![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Beste moderatoren,
gezien de nieuwe ontwikkelingen in deze zaak misschien best tijdelijk een nieuw forumonderdeel aanmaken ? mvg |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad lijkt me wel interessant ... vooral over de rol van de media in deze zaak valt wat te zeggen.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() 08
![]() ![]() ![]() Stef Leeuwenhart Vandaag 15:52 door herr fritz ![]() 15132 ![]() ![]() Fiere Vlaming Vandaag 15:34 door Fiere Vlaming ![]() 17162 ![]() ![]() ![]() Tegendradigaard Vandaag 14:52 door Jan van den Berghe ![]() 2092.103 ![]() En zo blijft het maar doorgaan ... |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Zaakvoerder Remmery had relatie met werkneemster
Antoon Remmery en Naima kondigen persstop af ! radicaal ... Laatst gewijzigd door Fiere Vlaming : 7 mei 2005 om 16:24. |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Remmery thread 968.754.800......
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon al de postings van die verschillende topics bij elkaar zetten in één enkele topic zal al meer dan voldoende zijn. Zo'n non-issue verdient geen afzonderlijk forumonderdeel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 7 mei 2005 om 17:59. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dank u |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Elke thread wordt pro-contra vb herleid, elke discussie wordt gesmoord door extremistische idioten (links & rechts) waarmee niet te discussieren valt. Een normale thread loopt uit op: - een feit wordt gepost op pagina 1, feit wordt ontkracht op pagina 3, hetzelfde feit wordt weer gepost op pagina 5 etc ... Ik ben al maanden geleden opgehouden met hier serieus te proberen discussieren. *note* Ik check hier normaal gezien alleen maatschappelijke discussies, dus hoe het daarbuiten zit weet ik niet.
Laatst gewijzigd door Eternity : 8 mei 2005 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot het uitkwam dat het om een scheve schaats van de zaakvoerder ging. En ineens werd er een informatiestop ingevoerd. En vindt men dit een non-issue. Ten koste van jullie geloofwaardigheid .... |
|
![]() |