![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat leggen jullie allemaal op het rooster ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ne goei gekruide hamburger met van die lekkere originele (ingevoerde) Amerikaanse barbecue saus.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snoekbaars
Enkel kruiden in de buik (peper-salie-tijm-laurier) Sardines In grof zeezout droog gemarineerd. Afspoelen. Grillen. Eten Visburgers Witte visfilets 8 minuten koken, pureren in vleesmolen, mengen met chapelure en bieslook, kruiden met peper. Schijven van maken en grillen, ingestreken met olijfolie. Opdienen met rémouladesaus en partje citroen Entre-côte Opdienen met béarnaise of choron of na het bakken instrijken met grof zeezout Lamskroontjes Opdienen met muntsaus Ook lekker als je de kroontjes instrijkt met een mengsel van pikante mosterd, gekneusde zware peper, verse fijngehakte oregano en looksnippers! Crottin de Chavignolle Omwikkeld met olijfolie en een kleedje van zwarte peper, roosteren op een paar takken rozemarijn. Opdienen met raketkruid en vinaigrette op basis van Modena-azijn. Pakketje van bos en boomruchten Rood fruit, peer, banaan, in een aluminiumfolie plaatsen. Een geut acacia-honing en een paar muntblaadjes. Aluminium goed sluiten en grillen tot je de honing en munt ruikt. Opdienen met een bol vanilleijs Banaan Gril de bananen in de schil tot ze zwartgeblakerd zijn. Overlangs opensnijden. Suiker in de spleet. Stroh-rum erin en flamberen. Blussen met de slagroomspuit
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() errr
Vlaams-belangers? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Chipolata's, kippenbilletjes, kipfilets, kalkoenfilets, koteletten, braadworsten, BBQ-worsten ...
en lekker veel provençaalse kruiden (oregano, thijm, basilicum,...). Kabeljauwfilets en forel (wel in aluminiumfolie)
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik ben zalm vergeten.
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() hm, alle witte pensen zullen blijkbaar voor mij zijn.
![]() |
![]() |
![]() |