natuurlijk is... "Heeft de werknemer ook gewonnen?".. Laatst gewijzigd door Chipke : 21 april 2005 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel mij al voor als directeur van zo'n bedrijf, ... We zullen rap eens een herstructureringske doorvoeren zie, ... of de fabriek met de grootste vuilzakkenpopulatie naar Timboekto verhuizen, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hoop middelgrote bedrijven hebben zich al lang opgesplitst in afdelingen van 49 personen ,en zo de vakbondsinvloed sterk verminderd.
Ik weet dat grote bedrijven meestal goed genoeg overeen komen met de vakbonden. De grote jongens gaan rond tafel zitten zien wat er te verdelen vallen, en als de steekpenningen naar de vakbond toe niet groot genoeg zijn, dan word er gedreigt met staken. En om het voetvolk mee te krijgen , tja ,veel beloven en weinig geven doet zotten in vreugde leven. 1 ding weet ik wel zeker. ik ga het niet zeggen dat ik bij een vakbond ben. de kans op ontslag bij een sanerings of herstructureringsronde is te groot.