![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Bush is in elk geval weer druk bezig met zijn vriendjespolitiek. Texas hè..
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tssss...
Die man heeft echt geen idee meer wat die doet... Ik vraag me soms echt af hoe moeilijk het moet zijn om iemand te vinden die het slechter doet dan hem. ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() P.S.: Toch wel even meldden dat ik dankbaar ben voor het bestaan van het Amerikaanse rechtsapparaat aangezien ik net zag dat er aanklachten tegen de beslissing lopen.
En dat het hoogst absurd is dat je je eigen 'democratisch verkozen' president die een heel stapje hoger dan je staat (op de sociale ladder bedoel ik... dus je zou ook denken dat de kans groot is dat hij intelligenter is...) al voor de rechtbank moet gaan dagen om te voorkomen dat hij zijn destructieve plannen gaat uitvoeren. :-s
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Laat me raden... overschakelen op groene energie? ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Men gaat terug moeten overschakelen naar andere bronnen, zoals steenkool, die gefnuikt werden door Clinton toen olie nog goedkoop was. Dat de natuur eraan moet geloven... Waar gaan wij ons op moeten verwarmen in de winters die komen? Aardgas produceert geen enorme hoeveelheden CO² ofzo?
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Niks aan te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() De wereld gaat omzeep door mensen zo als Bush en Sharon.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
En het begint dat iedereen z'n televisie, Halogeenlampen, electrische huishoudstoestellen, auto's, allemaal vaarwel zegt, om te gaan leven met een energieverbruik zoals 100 jaar geleden. Dat wilt zeggen, hoogstens een kacheltje waar je een blokje hout in legt tijdens de kille winternachten.
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#11 |
|
![]() Waarom die eerst? Gij hoopt dat alleen. Echt typisch voor jaloerse mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
In plaats van daarvoor de stringente milieuwetgeving om zeep te helpen? Grote, ongebruikte baaien ombouwen tot windmolenparken?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 31 augustus 2005 om 15:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
We gaan toch niet minder vervuilen zeker?? We zijn net zo goed bezig alles naar de haaien te helpen ... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
En naar het schijnt dat rondlopen met een dikke trui en geitewollensokken thuis (dat laatste is overdreven ![]() We kunnen heel veel sparen op ons huiselijk stook-olie verbruik. Aardgas heeft bij mijn weten een lagere CO2 - emissie. Uiteindelijk zal het verschil niet heel groot zijn, maar er is er één en alle kleine beetjes helpen op dit moment.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar 6 miljard mensen gaan hun leven toch niet laten determineren / in beslag nemen door twee mensen die een loopje nemen met de realiteit zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||
|
![]() Citaat:
Ik heb zoiets van 'waarom dat in godsnaam?' Maar ik begrijp spijtig genoeg wel wat je bedoelt ... Het zullen inderdaad niet de armeren zijn die het meest de grondstoffen verbruiken. ![]() En zij zullen ook de eersten zijn die hun gebruik moeten laten dalen als de prijs stijgt ... Sja. Dat is de grote kl*terij eigenlijk van heel het kapitalistisch systeem vind ik. Degenen met het meeste geld mogen het meeste vervuilen. Terwijl de armeren in dezelfde wereld moeten leven en afzien van de vervuiling geproduceerd door de rijken... En als de rijken het dan zo ver gebracht hebben dat er anderen ziek worden van hun vervuiling, of de grondstoffen opgeraken ... dan zijn het weer de armen die moeten boeten. ![]() Het geld bepaald dus niet alleen de kwaliteit van je leven, maar beïnvloed hierdoor ook mede de kwantiteit ... En dat is een zeer onrustwekkende vaststelling die al van sinds het begin van het kapitalisme bestaat...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 31 augustus 2005 om 15:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |