![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was dat allemaal in die nieuwe Lidl op het plein bij ons in Antwerpen,die ging nu open om 9 uur.Ik heb niets tegen Marokkanen maar dit ging er echt over.Ik wou ook mijn graantje mee pikken en en nieuw strijkijzer kopen aan 7€.Die wijven(want ik kan het niet anders noemen) duwde mij weg en bleven mij met hun strontkarretjes weg duwen,het was 10 na 9 als ze al die strijkijzers voor mijne neus weg hadden gekaapt
Er zijn grenzen en een beetje regels als mensen onder elkaar zou dan toch mogen hé,spreken over integreren hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De Lidl is al tientallen keren aangeklaagd voor 'misleidende' reclame..het aanbieden van veel te weinig promotieartikels.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft niets met Lidl te maken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Lidl mist het fatsoen om promoartikelen in voldoende mate beschikbaar te stellen, dan moet er niet geduwd noch getrekt worden om 10 minuten na de opening uitverkocht te zijn.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijp je het niet,ze moeten leren hun te gedragen als mensen,en niet als Afrikaanse Belgen,wij zijn als Vlamingen ook mensen die bij TIJDELIJKE promotie artikelen willen kopen,en ik wil zeker niet onder de voet gelopen worden door dat gespuis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Nee jij begrijpt het niet...een totaal uit het lood geslagen vraag/aanbod verhouding creëert marginale reacties,zeker in de 'low budget' zones..of dacht u dat die gepensioneerden in autochtone Lidl's niet tegen de ingang kleefden vanaf 08h30 om dan men een verrassend hoge snelheid naar de promorekken te racen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar nogmaals: geen Marokkaan te zien.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 1 september 2010 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil de rest nog zien die mij wegduwt. Same for backfire. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Allemaal normaal daar. En voor de redders, ja er zijn er hier (Vlaamse) die dat ook doen. Triestig.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straffer nog,ze hebben 10€ bij in den Aldi of Lidl en ze kopen voor 25€,de kassierster moet maar terug leggen wat ze niet kunnen betalen,zo gaat dat hier nu
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 1 september 2010 om 10:18. |
![]() |
![]() |