![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de Franse staat het maffiastaatje Monaco annexeren? | |||
Ja, zo snel mogelijk. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 36,36% |
Neen. Leve de maffia. |
![]() ![]() ![]() |
21 | 63,64% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Met het overlijden van Renier van Monaco, kwam de positie van dit ministaatje weer eens kort in de kijker. De aanstelling van de nieuwe Paus deed het al snel weer uit de media verdwijnen.
Uit recentelijke onderzoeken blijkt dat de speeltuin voor de kapitalisten met de naam Monaco, in feite grotendeels in handen is van de internationale georganiseerde misdaad. Het is al langer geweten dat het kapitalisme niet (meer) zonder de georganiseerde misdaad kan, door de fabelachtige sommen die witgewassen worden en in de reguliere economie worden geïnvesteerd. Monaco zou één van de belangrijkste witwas-oorden zijn geworden. Vooral de Russische maffia heeft al jaren haar vaste stek in Monaco, en kan er openlijk deelnemen aan het mondaine bourgeois-leventje. Veiligheid voor de maffiabonzen wordt er gegarandeerd door een groot korps flikken (1 flik per 10 inwoners!) De vraag moet dan ook gesteld worden: wordt het maffiastaatje met haar idiote monarchie niet beter opgedoekt, en geannexeerd door de Franse staat? Komaf maken met dat royalistisch circus en haar koekjesdozenromantiek, alsook komaf maken met die thuishaven van de maffia! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Volgens een verdrag wordt Monaco Frans als de regerende Garibaldi-familie uitsterft. En die maffia vindt ergens anders wel een plekje als Frankrijk Monaco nu zou annexeren.
Dus laat Monaco nu maar onafhankelijk blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg guderian, ik moet nog ergens met mijn zwarte giegiepen naar toe hé,
![]() (ik heb er alleen wa weinig vrees ik, ... ) Ah zo als de Grimalidi's uitsterven heeft La France monaco in handen, ... ook nie echte solide basis voor het investeringsklimaat, stel u voor dat die familie ineens impotent is of alleen nog bestaat uit homosexuelen, dan hebben ze wel een serieus probleem... Maar ja hij heeft er daar al ergens een onechte rondlopen ook (hoe kan het anders ge zijt staatshoofd voor iets hé, ... ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat ik met Turkse troepen Monaco moet binnenvallen en het land moet annexeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kans dat de Russiche maffia dan met meer en betere wapens terugslaat.
Het Turks leger mag groot zijn, maar uitgezonderd wat armzalig bewapend guerilliakoerden hebben ze al heel lange tijd niks serieus aan kunnen pakken.
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hahaha die is goe, ja daar geraken ze zo nie binnen hé, daar moete eerst geld hebben voor ge kunt profiteren, ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Zijn moeder is een onecht kind van Louis II, maar werd later "gelegaliseerd" omdat er geen andere mogelijkheid was om de onafhankelijkheid van Monaco te vrijwaren. De hele Monegaskische monarchie en onafhankelijkheid is gebaseerd op overspel met een wasvrouw. Il faut le faire. Men zal altijd wel een manier vinden om de Grimaldidynastie kunstmatig in leven te houden. Desnoods zal men Odin, Rainiers hond, als erfgenaam benoemen. En wat Monaco betreft: als een meerderheid van de Monegasken bij Frankrijk wil, moet dat kunnen. En een Monegask is niet zo'n profiteur als Axel Merckx (Belgische praat verkopen en Monegaskisch geen belastingen betalen) en consoorten...
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() volledig eens met guderian
binnenvallen zondermeer en de rijkdommen gebruiken om de franse staatschuld te dempen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ministaatjes importeren alleen de baten en de lusten, en ze exporteren hun lasten.
Ze zijn dus niet solidair met de rest van Europa. Ik vind dat ze ekonomisch gewurgd moeten worden. Tot aan hun opname in het hen omringende land. (vb. Andorra: ze mogen zelf kiezen in een referendum of ze bij Spanje of bij Frankrijk willen komen.)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() wat een zever. jaloers op de monegasken guderian?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
pakken we die mee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ps waar staan die eigenlijk ?
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() http://www.metaphor.dk/guillotine/Pa...awing1792.html zouden die dingen op de lijst van verboden wapens staan ? 8) |
|
![]() |
![]() |