![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Als de franstaligen de grondwet weigeren te respecteren dan moeten we België maar opblazen. Met hun halsstarige weigeringen en hun absurde eisen blokkeren ze al lang genoeg de goede werking van dit land. We worden al 175 jaar als tweederangsburger behandeld, welke Vlaming kan nu voor natie zijn die hem al de hele gechiedenis door heeft belazerd en als vuil heeft behandeld? Splitsen nu, en dan bedoel ik niet BHV maar wel Belgique.
VLAANDEREN ONAFHANKELIJK!! |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pffff...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het wordt tijd voor het Tjechisch - Slovaaks voorbeeld te bestuderen en te volgen.
Die scheiding tussen de twee landen verliep zonder problemen... 8)
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 13 mei 2005 om 07:07. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel hier en daar zijn er nog stukken muur van berlijn te koop... Goei occasie, ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet verboden om te dromen, daar zal het ook bij blijven.
![]()
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is een symbool dossier en bijgevolg ook belangrijk. Als je ziet welke toegevingen de franstaligen in het verleden in de schoot hebben geworpen gekregen en dan vragen wij de splitsing van een kieskring en dat is een onoverkomelijk probleem. Ik wil gewoon bedoelen dat we een signaal moeten geven dat we niet meer met ons laten sollen maar dat was buiten paars gerekend natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Omdat de franstaligen nu wel heel zeker weten dat zij alles kunnen en mogen en de Vlamingen toch op hun bek gaan door verraders zoals de VLD en de SP.a.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik begrijp trouwens niet dat iemand BHV een non issue kan noemen. De franstalige kolonisatie dmv imigratie en daarna weigeren de taal te spreken en faciliteiten te eissen om in een later stadia de taalgrens almaar op te schuiven dat noem ik niet niks. We verwachtten van allochtonen dat ze zich intergreren maar Waalse immigranten mogen hun gangetje gaan?
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want u gelooft toch niet één seconde dat de +/- 80% Franstaligen in Brussel voor Vlaanderen zullen kiezen? ![]()
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andere prioriteiten zegt u. Wat heeft deze regering de voorbije zeven jaar dan gedaan buiten de snelbelgwet en het vreemdelingenstemrecht door onze strot rammen? |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 14 mei 2005 om 11:09. |
|
![]() |