![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vreemd genoeg vond ik geen onderwerp hierover, tenzij het resultaat van N-VA dat men bespreekt...
Dus even de peiling van HLN geven:
![]()
#2 |
Minister-President
|
![]() En wat geeft dit in zetels federaal?
Het blok haalt blijkbaar achteraan in de twintig
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Je moet deze resultaten wel met een korrel zout nemen ze zijn helemaal niet representatief voor heel de bevolking, paarse partijen zullen het bij hln nieuws normaal goed doen en dan zijn er de geruchten dan men bij het bij het belang ook mensen oproept om mee te doen
#5 |
Minister-President
|
![]() groen zou evenveel hebben als nva
#6 |
Minister-President
|
![]() vb zou ergens juist onder de dertig zitten
#7 |
Minister-President
|
![]() Maar de resultaten zijn echt met een korrel zout te nemen, zo staan in de popoll nog altijd vooral paarse politici vooraan
#8 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() VLD-Fazant Spa-Sprite CD&V-Nivea |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Als er geen fatsoenlijke peiling kan worden uitgevoerd,
waarom dan toch een peiling, waarschijnlijk zijn er enkel PC-politici bevraagd.
#10 |
Banneling
|
![]() Vlaams Belang : 30%
CD&V : 22,7% SP.A : 17,3% VLD : 13,3% N-VA : 7,3% Groen! : 6.5% Spirit : 1.7% |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() SPIRIT betekent eigenlijk niet veel meer en het zou me niet verwonderen dat de SP.A hen de keuze zal laten om volledig opgeslorkt te worden.
De mooie score van de NV-A verwondert me dan weer totaal niets, het is sinds een tijdje dat ik zeg dat ze het op eigen kracht zouden kunnen doen. Ontevreden VLD-kiezers blijken in NV-A een alternatief gevonden te hebben, vooral degene die een stem voor het VB niet zien zitten. De score van de VLD is niet meer dan normaal, al dat gedoe en gezever, dat pikken de mensen niet meer (en ik ook niet meer!!!). Dat De Gucht niet in de Kamer aanwezig was vandaag om verantwoording af te leggen dat Verhofstadt het als een afgesloten hoofdstuk beschouwt en vooral dat De Gucht gelogen heeft wringt me enorm (het feit dat hij dat gezegd heeft over Balkenende stoort me nog niet zo nauw wel het feit dat hij gelogen heeft). En ja er staan nogal wat paarse politici vooraan, maar mij valt het toch op dat Dedecker de populairste politicus is en zelfs Verhofstadt voorbijgestoken heeft. Ook Van Quickenborne stijgt lichtjes.
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() In het LN van vandaag stonden alle resultaten weergegeven zu
CD&V-NV-A en VB zijn nagenoeg evengroot.
#14 |
Minister-President
|
![]() ik snap eigenlijk niet hoe het mogelijk is dat zoveel vld kiezers naar het anti-liberale corporatistische vb trekken, wisten deze vld kiezers dan niet voor wat de vld stond of waarvoor za in theorie in staat
#15 |
Minister-President
|
![]() Ikke niet hé Maarte, ikke zeker en vast niet!!!!
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de stemmenkampioen laat het een beetje afweten... waarom mag de % van het Vlaams Belang niet kenbaar gemaakt worden ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dezelfde principes als de VRT... doodzwijgen ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nochtans niet zo moeilijk hoor Maarte. Ikzelf was een zééér behoorlijke tijd ook VLD aanhanger, vanaf stemgerechtigde leeftijd by the way, en ben sinds de vorige gemeenteraadsverkiezingen overgestapt naar het Vlaams Blok/Belang. De reden daarvoor is heel simpel en glashelder hoor, ....van de voormalige burgermanifesten is bij de VLD niets meer te vinden, en het is overduidelijk dat de kopstukken er enkel bijzitten om hun ongebreidelde machtswellust te bevredigen. Ooit heb ik Verhofstadt nog horen zeggen dat er dringend wat gedaan moest worden aan de instroom van migranten, eventueel met oprotpremie, maar van die standpunten vindt je bij de man niets meer van terug. Mijn keuze voor het VB staat volledig in functie van het migranten hoofdstuk, en ik stem op een partij die mij de garantie geeft dat ze er iets aan wil doen. Tot nader order, en de programmas van alle partijen lezende, is dat op dit ogenblik maar één partij, ...het Vlaams Belang. Noem me een bange blanke man, noem me een racist of onverdraagzaam, het staat jullie vrij. Maar ik weet zeker dat de toekomst mij gelijk zal geven, en dat bij een gelijkblijvende migranteninstroom (tgv uithuwelijkingen, gezinsherrenigingen, asielbeleid en snelbelgwet) en uiteraard ook de ongelimiteerde reproductie drang van de marokkaanse gemeenschap (probeer maar eens een Marokkaanse vrouw te vinden zonder enkele kinderen aan de ene hand , en een kinderwagen aan de andere) , we als autochtonen ooit in de verdrukking zullen komen, en dat bij een 50 + 1 situatie de kans op de invoering van een sharia zeer reeel zal zijn. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |