Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juli 2005, 19:27   #1
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard Shoot to kill: sorry u had er niets mee te maken, een vergissinkje

Citaat:

UK Police: Man Killed Unrelated to Probe

AP - 35 minutes ago

LONDON - The man shot and killed on a subway car by London police in front of horrified commuters apparently [size=4]had nothing to do with this month's bombings on the city's transit system[/size], police said Saturday in expressing their "regrets." A day earlier, the police commissioner said the man was [size=3]"directly linked"[/size] to Thursday's attacks, in which bombs on three subway trains and a bus failed to detonate properly. No one was injured.
Heerlijk toch die nieuwe bevoegdheden van de Londense politie: mensen die van terrorisme verdacht worden mogen zonder boe of ba afgeschoten worden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by /\|cazar on 23-07-2005 at 20:28
Reason:
--------------------------------

Citaat:

AP - 35 minutes ago

LONDON - The man shot and killed on a subway car by London police in front of horrified commuters apparently [size=4]had nothing to do with this month's bombings on the city's transit system[/size], police said Saturday in expressing their "regrets." A day earlier, the police commissioner said the man was [size=3]"directly linked"[/size] to Thursday's attacks, in which bombs on three subway trains and a bus failed to detonate properly. No one was injured.
Heerlijk toch die nieuwe bevoegdheden van de Londense politie: mensen die van terrorisme verdacht worden mogen zonder boe of ba afgeschoten worden.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

AP - 35 minutes ago

LONDON - The man shot and killed on a subway car by London police in front of horrified commuters apparently had nothing to do with this month's bombings on the city's transit system, police said Saturday in expressing their "regrets." A day earlier, the police commissioner said the man was "directly linked" to Thursday's attacks, in which bombs on three subway trains and a bus failed to detonate properly. No one was injured.
Heerlijk toch die nieuwe bevoegdheden van de Londense politie: mensen die van terrorisme verdacht worden mogen zonder boe of ba afgeschoten worden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door /\|cazar : 23 juli 2005 om 19:28.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 20:02   #2
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Er staat gewoon dat hij geen verband heeft met de bommen van donderdag , er staat niet dat hij onschuldig was. Groot verschil.

Ge vertelt er trouwens ook niet bij dat die kerel daar met een dikke winterjas rondliep en wegvluchtte toen ze hem aanspraken.[edit]
[size=1]After edit by Xnorf on 23-07-2005 at 21:04
Reason:

Er staat gewoon dat hij geen verband heeft met de bommen van donderdag , er staat niet dat hij onschuldig was. Groot verschil.

Ge vertelt er trouwens ook niet bij dat die kerel daar met een dikke winterjas rondliep en wegvluchtte toen ze hem aanspraken.[/size]

Er staat gewoon dat hij geen verband heeft met de bommen van donderdag , er staat niet dat hij onschuldig was. Groot verschil.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Xnorf : 23 juli 2005 om 20:04.
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 20:04   #3
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Heerlijk toch die nieuwe bevoegdheden van de Londense politie: mensen die van terrorisme verdacht worden mogen zonder boe of ba afgeschoten worden.
Ge zou daar maar een verkoudheid hebben en daardoor nen dikke jas moeten aandoen

Deze is leuk, de sympathie van de moslims blijkt toch wat groter te zijn als ik dacht, daarom is de politie al wat nerveuzer denk ik:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2..._motieven.html

"Een derde van de ondervraagden vindt de westerse samenleving 'immoreel'.

Wat doen die hier dan nog??[edit]
[size=1]After edit by Gorefest on 23-07-2005 at 21:05
Reason:

Citaat:
Heerlijk toch die nieuwe bevoegdheden van de Londense politie: mensen die van terrorisme verdacht worden mogen zonder boe of ba afgeschoten worden.
Ge zou daar maar een verkoudheid hebben en daardoor nen dikke jas moeten aandoen

Deze is leuk, de sympathie van de moslims blijkt toch wat groter te zijn als ik dacht, daarom is de politie al wat nerveuzer denk ik:

Wat doen die hier dan nog??[/size]

[size=1]After edit by Gorefest on 23-07-2005 at 21:04
Reason:

Citaat:

Deze is leuk, de sympathie van de moslims blijkt toch wat groter te zijn als ik dacht:

Citaat:

Deze is leuk, de sympathie van de moslims voor de aanslagen blijkt toch wat groter te zijn als ik dacht:

[/edit]

Laatst gewijzigd door Gorefest : 23 juli 2005 om 20:05.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 20:08   #4
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Tja, ergens wel begrijpelijk gezien de situatie waarin het gebeurde. Het was misschien een foute inschatting, maar waarom liep die gast eigenlijk weg van de politie? Stel dat hij een sucide bomber was, en hij kon die wagon binnen gaan en zichzelf opblazen daar? Ongetwijfeld had je dan gezegd dat het godgeklaagd was dat ze hem niet neergeschoten en er weer onschuldige slachtoffers moesten vallen. Het is moeilijk om als politie in enkele seconden tijd de juiste keuze te maken.

Met potentiële suicide bombers neem je beter geen risico. In Israël hebben ze al geregeld gehad dat een suicide bomber langs de security heen in een bus spurtte om daar zichzelf met bus en al in een waar ketchup-festijn op te blazen. Ik kan die reactie dus wel begrijpen: potentiële terroristen moeten gewoon tijdig geneutraliseerd worden.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 20:08   #5
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest

Wat doen die hier dan nog??
13 Procent van de ondervraagden zegt "veel sympathie" voor de motieven van de terroristen te hebben, 11 procent "een beetje" sympathie. 71 Procent van de ondervraagde moslims vindt de aanslagen " helemaal niet gerechtvaardigd".

Ik vraag me af wa de resterende 5 procent geantwoord heeft "Ik pleeg zelf aanslagen"
Oud 23 juli 2005, 20:09   #6
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:

Ah ons heropvoeden tjiens ...
Oud 23 juli 2005, 20:10   #7
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
13 Procent van de ondervraagden zegt "veel sympathie" voor de motieven van de terroristen te hebben, 11 procent "een beetje" sympathie. 71 Procent van de ondervraagde moslims vindt de aanslagen " helemaal niet gerechtvaardigd".

Ik vraag me af wa de resterende 5 procent geantwoord heeft "Ik pleeg zelf aanslagen"
Eerder, ik heb het veel te druk met de voorbereiding van de volgende reeks, laat mij gerust met jullie zever-enquete ...
Oud 23 juli 2005, 20:12   #8
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah ons heropvoeden tjiens ...
...
Oud 23 juli 2005, 20:12   #9
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerder, ik heb het veel te druk met de voorbereiding van de volgende reeks, laat mij gerust met jullie zever-enquete ...
da kan ook of ze spraken geen engels [edit]
[size=1]After edit by Xnorf on 23-07-2005 at 21:12
Reason:

Citaat:
da kan ook of ze spraken geen engels [/size]

Citaat:
da kan ook [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Xnorf : 23 juli 2005 om 20:12.
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 21:59   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We gaan dat hier eens rap oplossen, zie.

Alcazar wordt speciaal raadgever van de Koning, de eerste-minister, de minister van Binnenlandse Zakken en van de grote baas van de federale politie.

Alcazar gaat hierna in een speciale post de handelswijze geven voor politiemannen die gekonfronteerd worden met iemand die zich verdacht genoeg gedraagt in de buurt van een Engelse tube, verdacht genoeg dat de politiemannen redelijkerwijze mogen vrezen voor hun leven als ze hem aanhouden; en als ze hem niet aanhouden, dat ze mogen vrezen dat ie even later een bommeke laat ontploffen.

Alcazar gaat het zeggen: ofwel beleefd paske vragen en "mee in de lucht", samen met de toevallige omstaanders; ofwel doen alsof de neus bloedt, laten lopen, en rustig van ver toezien of 't ontploft; ofwel .... de ultieme oplossing Alcazar ????

Daarna zal Alcazar bejubeld worden door alle militairen en Irak en in voormalig Joegoslavië; door alle politiemannen 't Gemene Best, wadde, van de ganse wereld; enfin, door de Mensheid.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2005, 23:48   #11
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ge vertelt er trouwens ook niet bij dat die kerel daar met een dikke winterjas rondliep en wegvluchtte toen ze hem aanspraken.
is dat dan een logische legitimatie om iemand neer te schieten zonder enig bewijs dat die man een directe dreiging inhield voor de politieagenten en/of de metro-reizigers? Mocht u de man kennen zou u wel anders piepen hoor: iemands leven be-eindigen (fini, gedaan voor altijd) is niet zomaar iets alledaags hoor...[edit]
[size=1]After edit by Seba on 24-07-2005 at 00:49
Reason:

Citaat:
Ge vertelt er trouwens ook niet bij dat die kerel daar met een dikke winterjas rondliep en wegvluchtte toen ze hem aanspraken.
is dat dan een logische legitimatie om iemand neer te schieten zonder enig bewijs dat die man een directe dreiging inhield voor de politieagenten en/of de metro-reizigers? Mocht u de man kennen zou u wel anders piepen hoor: iemands leven be-eindigen (fini, gedaan voor altijd) is niet zomaar iets alledaags hoor...[/size]

Citaat:
is dat dan een logische legitimatie om iemand neer te schieten zonder enig bewijs dat die man een directe dreiging inhield voor de politieagenten en/of de metro-reizigers?[/size]
[/edit]
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 23 juli 2005 om 23:49.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 00:03   #12
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
We gaan dat hier eens rap oplossen, zie.

Alcazar wordt speciaal raadgever van de Koning, de eerste-minister, de minister van Binnenlandse Zakken en van de grote baas van de federale politie.

Alcazar gaat hierna in een speciale post de handelswijze geven voor politiemannen die gekonfronteerd worden met iemand die zich verdacht genoeg gedraagt in de buurt van een Engelse tube, verdacht genoeg dat de politiemannen redelijkerwijze mogen vrezen voor hun leven als ze hem aanhouden; en als ze hem niet aanhouden, dat ze mogen vrezen dat ie even later een bommeke laat ontploffen.

Alcazar gaat het zeggen: ofwel beleefd paske vragen en "mee in de lucht", samen met de toevallige omstaanders; ofwel doen alsof de neus bloedt, laten lopen, en rustig van ver toezien of 't ontploft; ofwel .... de ultieme oplossing Alcazar ????

Daarna zal Alcazar bejubeld worden door alle militairen en Irak en in voormalig Joegoslavië; door alle politiemannen 't Gemene Best, wadde, van de ganse wereld; enfin, door de Mensheid.
Hallelujah !
Oud 24 juli 2005, 00:05   #13
/\|cazar
Banneling

Standaard

De man in kwestie blijkt een Braziliaan te zijn die al 3 jaar in Londen woont, de minister van buitenlandse zaken van Brazilië vraagt een spoedoverleg met zijn collega van het UK...

Ze zijn dus echt heel goed bezig, heel goed ...
Oud 24 juli 2005, 07:23   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Uit de thelegraph van vandaag:

Leading British Muslims last night backed the police's "shoot-to-kill" policy to tackle the threat of suicide bombers, despite a police admission that the man shot dead at Stockwell Tube station on Friday was not a terrorist.

ps: ge moet me nu geen woorden in mijn mond leggen die ik hier niet gepost heb; dergelijke vergissingen zijn dramatisch ... het enige waar ik niet goed tegenkan, dat is botte ongenuanceerde kritiek vanwege de stuurlui die immer aan wal staan ... enfin, ge begrijpt wel, die alles zelf beter kunnen ... maar nog nooit een poot uitgestoken hebben.[edit]
[size=1]After edit by De schoofzak on 24-07-2005 at 08:26
Reason:

Leading British Muslims last night backed the police's "shoot-to-kill" policy to tackle the threat of suicide bombers, despite a police admission that the man shot dead at Stockwell Tube station on Friday was not a terrorist.

ps: ge moet me nu geen woorden in mijn mond leggen die ik hier niet gepost heb; dergelijke vergissingen zijn dramatisch ... het enige waar ik niet goed tegenkan, dat is botte ongenuanceerde kritiek vanwege de stuurlui die immer aan wal staan ... enfin, ge begrijpt wel, die alles zelf beter kunnen ... maar nog nooit een poot uitgestoken hebben.[/size]

[size=1]After edit by De schoofzak on 24-07-2005 at 08:24
Reason:

ps: ge moet me nu geen woorden in mijn mond leggen die ik hier niet gepost heb; dergelijke vergissingen zijn dramatisch ... het enige waar ik niet goed tegenkan, dat is ongenuanceerde kritiek vanwege de stuurlui die immer aan wal staan ... enfin, ge begrijpt wel.[/size]

ps: ge moet me nu geen woorden in mijn mond leggen die ik hier niet gepost heb; dergelijke vergissingen zijn dramatisch ... het enige waar ik niet goed tegenkan, dat is kritiek vanwege de stuurlui die immer aan wal staan ... enfin, ge begrijpt wel.[/size]
[/edit]

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 24 juli 2005 om 07:26.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 08:10   #15
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

[size=5]PROFITEREN![/size]
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 08:23   #16
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
is dat dan een logische legitimatie om iemand neer te schieten zonder enig bewijs dat die man een directe dreiging inhield voor de politieagenten en/of de metro-reizigers? Mocht u de man kennen zou u wel anders piepen hoor: iemands leven be-eindigen (fini, gedaan voor altijd) is niet zomaar iets alledaags hoor...
ja. De kans (én de schrik) zat er dik in dat hij een bom tot onploffing zou brengen als hij in een benarde positie zat (teneinde toch nog zoveel mogelijk doden, en politiedoden, te maken).

Ik zou hetzelfde gedaan hebben, namelijk zo dood als een pier geschoten. Leef je eens in in die politiemensen.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 08:42   #17
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
ja. De kans (én de schrik) zat er dik in dat hij een bom tot onploffing zou brengen als hij in een benarde positie zat (teneinde toch nog zoveel mogelijk doden, en politiedoden, te maken).

Ik zou hetzelfde gedaan hebben, namelijk zo dood als een pier geschoten. Leef je eens in in die politiemensen.
Hij is gesomeerd geweest om te blijven staan.
Wanneer hij niets van plan was, en zuiver op de graat, dan was hij blijven staan.
En dan was er niets gebeurd. Hoogstwaarschijnlijk had hij zijn kleren moeten opheffen om de politie ervan te overtuigen dat hij geen bommengordel droeg.
Ook in een land waar men de taal niet verstaat, en de politie komt op U toe, gaat men niet lopen, anders is men een mogelijk doelwit.
Wanneer ge gaat lopen bij een mogeliojke arestaie of controle, dan heeft men iets te verbergen.
Neerleggen, en daarna vragen waarom hij gaat lopen! Eigen lijf eerst!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 08:55   #18
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Ook in een land waar men de taal niet verstaat, en de politie komt op U toe, gaat men niet lopen, anders is men een mogelijk doelwit.
Wanneer ge gaat lopen bij een mogeliojke arestaie of controle, dan heeft men iets te verbergen.
inderdaad. Een eerste normale reactie moet zijn: handjes in de lucht en zo weinig mogelijk bewegen zelfs.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 10:41   #19
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Ik had begrepen dat de agenten in burger waren. Dus niet herkenbaar als politie. Je zou voor minder beginnen te rennen als iemand met een wapen naar je staat te zwaaien.
In ieder geval is de Shoot To Kill-policy niets anders dan paniekvoetbal. Je moet maar enkele onbetaalde parkeerboetes hebben.
Het begint hier steeds meer op het Irak van Saddam te lijken. Benieuwd wie ons komt 'bevrijden'.
Oud 24 juli 2005, 10:44   #20
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer hij niets van plan was, en zuiver op de graat, dan was hij blijven staan.
En dan was er niets gebeurd. Hoogstwaarschijnlijk had hij zijn kleren moeten opheffen om de politie ervan te overtuigen dat hij geen bommengordel droeg.

Dat is een beetje simplistisch hé. De politie was in burger. Geen politie dus. Wie weet waren het criminelen.
Stel u voor dat u de metro neemt in Brussel, en drie mannen in burger tonen plots een geweer en beginnen te roepen dat ge moet stoppen. Gij zoudt gehoorzamen. Ik niet, denk ik. Ik wil niet zomaar neergeknald worden door een bende kerels die misschien wel criminelen zijn.

De zaak is dus niet zo simpel als jij die voorstelt.

Bovendien was de Braziliaan in kwestie waarschijnlijk de taal niet erg machtig; en het kan wel eens zijn dat hij dat soort toestanden kent van in Brazilië: gangsters die zich uitgeven voor politie in burger, en je gewoon op straat neerknallen.

Bovendien zijn die idiote flikken natuurlijk uitermate racistisch (recent Brits onderzoek heeft dit aangetoond), en zullen ze sneller iemand met een donkere zuiderse look targetten dan een rosse angelsax met blauwe ogen.

Waarom was er trouwens geen politie in politiekledij in die metros? Dat zou veel effectiever geweest zijn (mensen gerustgesteld, terroristen die het niet wagen). Het lijkt er wel op dat de authoriteiten met opzet enkel flikken in burger gebruiken, zodat de kans tenminste nog bestaat op spectaculaire schietpartijen of op aanslagen. Zoals je weet is terrorisme voor fascisten een zegen. En de mensen in paniek houden is een simpele strategie. (In de VS zijn ze daar brilliant mee bezig geweest - met hun psychische terreur van de color codes).

Ik ben er zeker van dat er binnenkort nog een aanslag komt die vermeden had kunnen worden, en die, net zoals de vorige, door de autoriteiten werd toegestaan.[edit]
[size=1]After edit by oliepiek on 24-07-2005 at 11:48
Reason:

Citaat:

Dat is een beetje simplistisch hé. De politie was in burger. Geen politie dus. Wie weet waren het criminelen.
Stel u voor dat u de metro neemt in Brussel, en drie mannen in burger tonen plots een geweer en beginnen te roepen dat ge moet stoppen. Gij zoudt gehoorzamen. Ik niet, denk ik. Ik wil niet zomaar neergeknald worden door een bende kerels die misschien wel criminelen zijn.

Bovendien was de Braziliaan in kwestie waarschijnlijk de taal niet erg machtig; en het kan wel eens zijn dat hij dat soort toestanden kent van in Brazilië: gangsters die zich uitgeven voor politie in burger, en je gewoon op straat neerknallen.

Bovendien zijn die idiote flikken natuurlijk uitermate racistisch (recent Brits onderzoek heeft dit aangetoond), en zullen ze sneller iemand met een donkere zuiderse look targetten dan een rosse angelsax met blauwe ogen.

Waarom was er trouwens geen politie in politiekledij in die metros? Dat zou veel effectiever geweest zijn (mensen gerustgesteld, terroristen die het niet wagen). Het lijkt er wel op dat de authoriteiten met opzet enkel flikken in burger gebruiken, zodat de kans tenminste nog bestaat op spectaculaire schietpartijen of op aanslagen. Zoals je weet is terrorisme voor fascisten een zegen. En de mensen in paniek houden is een simpele strategie. (In de VS zijn ze daar brilliant mee bezig geweest - met hun psychische terreur van de color codes).

Ik ben er zeker van dat er binnenkort nog een aanslag komt die vermeden had kunnen worden, en die, net zoals de vorige, door de autoriteiten werd toegestaan.[/size]

[size=1]After edit by oliepiek on 24-07-2005 at 11:47
Reason:

Citaat:

Waarom was er trouwens geen politie in politiekledij in die metros? Dat zou veel effectiever geweest zijn (mensen gerustgesteld, terroristen die het niet wagen). Het lijkt er wel op dat de authoriteiten met opzet enkel flikken in burger gebruiken, zodat de kans tenminste nog bestaat op spectaculaire schietpartijen of op aanslagen. Zoals je weet is terrorisme voor fascisten een zegen.

Ik ben er zeker van dat er binnenkort nog een aanslag komt die vermeden had kunnen worden, en die, net zoals de vorige, door de autoriteiten werd toegestaan.[/size]

Citaat:

Bovendien zijn die idiote flikken natuurlijk uitermate racistisch (recent Brits onderzoek heeft dit aangetoond), en zullen ze sneller iemand met een donkere zuiderse look targetten dan een rosse angelsax met blauwe ogen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door oliepiek : 24 juli 2005 om 10:48.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be