![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Om te vermijden dat ik volgende keer alweer vergeet van 's zondags uit mijn bed te komen om te gaan stemmen, moet ik daar nu toch wel iets aan gaan doen; en er zelf voor zorgen dat ik eindelijk geïnteresseerd geraak.
Daarbij bots ik op een eerste probleem. Wat is nu eigenlijk het inhoudelijke verschil tussen de politieke partijen? Wat betreft het Vlaams Blok is dat min of meer duidelijk. Vreemdelingen. Franstaligen. En het algemene godverdoeme. Wat is echter het essentiële verschil tussen CD&N, SPA, en VLD? Volgens mij zitten ze allemaal ongeveer hetzelfde te zeggen. Klopt dat? Misschien heb ik bepaalde subtiliteiten gemist ... Tussen haakjes, ik ben misschien nog wat partijtjes vergeten, maar ja, nobody's perfect. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Allée, er gaat toch iemand zijn favoriete partij zitten verdedigen? Ge gaat me toch niet zeggen dat het zo erg is geworden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ok dan. Bij de volgende verkwiezingen, wil ik ergens op de lijst gaan staan. Ik ben volledig akkoord met de laatste plaats op de lijst.
Waar moet ik gaan staan? Als er iemand een goed idee heeft, laat het mij dan weten, he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vlaams blok == vreemdelingen.franstaligen.het algemene godverdoeme. De andere partijen begrijp ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laciate ogni speranza voi qu' entrata. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=4]grap·pen·ma·ker[/size] (de ~ (m.)) 1 iem. die grappen maakt of uithaalt => hansworst, harlekijn, humorist, komiek, paljas, pias, pierewiet, polichinel, potsenmaker Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 24 mei 2005 om 09:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ga eens klikken op Uw usernaam en nagaan welke debiliteiten ge nog zoal schrijft. En dan kunnen we dat ne keer dissecteren, he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Pathologie. Vertwijfeld. Puber. Als ik het goed begrijp, zijt gij een zelfzekere, anti-puberale patholoog, of zoiets. Ik ga nu wat verder lezen in de ezelsopmerkingen die ge klaarblijkelijk aan de lopende band zit te maken, om U nog wat verder te karakteriseren, mijn beste Egidius. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |