![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() We moeten morgen middag 3.5 kilometer bij tempraturen van 33° in de blakke zon en zonder enige schaduw lopen voor Lichamelijke Opvoeding.
Is dit nog verantwoord, en moet je eigenlijk bij zo'n hoge tempraturen nog naar school komen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Klinkt alsof ge een mietje zijt dat op zijn jonge leeftijd nog geen 3 km kan lopen als 't schoon weer is.
![]() |
![]() |
#3 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik was vroeger de grootste anti-geheelonthouder van de klas: ik rookte als een Turk, en dronk geregeld een pintje. En toch was ik op lange-afstandslopen (6 km) altijd bij de eerste vier van de dertig. In Zuid-Frankrijk fiets ik 100 km in bergachtig landschap bij temperaturen van + 35°C. Ik heb ook eens op minder dan een uur van Nice naar Beaulieu-sur-Mer (Frankrijk) gelopen (9 km) in volle zon en op gesmolten asfalt. Je moet gewoon niet toegeven aan je vermoeidheid, en dan lukt het je best! ![]() [size=1]Edit:[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 26 mei 2005 om 20:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is echt puffen en zweten, en zeker met lang haar is da lastig
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Je zit misschien toevallig op dezelfde school als ik.
Ik zit in Wijnegem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() ik in Ekeren
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Tussen 1 en 4u met dit weer is sporten, dacht ik ongezond. (Ozon ofzo?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Zoniet => http://www.werkschuw.tk/ ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Als ge niet graag loopt, loopt ge niet en maakt ge een plezante wandeling. Ge krijgt dan wel rooi cijfers voor LO maar who cares.......
Of ge doet zoals ik en ging een binnenweg zoeken, op een woensdag namiddag daar de netelen afdoen en prikkeldraad tegen de grond spannen. We kamen als eerstes aan. Twas ook nog maar 1,3 km meer ipv 2 ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() 45° boven of onder nul? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik school liep aan het Atheneum van Mortsel (dat is alweer eventjes geleden), kregen we voor een van de lessen lichamelijke opvoeding ooit de opdracht om van de eerste verdieping van de sporthal naar beneden te springen op een valmat. De leerkracht trachtte dat pedagogisch te verantwoorden door er ons op te wijzen dat we ingeval van brand ook zouden moeten springen. Ik was het niet met hem eens en zei dat ik ingeval van brand bereid zou zijn om een breuk te riskeren, maar in het kader van een gewone turnles niet. Bovendien lijd ik aan hoogtevrees; ik word al draaierig op een barkruk. Ik weigerde dus, samen met nog één andere klasgenoot. Al de anderen sprongen één voor één als een stelletje halve gare lemmingen naar beneden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf, had 1 van je medeleerlingen brokken?
En wat betreft inspanningen op een hete dag. Voor een gezonde jongeling geen probleem. Ikzelf vervloek het feit dat ik astma heb, en op hete dagen is er meer, of te veel ozon in de lucht, en dat belemmerd me van de stoere kerel uit te hangen;
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Meestal is het zo, bloedheet in juni, en regenweer in juli.... verdomde (weer)goden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op ons College was er een turnleraar die geobsedeerd was door lopen. Hij had nog in Congo gewerkt, dus terwijl wij als hamsters rondjes draaiden rond de speelplaats, stond hij daar in het midden ons aan te sporen in het Lingala (of zoiets). Voor hen die het interesseert, het klonk iets als 'Noki noki' (ik droom er nog van, echt waar. Eén keer, maar dat was bij een andere leraar, hebben we geprobeerd de Léger-test te saboteren, door de speed van de cassettespeler een kwartslag te geven. Aanvankelijk verbaasde de leraar zich over de goede resultaten van de eerste groep, maar we vielen door de mand toen de tweede groep moest beginnen. Terwijl die klaar stond om te starten, klonk het plots met een hele lage stem: 'Driiiiieeee, tweeeeeeeeeee, éééééééééééééééééén, st�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*rt'.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |