![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Gouverneur
|
![]() [size=3]Opgelet!!!!!!!![/size]
[size=3]Hackers vinden er tegenwoordig plezier in om politici hen pc te kraken en mails te zenden in hen naam. Bent u op één of andere manier politiek actief??? Let dan op, want u kan de volgende zijn. Dat ondervond ik onlangs. Op 24/06/2005 verscheen er een artikel in de krant waar ik geen weet van had. Blijkbaar was er in mijn naam een mail verzonden naar een Journalist. Deze publiceerde dit artikel. Verander daarom op regelmatige basis uw paswoorden.[/size] [size=3][/size] [size=3]Wat vind u hiervan?? Moet men Hackers streng aanpakken en straffen????[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Dekoster : 5 juli 2005 om 17:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En waarover ging het? Over ontdoping? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit waren niet mijn woorden. Ik ben niet te vinden voor subsidies aan religieuze instellingen, dat klopt. Maar ik zou het anders aanpakken dan in de kranten geformuleerd. Zo wil ik de belastingsbetaler laten kiezen waar hen belastingsgelden naartoe gaan. Via hen aangifte kan men dit simpel doen door een vakje aan te kruisen. Er moeten heel wat keuzemogelijkheden zijn. Zo bvb naar kansarme verenigingen, NGO's, andere goede zaken en religies. Op deze manier kiest de belastingsbetaler zelf. Dat is pas democratisch. Je zal zien dat het zijn effect niet zal missen. Heel wat mensen zullen niet kiezen voor de kerk, maar voor andere zaken. Op deze manier krijgt de kerk enkel geld van digenen die hen het geld gunnen en niets meer.
![]() |
![]() |
#4 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
MoeHahahahaha,democratie ! Voorbereiding 2006 ? Men zou beter sommige politiekers aanpakken ! ! ! ! ! ! ! ! ! ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gargamel : 5 juli 2005 om 18:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Lol Dekoster welcome to the world. Met send-safe kan iedereen anoniem e-mails versturen. Spammers gebruiken deze programma maar ook losers die andere mensen willen kloten. Je selecteert van welke e-mail het verstuurd wordt : bv [email protected]
en selecteert je doel.. and thats it |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straffen... daar is nog werk aan de winkel !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat zijn zelf enginges, die gewoon emailadressen kraken, of uw adress in de header zetten om dan spam te sturen. Ik krijg alle dagen van die bullshit, en als ik de filter ga bekijken zie of het wekelijkse raportje ontvang van wat er tegengehouden is, dan heb ik een pak van 10 blz vol. Enige manier is nen deftige hardware matige firewall voor uw pc zetten, Recente virusscanners, recente spywarescanners en security updates uitvoeren, en als ge dat allemaal opzet en ge houd er rekening mee dat ge nog nie absoluut veilig zijt, dan ben je goe bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij ook, hebben weeral meeting gehad over toegenomen aantal spam gevallen... Pas op er staan als spamfilters op hé, verschillende zelf, ... en vandaag of morgen hebben we wel weer een nieuw virus aan onze rekker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Een hacker streng straffen en aan de andere kant een moordenaar gewoon laten lopen kan natuurlijk ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat heeft dit met hacken te maken. Iedereen kan toch gewoon vanuit om het even welk nep adres een mailtje sturen?
Je emails altijd digitaal ondertekenen. Dan weet de afzender dat het werkelijk van u komt.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||||
|
![]() Citaat:
Als je het mij vraagt zou dat wel eens strijdig kunnen zijn met de privacy-wetgeving. En waarom hetzelfde principe niet toepassen op de subsidies aan politieke partijen? Iedereen duidt op zijn belastingsformulier de partij van zijn keuze aan en die krijgt dan alleen geld van wie het haar gunt. Dat is pas democratisch, niet? Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 6 juli 2005 om 10:56. |
|||||
![]() |
![]() |