![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat mij vooral opvalt bij de forumlinkiewinkies is de dubbele moraal die ze hebben. Enerzijds een misprijzen of zelfs haat tgo het eigen volk en cultuur en anderzijds een blinde liefde voor een middeleeuwse godsdienst. Bekijk maar de homo-topics op dit forum; enerzijds het goedpraten of minimaliseren van de bestaande homohaat binnen de ware islam en anderzijds het uitvinden en uitvergroten van dezelfde homohaat binnen het Vlaams Belang.
Daarom deze vraag aan onze forumlinkiestinkies : Waarom deze dubbele moraal? Waarom zouden wij jullie serieus moeten nemen als jullie voor dezelfde daden de ene keer pro zijn en de andere keer contra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Dit is nu eenmaal linkse logica.
Enkele weken geleden, met de gruwelijke bomaanslagen in Londen spraken ze nauwelijks over de echte slachtoffers. Hun enige bekommernis ging over de moslims die de grootste slachtoffers waren. Kwestie van de waarheid om te keren. Een tijdje hierna, werd spijtelijk een persoon doodgeschoten, wat hij toch vooral aan zichzelf te danken had (in deze sfeer efkens bevelen van de politie negeren en gaan lopen), en nu spreken de linkse jongens moord en brand over deze schandelijke 'moord'. Kritiek leveren op de laagste politiemensen in rang lijkt wel het favoriete tijdsverdrijf van links te zijn. Ze zouden zelf eens in de politie zijn plaats moeten staan. Ze kunnen dus duidelijk de gebeurtenissen niet inschatten naar waarde. Of het nu aan domheid, arrogantie of hersenspoeling ligt kan ik nu niet direct inschatten. Deze 'altijd het beter weten'-mentaliteit heeft van mij aan fantiek anti-linkse persoon gemaakt. Ik haat het arrogante 'ik weet alles, ik ben superieur, ik alleen ben sociaal, alle anderen zijn slecht'-mentaliteit.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Geertje : 27 juli 2005 om 08:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie zei "dubbele moraal" weer? ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb er wel op gewezen dat er nog altijd een groot aantal staten zijn die homoseksualiteit bestraffen. Indien je niet begrepen had dat ik er tegen ben, zal ik het duidelijk zeggen: hoe sneller die wetten worden afgeschaft, hoe beter. Ik zal het herhalen : hoe sneller die wetten worden afgeschaft, hoe beter (nog?). En zo zult ge volledig kontent zijn: wat in Iran is gebeurd, is walgelijk! Nog een keer: wat in Iran is gebeurd, is walgelijk! Nogmaals: wat in Iran is gebeurd, is walgelijk! (zo voldoende?) *wel de vraag bij stellen of die jongeren echt schuldig zijn aan die verkrachting - maar dan nog blijft de doodstraf walgelijk - dus de vraag niet stellen* ![]() Zoals ik in het geval van de VB'ers niet veralgemeen, veralgemeen ik in het geval van de Moslimgemeenschap ook niet. Dus geen dubbele moraal. Maar ik ben nu eenmaal geen linkiewinkie ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Verder stel ik vast dat de meeste linkiewinkies op dit forum blijkbaar schrik hebben om aan introspectie te doen!... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg mij dan uit waarom er Christelijke staten zijn die homoseksualiteit nog altijd bestraffen (de Koran zal daar wel niks mee te maken hebben) ? Leg mij eens uit waarom India homoseksualiteit bestraft (idem - hoewel???)? Leg mij eens uit waarom Indonesië homoseksualiteit NIET bestraft (de Koran zal daar wel gebruikt worden)? In plaats van algemeen tewerk te gaan over Islam en andere godsdiensten, denk even na over de manier waarop ze geïnterpreteerd en toegepast worden, want het is DAAR dat het schoentje wringt, en is DAAR dat de "oplossing" zich bevindt. Dan zult ge mss begrijpen waarom homoseksualiteit in een aantal Moslimlanden (om enkel over Moslimlanden te spreken) met de dood wordt gestraft, in een aantal andere Moslimslanden met lichte(re) straffen, en in nog andere Moslimlanden gewoonweg legaal is, terwijl ze allemaal wel de Koran en andere teksten als inspiratiebron gebruiken... En na introspectie ben ik nog altijd geen linkiewinkie... ![]()
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Wat een schijnheilig varken.
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Jan Hyoens die de termen 'dubbele moraal' en 'serieus nemen' gebruikt welwelw
Citaat:
Idem overigens met dierenchten. Geen grotere verdediger van dierenrechten dan een VB'er, ttz tijdens het offerfeest. Alle 364 andere dagen kappen ze op Michel Van de Bossche en GAIA dat het geen naam heeft.
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Hypocresie is des mensens. Zoals een mens eten moet en kakken, zo kan een mens niet anders dan tegenstrijdigheden in zijn denken en doen aanschouwen. Hypocresie gaat van de geforceerde glimlach, van een oogje toeknijpen, enz tot zelfs verdraagzaam zijn. Hypocresie is de olie die de ketting soepel en draaiende houdt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
in·tro·spec·tie de introspectie (vrouwelijk), de introspecties innerlijke zelfwaarneming |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() ow, Jan, ter informatie: Alan Turing.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|