![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ter gelegenheid ven het megaconcert van de Ierse muziekgroep vestigt een gezondheids onderzoek de aandacht op het feit dat 1 op 5 deelnemers aan soortgelijke bijeekomsten blijvend gehoorletsel oploopt.
Er wordt ook goede raad verstrekt: gebruik oorproppen. Zinvolle geluidsnormen opleggen is waarschijnlijk te moeilijk. Dat is 'regelneverij'. Zo kan men ook stellen dat kogelvrije vesten beter zijn dan een verbod op vuurwapens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Met deze redenering pleit ge trouwens ook voor een rookverbod, verbod op fastfood, enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() ok woffer maar moet het dan perse zo hard staan ?
Nu dat ik dat weet ga ik er zeker niet naartoe ze. Bono mag zoveel goed doen als hij wil maar daarom mag ie mijn trommelvliezen niet kapot blazen he.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Als je nu van muziek houdt, dan zorg je er toch voor dat je dat zo goed mogelijk en zo lang mogelijk kunt doen. En dat doe je niet met kapotte trommelvliezen. En voor mezelf ben ik nog veel 'stenger', dat wil dan zeggen nog vriendelijker, noe meer voorkomend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik maak meestal zelf lekkere kost klaar, dus fastfood is me vrij onbekend. Maar af en toe een heerlijke bourgondiche maaltijd met een goede rode wijn, daar kan ik ook van genieten. Alsof dat ongezond zou zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Gratis marketingtip voor 3M : Aan de ingang van de concertzalen/pleinen, mousse oordopjes uitdelen die ook worden gebruikt in de industriële sektor.
Ciao. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Die muziek moet nu eenmaal hard staan, anders horen alleen de voorste rijen voldoende. Oorproppen zijn alleen echt nodig voor wie dicht bij de boxen staat en voor wie naar concerten van Mogwai gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Wat Zegt U?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Ik kan niet goed volgen. Gebruik oorproppen. Als ge niets hoort waarom dan naar zo'n concert gaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Pff doof wordt ge toch dan liever door goei muziek, dan door gezaag
![]() Voor mijn part mogen ze strenge normen leggen bij pop muziek, rap, r&b, da's toch lelijk. Voor metal daarentegen geldt: luider is beter, dus afblijven. (Ik ga trouwens veel naar concerten met m'n oordoppen mee)
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
Banneling
|
![]() .[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 11 juni 2005 om 19:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||||||||||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
't zijn dus niet direct uw trommelvliezen die kapot gaan springen (scheuren kunnen ze wel, maar da's alleen als ge voor de boxen gaat staan bij bijvoorbeeld Queens of the Stone Age ofzo). Maar 't is dat binnenoor waarvoor het zo slecht is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door genehunter : 11 juni 2005 om 21:56. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |