Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2005, 22:36   #1
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard Internationale dag tegen homofobie!

Citaat:
Op het Leidseplein te 'Amdsterdam' zijn honderden homo's en lesbiennes aanwezig om een 'knuffeldemonstratie' houden in het kader van de internationale dag tegen homofobie. Gedurende een kwartier zullen de aanwezige homoseksuelen uiting geven van hun liefde voor elkaar, door te zoenen en te knuffelen.
De bijeenkomst is tevens voor de deelnemers een gelegenheid om hun ongenoegen te uiten over de mishandeling van de Amerikaanse homoactivist en jounalist Chris Crain op Koninginnedag. Die werd door een groep van zeven jongeren in elkaar geslagen toen hij met zijn vriend hand in hand over straat liep.

Opnieuw krijgt een homo klappen
Het afgelopen weekeinde heeft er opnieuw een gewelddadig incident tegen een homo in Amsterdam plaatsgevonden. In de Reguliersdwarstraat kregen zaterdagnacht drie homo's ruzie met een groep jongens uit Amsterdam. Daarbij werd bij een 34-jarige man door de groep een blauw oog geslagen. Volgens hem betrof het een doelgerichte actie tegen homo's. De politie wist een 20-jarige man aan te houden, die na verhoor weer werd vrijgelaten. De politie is er overigens nog niet zeker van dat er hier sprake is van agressie tegen homo's.

AT5 Nieuws

Dit leuke initiatief is kort en bondig bedoeld als een Fuck You, wij doen toch wat we zelf willen naar alles wat intolerant is jegens homoseksuelen. Ik vind het een goede actie. Ik vond op het journaal die zoen van die homos waarbij je ook een tong zag, ook wel erg. Maar dat kwam misschien omdat het net leek alsof die ene niet wilde, en omdat ik liever mooie dan lelijke mensen zie zoenen.

Ik doe ook passief mee!!!

Laatst gewijzigd door Andro : 17 mei 2005 om 22:41.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 23:40   #2
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

This thread is gay!

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 23:41   #3
Haider
Banneling

Haider's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968

Dit leuke initiatief is kort en bondig bedoeld als een Fuck You, wij doen toch wat we zelf willen naar alles wat intolerant is jegens homoseksuelen. Ik vind het een goede actie. Ik vond op het journaal die zoen van die homos waarbij je ook een tong zag, ook wel erg. Maar dat kwam misschien omdat het net leek alsof die ene niet wilde, en omdat ik liever mooie dan lelijke mensen zie zoenen.

Provocatief gedrag lokt "reactie" uit. Als bepaalde homofiele mensen op dit forum hier pleiten voor het maatschappelijk aanvaarden van pedofiel gedrag dan kan dit woede uitlokken en dat is ook tevens de reden waarom de holebi-lobby probeert het adoptierecht erdoor te krijgen zodat ze naar hartelust incest kunnen plegen op hun kinderen.
Haider is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2005, 23:44   #4
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haider
Provocatief gedrag lokt "reactie" uit. Als bepaalde homofiele mensen op dit forum hier pleiten voor het maatschappelijk aanvaarden van pedofiel gedrag dan kan dit woede uitlokken en dat is ook tevens de reden waarom de holebi-lobby probeert het adoptierecht erdoor te krijgen zodat ze naar hartelust incest kunnen plegen op hun kinderen.
Wat voor ziekelijke gedachten hebt jij zeg!!!
Oud 17 mei 2005, 23:45   #5
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
This thread is gay!
Absolutly 100%.
Oud 17 mei 2005, 23:52   #6
ingenious

Standaard

Citaat:
ik heb dat hier nog nooit gelezen. ik vrees dat je leest wat je wil lezen, niet wat er echt staat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 07:10   #7
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Al wat vreemd is, heeft iets te verbergen volgens rechts.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 08:57   #8
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hopelijk met geen 12-jarigen

Het zal wel een toeval zijn dat niet vermeld wordt dat de jongeren die de Amerikaanse homoactivist en jounalist Chris Crain ineenklopten islamistische homohaters en van Marokkaanse afkomst waren? Tja, dat zal wel een politiek correct artikel zijn...

Op 9 mei verscheen het onderstaande artikel in NRC
Citaat:
Homoactivist VS belaagd in A'dam

De Amerikaanse homoactivist Chris Cain is op Koninginnedag in Amsterdam mishandeld door een groep jongeren. Cain, hoofdredacteur en uitgever van het invloedrijke Amerikaanse homoblad Washington Blade, beschrijft het voorval op de website van zijn blad.

Cain liep met zijn vriend hand in hand door de Leidsestraat, toen hij werd aangevallen door zes of zeven mannen ,,met Marokkaanse trekken''. De Amerikaan, die een gebroken neus en blauwe plekken op zijn gezicht overhield aan de mishandeling, meent dat hij slachtoffer is geworden van homohaat. Van de daders kreeg hij te horen dat hij en zijn vriend 'fucking fags' waren, zo zegt Cain.

Volgens een woordvoerder van de politie waren twee van de belagers Marokkaanse mannen tussen de 25 en 35 jaar. Van de andere daders heeft de politie geen signalement kunnen krijgen van de omstanders die getuige waren van de mishandeling. Volgens Cain stonden veel omstanders te kijken zonder in te grijpen. ,,Er waren tientallen mensen op straat, maar niemand deed iets.''

Dit soort incidenten is schadelijk voor het imago van Amsterdam als homohoofdstad van de wereld, zegt Siep de Haan, organisator van de 'Gay Pride' die jaarlijks in de Amsterdamse grachten wordt georganiseerd. ,,In alle grote steden van Nederland merken we de laatste jaren dat intolerantie ten opzichte van homo's aan het toenemen is.'' Met name vanuit kringen van 'islamitische homohaters', aldus De Haan.

De internationale mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW) stelt in een reactie dat de mishandeling te maken heeft met etnische spanningen in de Nederlandse samenleving, aldus het persbureau ANP. Volgens de directeur voor homozaken binnen HRW, Scott Long, is de mishandeling niet alleen te wijten aan homohaat. Volgens Long komt er buitengewoon veel racisme voor in Nederland. ,,Homo's worden daar vaak het slachtoffer omdat immigranten wraak nemen voor de onrechtvaardigheden die zij zelf ondervinden.''

AMSTERDAM, 9 MEI. - www.nrc.nl
Het valt wel op dat veel homo's de katholieken bashen maar niet de moslims...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 09:01   #9
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE

dat komt nog wel.
die confrontatie kunnen ze niet blijven uit de weg gaan.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 09:01   #10
Eternity
Parlementsvoorzitter

Eternity's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen hoor, ik scheer elke homofoob over dezelfde kam, religieus ofniet.

Frank Dane
Eternity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 09:30   #11
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het zal wel een toeval zijn dat niet vermeld wordt dat de jongeren die de Amerikaanse homoactivist en jounalist Chris Crain ineenklopten islamistische homohaters en van Marokkaanse afkomst waren? Tja, dat zal wel een politiek correct artikel zijn...

Op 9 mei verscheen het onderstaande artikel in NRC
Niet alleen een artikel lieverd, er is hier zelfs een thread van open, dat zal jou blijkbaar ontgaan zijn....

Citaat:
Oooh, ocharme toch, zijn katholieken onschendbaar soms?

Luister eens lief Chipke, ik zal je een voorstel doen, zal ik alle moslim bash threads opzoeken van +-2002 tot op heden, en jij alle katholiek bash treads, wat denk je ervan, leuk voorstel toch? Je ziet zo slecht ben ik nog niet hé.
Oud 18 mei 2005, 09:48   #12
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Keur ik dat goed? Nee! Religieuze/ongelovige randdebielen mogen ze van mij in den bak steken tot dat ze wegrotten!

Laatst gewijzigd door Andro : 18 mei 2005 om 09:50.
Andro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 09:49   #13
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet alleen een artikel lieverd, er is hier zelfs een thread van open, dat zal jou blijkbaar ontgaan zijn....

Oooh, ocharme toch, zijn katholieken onschendbaar soms?

Luister eens lief Chipke, ik zal je een voorstel doen, zal ik alle moslim bash threads opzoeken van +-2002 tot op heden, en jij alle katholiek bash treads, wat denk je ervan, leuk voorstel toch? Je ziet zo slecht ben ik nog niet hé.
Hi Medake,
Slecht bent U allerminst 'allz, aan uw avatar te zien)
Verder kan ik mededelen dat ik geen gelovige ben...
Uw voorstel is niet slecht... Voor mij is dat gemakkelijk... Ik moet enkel de draden over de paus vermelden en verwijzen naar de postings van onze gekende homo's...
En inderdaad, de molisms zijn hier ook enorm gebasht geweest... Maar post eens een twintigtal negatieve postings van de hier gekende homo's...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 09:50   #14
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is NIEMAND op dit forum die pleit voor het maatschappelijk aanvaarden van pedofilie. De rest van je bericht is zó van de pot gerukt dat het niet eens de moeite van een reactie waard is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2005, 09:52   #15
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik heb dat hier nog nooit gelezen. ik vrees dat je leest wat je wil lezen, niet wat er echt staat.
Dat is inderdaad zo. Bovendien heeft hij er niet de geringste notie van wat pedofilie eigenlijk betekent, hetgeen hem er natuurlijk niet van weerhoudt de ongefundeerde prietpraat die hij voor een "mening" wil laten passeren te pas en te onpas verkondigt.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 18 mei 2005, 09:58   #16
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eternity
Neen hoor, ik scheer elke homofoob over dezelfde kam, religieus ofniet.

Citaat:
Oud 18 mei 2005, 10:16   #17
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
idd, provocatie lokt provocatie uit.

Een paar pamfletten op de muren hangen van 2 mannen die elkaar kussen is geen goeie aanpak... En als ze dan nog eens een tulband aan hebben is het nog niet avond en de business-panel's lagen al opengebroken op straat, en moeten de flikken al komen sussen of de antwerpse meir lag open... De Jong-Agalev voorzitter is zelfs moeten opkrassen in dit sus-proces.

They'll never learn
Oud 18 mei 2005, 10:19   #18
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hi Medake,
Slecht bent U allerminst 'allz, aan uw avatar te zien)
Verder kan ik mededelen dat ik geen gelovige ben...
Uw voorstel is niet slecht... Voor mij is dat gemakkelijk... Ik moet enkel de draden over de paus vermelden en verwijzen naar de postings van onze gekende homo's...
Aan hoeveel gezamelijke threads/postings zou ik zitten over welbekende moslim bashers? 1000...5000? dat is dan nog zeer voorzichtig geschat, als je het mij vraagt.
Citaat:
En inderdaad, de molisms zijn hier ook enorm gebasht geweest... Maar post eens een twintigtal negatieve postings van de hier gekende homo's...
Wat bedoel je hier precies? dat ik weinig post over moslims? Niet moeilijk dat doen 500 andere user in mijn plaats bij wijze van spreken, of hebben de moslim bashers soms hulp nodig?
Oud 18 mei 2005, 10:21   #19
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
idd, provocatie lokt provocatie uit.

Een paar pamfletten op de muren hangen van 2 mannen die elkaar kussen is geen goeie aanpak... En als ze dan nog eens een tulband aan hebben is het nog niet avond en de business-panel's lagen al opengebroken op straat, en moeten de flikken al komen sussen of de antwerpse meir lag open... De Jong-Agalev voorzitter is zelfs moeten opkrassen in dit sus-proces.

They'll never learn
En ja hoor onze raaf is uit zijn nest gevlogen.....
Oud 18 mei 2005, 10:27   #20
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ja hoor onze raaf is uit zijn nest gevlogen.....
Raaf ?? Ik denk eerder een geverfde mus
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be