![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Vreemdeling
|
![]() hallo iedereen ,
In de afgelopen maanden zijn er veel momenten geweest waar men kon zien hoe gevangenis problematiek kan worden aangepakt.De overbevolking ,het regime in Belgie dat het zelfde zou moeten zijn en elke gevangenis heeft zo zijn eigen regels van het huis. Sommige directie spreekt over "mijn gevangenis ,mijn wetten ".Dat eigenlijk totaal tegen de vertegenwoordiging is van de staat.Of heb ik het mis? mijn vriendin is Anja Hermans,vroeger geen braaf meisje nu wel al jaren beter dan men ook steeds durft te beweren . Door wel bepaald veel positieve momenten en veel liefde voor elkaar en dat wat wij lief hebben . Wat de minister niet kon weten is dat men de rechten al schend bij het verlaten van de gevangenis,wel meer bepaald met de voorwaarden "geen contact"met ex-gedetineerde " ,kan een ex-gedetineerde niet weten wanneer hij of zij een contact maakt met een mens. Het zijn voowaarden ,die ook wel schenden dat men een relatie met iemand mag hebben .Dat ik ex-gedteineerde ben heeft hier totaal geen enkel waarde nog recht om dit na acht a negen jaar te gaan misbruiken om Anja in de gevangenis te krijgen ,dat is wel redelijk zwak en zeker niet grondig onderzocht,met wie zij een relatie heeft.Heeft zij dan zoveel privecy als ex-gedetineerde? Men heeft mijn dossiers opgevraagt overal en alles wat ook maar mogelijk was te vinden van Benjamin.Wel ,dan vindt men er geen haar negatief in . De fouten die gemaakt zijn door justitie ,of het nu een agent van de straat zou geweest zijn ,en nu een procuereur die ,volgens mijn weten het ministerie moet vertegenwoordige en wel weet dat hij het in Gent zal weten ,het ministerie begrijpt blijkbaar ook niet goed ,als men beld ,brieven schrijft en niet antwoordt,men belooft van te bellen en zelf meer dan één keer.Waarom dan nog steeds geen afspraakdacht ik gisteren .Dus heb ik een brief overhandigt aan wetstraat 16 ,en zou volgens hem ,zou er iemand mij hieromtrent zeker bellen .Nu afwachten geblazen en wees gerust .Ik heb lang genoeg moeten toezien hoe mijn geliefde haar gezondheid achteruit is gegaan .Daar is toch een wet die zegt dat gedetineerde die opgesloten zitten en met medische aspecten kamt,eerlijke invalide is ,verliefd tot achter haar oren is. Nog eens een maand langer zitten en nog eens ,neen .Het is nu ,dat het zal mogen ophouden zo niet zullen de meesters wel weten ,zover het kan .Haar verleden is haar verleden ,net als dat van mij en dat van jou,straf gezetten ,vrijheid gegeven . Deze terug ontnemen zonder strafbare feiten ,nog de wet overtreden ,zelf schrijven naar de Gentse Commissie V.I. om haar voorwaarden te verzachten om samen te kunnen verder leven in de vrijheid . Hierop krijgt Anja een uitnodig met de procureur zijn agst voor erking "het komt van Antwerpen uit",terwijl hij het zelf naar hun eerste opgestuurd had.Tja ,en nu komen uitleggen voor de rechtbank vindt ik wel heel rechtvaardig naar Anja en haar familie toe en mij .Dan weet hij wat het is om negatieve fantasieen terug te krijgen .vrede altijd,rechtvaardigheid aan mijn zij en liefde over heel de wei. Zo tot later en lees moregn gerust de krant(en een allemaal. En haar vrij laten zou al een plaats meer zijn voor iemand die wel feiten heeft gepleegd en bewezen zijn.Groeten en vrij zal Anja zijn .[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cosmos : 8 juli 2005 om 22:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ja, en dan. criminelen horen nu eenmaal thuis in de gevangenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Laat die ordeverstoorders en andere criminelen maar waar ze thuishoren: in de gevangenis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat een mens kan veranderen daar kan ik boeken en bibliotheken over schrijven ,mij moet men niet vertellen dat jij een slecht deel en een goed deel in jou hebt. Dat weet ook de kat van de buren en jijzelf . Maakt even de statistieke,gevangenis overbevolking en overlast. Halloi,ik ben een overlast manager in project van eigen inzet geweest. Dat begrijpt de regering nu wel. Wat doet dan een onschuldige in de gevangenis?Jou belastings geld op doen ,gen zorg dan zeg ik ,doe zo voort. Steek jij je geld in belastingen ,dit wordt deels naar gedetineerdehun verblijf daar met begroot. Doe maar steek de gevangenissen nog voller je zult verdorie mensen wakker maken die hiervoor in actie komen .Wat ik doe is de liefde die ik heb voor mijn geliefde zelf in evenwicht houden en het vergeven wat men ons aandoet en zo ,de vraag aan de regering stellen net al wij al maanden doen .Enkel ,zal men steeds begrijpen dat ik een mens ben ,wat mijn verleden ook inhoud.Moest ik nu in iemand zijn die zich niet weet te gedragen ,dan ben ik compleet eens ,dat is NU niet zo en daar heeft men nu een schending van bepaald ewetten gedaan en vooral het vertrouwen geschonden van waar ik met bezig ben geweest. Dat is dan ook voor de regering en vooral veel veiligehdis diensten al meer van kunnen genieten . Vraag maar eens aan de burgemaaster van Anwterpen ,"wie was dat ventje op de groenplaats ,in 2003 ,heel de zomer lang.Ofe beter nog ,vrag het aan de mensen van de cafe's die er de voordelen van hebben gehad. hey , geloof me ,overlast ,dat is iets dat menselijk is en dat men niet met geweld nog negatieve priotriteiten aanpakt.Dan creer je enkel nog meer overlast of verplaats je de problematiek. het is dus best mogelijk dat mijn inzet nog zal begrepen worden,zekerheid van haar vrijheid ,wel ler hier maar eens van .Tijd is relatief en de Staat is nu aan het daveren van ,hoe lossen we dit zo positief mogelijk op? Wel,praat met mij,praat met openheid om levens te reden en niet verder de wetten te schenden .Zo,liefde voor iedereen zijn mening ,maar begrijp mij goed , verdedigen zullen wij ons met al de middelen die er zijn.Vrede en liefde voor ons mens zijn ,dieren horen erbij ,de mens net als jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() die anja hermans heeft tenminste nog idealen.
niet zo'n grauwe suffe werk-zombie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Het is eigenlijk erg, als slachtoffer heb je nauwelijks rechten en als misdadiger kan je zelfs verder procederen zelfs na een gerechterlijke uitspraak als je eigenlijk in de gevangenis zit, of zou moeten zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wie geen respect heeft voor anderen... moet er geen terug verwachten.
Enkel spijtig dat er zo'n mensen zijn, die enkel via geweld hun gelijk moeten halen. Sorry voor uw vriendin... denk er maar eens goed over na, vooral aan al uw andere vrienden van extreem links.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 15 juli 2005 om 06:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De gevangenis zit vol met onschuldigen....
![]() ![]()
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"als slachtoffer van een feit ,;ga met je bewijs van inkomsten ,een bewijs van'samenstelling van het gezin ' naar de balie's van je eigen provinicie en neem een bonnetje ,wacht en bren g vooral veel geduld mee. Als het jou beurt is dan kun je een advocaat zelf vragen en geeft men jou een documentje mee waar je toekomende advocaat zijn naam op staat. Dit is nu eenmaal uit je angsten durven komen ,je niet schamen voor je rechten op tekomen ,verek vooral je spieren niet bij het wandelen . Zorg wel dat je niet alleen gaat ,want daar zitten ook mensen die uit de gevangenis komen en ik merk dat je zelf wat in die mensen gaat tegen komen van jezelf ,of denk je ,over mij weet men niet? Denk na ,hier in Belgie is het nu eenmaal dat er een inlichtingen dienst bestaat die jou ook kan volgen ,net als een advocaat van een tegen partij jou de das kan omdoen . Wanneer je dan ,de moeite ZELF hebt gedaan en niet dat rijke luis gedoe denkt te laten spelen in je brain,dan pasx kan je spreken van moeite doen ,en zelf niet het rijkeluis kindje uithangen ,door andere er van te verwijten ,je bent een mans net als iedereen .Enkel ,jij oordeel terwijl je niet betaald wordals een rechter die eigelijk als enig het recht hebben mensen te berechten ,dus zal men dit ook doen via de rechtbank.Groeten van een gelukkige miljoenair alla meir,de beste en rijste innerlijke waarde is niet te bereiken met geld ,dat stinkt van eender welke illigale praktijk.Een denkertje voor jezelf,dealen is ook een illegale praktijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Zijn de mensen die miljoenen euro's schade hebben geleden al vergoed geweest ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Banneling
|
![]() *KNIP*
Op Pius-X waar ze op school zat (en ik ook dus) hing ze al de 'anarchiste' uit! In de jaren daarop veegde ze aan alles haar voeten en dacht ze ons te kunnen uitdagen als we in De Leeuw van Vlaanderen een pint zaten te drinken. Haar stamcafé'ke 'Moly Blooms' zat op de duur vol met krakers en ander krapuul! De ramen van ons stamcafé moesten er regelmatig aan geloven... De gevel spreekt trouwens boekdelen: massa's graffiti...zeer verdraagzame leuzen uiteraard... In ieder geval, iemand die een moord wil plegen kan maar beter verwijderd worden uit de maatschappij!!! Geachte, Het is wettelijk niet toegelaten op dit forum op te roepen tot moord. Gelieve daar in het vervolg rekening mee te houden. Bij herhaling wordt u gebanned. Peter Johan[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 27 juli 2005 om 23:27. Reden: Oproep tot moord |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ze"ker niet ,dat is de zorg van een verzekering , niets vergeten ,als men Anja in het rechts gebouw zie en haar aanwezigheid wordt verkeerd geinterpreteert,haar doel daar had temaken met het opvragen vanbepaalde penale boete en afbetalingen ,die zij zelf al van voordien deed.Men gunde haar niet de kans om dit te doejn,zelf de onderzoeksrechter ,waar de auto niet van is opgeblazen wel de media,deed niet eens de moeite om zijn eigen advocaat een rekening nr.door te sturen per brief.Niet naar Anja en niet naar de advocaat . Waar zit men nu met hun gezeik over dat Anja geen moeite deed,verekt u eigen maar niet onsleven.liefs,ge hebt wel eerst zeker te zijn over wat je spreekt,hou je anders liever op de achtergrond en volg ,niet denekn dat je tegen mij op kan ,men houd mij mede verantwoordelijk voor bepaalde verschillende projecten die men uitvoerbaar brengt ,denk maar aan overlast managers en het project jeugdeliquenten opvoeding .of hetkan soms wel gebeuren dat ik een wet help te ondersteunen om realiseerbaar te krijgen ,hallo ik ben Benjamin de vriend van Anja Hermans ,ik ben rijk geworden door te doen ,en positief te leven ,hoe men er ook over denkt ,de realiteit komt in het daglicht stilaan en dan begrijpt weer niemand niet ,hoe dit alles is kunnen gebeueren,het is nue eenmaal de innerlijke kracht ,van elkaar houden dat men niet had verwacht, gisteren keek iedereen heel verondtwaardigt naar mij in de kamer zitting,pas na mijn openheid naar de pers toe. Dat dat mensen kennis veretgenwoordigers zijn ,weet ik dat hun verstand wel op hun gat plakt als je weet dat ik sinds enkele maanden als geregeld zitti!ngen van de kamer en de senaat bijwoon.Nu pas viel het onze Kamer vertegenwoordigers het op dat er een bekende in de zaal zat"hey daar het vriendje van Anja Hermans,dan praat men over de wet over terrorisme die ik van begin af met mijn inzichten heb ondersteunde om een betere samen werking van de veiligeheids diensten ,denk gerust negatief ,dan weet ik dat je er meteen jezelf ook in verdrinkt,wij niet dank.Cobra's hebben mee dan enkel de realisatie van een beschermende macht,denk als een vliender en vlieg naar ginder en daar ,leef vrij en geloof het maar"Anja zal vrij komen en dan vragen wij aan iedereen die hier schuld aantreft,hoe voelt het om fouten te maken en ervan te hebben geleerd,want wij vergeven en leven gelukkig verder ,kan jij dat ook? " wel ,leer het dan heb je nu de werldbrug van vrede gehoord. Groeten iedereen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 27 juli 2005 om 23:28. Reden: Oproep tot moord in quote |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Niks, helemaal niks...smoort er nog eentje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() dat meisje heeft gewoon liefde nodig, en een warme knuffel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|