![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn geen Belgen meer? Flaminganten zijn blind.
Deze foto's zijn deze ochtend gemaakt in Halen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() allemaal gedwongen!
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() en kolonisten
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog steeds beantwoorde vraag in dit alles: over welke herdenking gaat het hier? Er werd immers gezegd dat er een herdenking was en dat daarom de vlaggen werden buitengehaald...
Vierde maal dat ik deze vraag stel trouwens. Blijkbaar zit er iemand heel verlegen mee... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Dit was de herdenking van de "Slag der Zilveren Helmen" + de viering van 175 jaar Belgie waarvoor de gemeente een groots bbq heeft georganiseerd.
Het was indrukwekkend met enorm veel volk. Ik snap jullie niet flaminganten, jullie zijn meesters in het ontkennen van feiten. Aanvaard dit gewoon: BELGIE LEEFT BIJ DE MENSEN!
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Slapen die mensen onder driekleurige lakens, dat ze de Belgische vlag zo uit het raam hangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Staatssecretaris
|
![]() dat schreef ik enkele jaren geleden in de krant ook (6) --> dat België leeft hé[edit]
[size=1]Edit:[/size]
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels! Laatst gewijzigd door Nello : 14 augustus 2005 om 15:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
"De "Slag der Zilveren Helmen" vond plaats op 12 augustus 1914 in het Limburgse stadje Halen. Het was het laatste groot gevecht tussen ruiterijdivisies op het Westelijk Halfrond en de enige Belgische overwinning tijdens WO I op de Duitse Legers!" Nogal logisch dus dat er in het dorp Belgische vlaggen uitgehangen worden, alhoewel ik de manier waarop nogal respectloos vind, maar goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hangen er. Dat feit spreekt de openingspost reeds voldoende tegen. Daar verandert uw gespartel geen zier aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wou gewoon even weten wat er dan wel herdacht werd. Alleen is het wel heel merkwaardig dat belgicisten hier beweren dat er "enorm veel volk" was, maar tegelijkertijd hebben ze juist geen foto's van. Wel van enkele vlaggetjes.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 14 augustus 2005 om 15:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() enkele nuanceringen:
-Ik neem aan dat er in het modernere huis een BUBer woont, aangezien je in zijn achtertuin (snel een paar vlagjes in mama's bloempotten planten) foto's bent gaan trekken en de 2 buren werden aangemaand een (uitgedeeld?) Belgisch vlagje uit te hangen. ![]() -Als je de dorpsstraat langs 2 kanten gaat trekken, heb je natuurlijk snel veel vlaggetjes verzameld. -als het klopt dat de foto's in de voormiddag werden getrokken moet opticien 'Pinten' dringend zijn uurwerk juistzetten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
,Ik eis dat u eerbied betuigt voor mijn functie en ontzag en respect toont voor dit huis. U moet ontzag en respect voor mij hebben, want ik ben de volgende koning' Laatst gewijzigd door Xenon : 14 augustus 2005 om 15:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister
|
![]() Volgens mij gaat het hier telkens over één vlag en dan bij verschillende mensen(familie?) buitengehangen om een foto te kunnen maken.
Ik heb in heel mijn leven nog geen mens een tri-colore weten buitenhangen op een of andere feestdag.Vlaamse Leeuwen anderzijds wel.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Al het zichtbare is verbonden met het onzichtbare; het hoorbare met het onhoorbare; het tastbare met het ontastbare; en, misschien , het denkbare met het ondenkbare. Novalis Laatst gewijzigd door Grellig : 14 augustus 2005 om 15:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
De opticien heet trouwens wel Minten. Bij 'Pinten' zou ik ook niet zo snel een bril kopen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |