![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Dit ganse forum eigenlijk: hun denken houd dogmatisch op met het prolaptische argument dat er "grenzen nodig zijn".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Tja, uw denken kan natuurlijk niet ophouden, want het bestaat gewoonweg niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Het is dan ook alles omvattend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huis-aan-huis controles werden zopas als onwettig bestempeld maar ze zullen desalniettemin doorgaan. Waar blijven nu al die rooien die zich altijd op de wet beroepen om de grenzen aan te geven van wat mag en niet mag?
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Wat is X-stra in feite? ben even niet mee en ben ook even te lui om Mediargus te raadplegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() jammer want het was een goede wet, als dit kan helpen criminelen, illegalen en terroristen op te sporen zie ik niet in wat daar mis mee is. Als je niets misdoet heb je ook niets te vrezen...
Zulke maatregelen zijn nodig indien men het Vlaams Belang wil counteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toen dit nieuwe "ideetje" van het Antwerpse stadsbestuur voor de eerste maal besproken werd op dit forum, heb ik al mijn grondige twijfels geuit over de rechtsgeldigheid ervan.
De hele opzet doet mij trouwens denken aan "men is schuldig tot het tegendeel bewezen is". Ook persoonlijk kan ik iedereen verzekeren: als er zo'n paar ambtenaren aan mijn deur komen kloppen, doe ik alsof het getuigen van Jehova zijn ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 24 augustus 2005 om 12:26. |
||
![]() |
![]() |