![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() @ moderator en andere geïnteresseerden
Mss ware het best een nieuwe 'tijdelijke' (wie weet? ![]() Vermits het in deze rubriek voor 95% enkel gaat om Vlaams Belang bashing, had ik gedacht aan de naam ' schieten op het Vlaams Belang' Dit teneinde veel forumbezoekers kostbare tijd te besparen en onmiddellijk te laten zien, waar WEL OF NIET op moet gereageerd worden. Moet anderzijds wel vaststellen dat de schrik er blijkbaar goed in zit, want alles, werkelijk alles is goed, om operatie 'afbraak' verder te zetten. Voor al deze brave mensen heb ik slechts één boodschap : het heeft werkelijk waar een averechts effect. Kijk maar even naar de situatie in het 'echte' leven, los van dit mooie forum. Eigenlijk bewijs ik er het Vlaams Belang geen dienst mee, door dit te zeggen. Ik wil het echter toch doen, teneinde jullie straks de zoveelste ontnuchtering te besparen. En weet dat de equivalent 'omgekeerd evenredig' hier zeker op zijn plaats is. Hopelijk heb ik niemand op ene of andere manier met deze topic beledigd. De mensen die zich aangesproken voelen, raad ik aan best even na te denken, alvorens ....... de nieuwe categorie op te starten ![]() Met Vlaamse groeten,
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Met eigen groeten,
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
[size=1]Le fanatisme est l'apanage des ignorants.[/size] Ik ben een tolerante liberaal, maar eigenlijk is dat een pleonasme. "How can our religion be a cause of danger? Islam teaches kindness and love for humanity. Islam is moderation, not extremists. Extremists are not real Muslims. They just give us a bad name." - A 48-year-old housewife from Rawalpindi, Pakistan |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Voorstel is gedaan, gewoon afwachten wat Jeroen zegt he.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |