Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wie heeft meest recht op een lage belasting ?
Bert Anciaux 2 20,00%
Tom boonen 0 0%
Niemand 1 10,00%
Iedereen 7 70,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2005, 08:41   #1
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard Wie verdient er het meeste een zeer laag belastingregime ?

Citaat:
(bron Het Nieuwsblad)

,,Als Boonen rust wil, kan hij naar de Westhoek''
Minister van Sport Bert Anciaux
,,Als Boonen rust wil, kan hij op zoek gaan in de Westhoek, daar is er genoeg rust.'' Vlaams minister van Sport Bert Anciaux heeft geen genade voor Tom Boonen en ook Kim Gevaert krijgt ervan langs. Boonen verhuist naar Monaco om er rust en een gunstig belastingklimaat te vinden.

Gevaert had in deze krant gepleit voor een lagere belastingsaanslagvoet voor topsporters. ,,Het is niet mijn levensdoel om topsporters die zeer goed geld verdienen minder belastingen te doen betalen. Met alle respect, maar daar ga ik geen vijf minuten van mijn tijd aan besteden.''
Wie verdient er het meeste belastingvoordeel ?

Bert Anciaux, heeft als minister reeds een uiterst gunstig regime of een Tom Boonen, die momenteel gewoon de hoogste belastingschaal heeft.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2005, 08:45   #2
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

België splitsen wil zeggen meer begrotingsmogelijkheden!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2005, 09:21   #3
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Tom Boonen zal ongetwijfeld de Westhoek bj gelegenheid gebruiken om tot rust te komen.
Maar of hij ook belastingverslindend België nog een EuroCent zal gunnen is zéér de vraag.
En wat is er zo raar aan dat véélverdieners de voor hen meest rendabele optie kiezen? Zorg dat het klimaat hier aantrekkelijker wordt en ZORG ER GODVERDOMME EERT VOOR DAT EEN MENS ZICH TERUG VLAMING VOELT!
Een trotse chauvinist zal voor een "fistfull of dollars" nog zo vlug zijn vaderland niet verlaten.
Maar voor een vat Euro's en een land waar beide landsdelen elkaar rauw lusten heeft men nu éénmaal géén greintje respect!
En het zijn niet enkel de topsporters. Mijn zoon volgt MCT aan het PIH en héél wat klasgenoten zeggen nu al later een goedbetaalde job in het buitenland boven een zwaarbetaalde job in Sosland te verkiezen!

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2005, 09:54   #4
Jeroom Leuridan
Vreemdeling

Standaard

Anciaux weet niet waarover hij praat! Alsof de Westhoek rustig is?! dat was zo, maqr de Vlaamse regering heeft net unaniem ( dus ook spirit) de verbreding van de N8 en het nieuwe tracé van de ring om brielen, elverdinge en Woesten goedgekeurd!

Een mooie betonstreep dwars door de westhoek!! gedaan met de rust!!
Boonen kan dus niet anders dan naar Monaco trekken!![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jeroom Leuridan on 06-09-2005 at 10:55
Reason:
--------------------------------

Anciaux weet niet waarover hij praat! Alsof de Westhoek rustig is?! dat was zo, maqr de Vlaamse regering heeft net unaniem ( dus ook spirit) de verbreding van de N8 en het nieuwe tracé van de ring om brielen, elverdinge en Woesten goedgekeurd!

Boonen kan dus niet anders dan naar Monaco trekken!![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Anciaux weet niet waarover hij praat! Alsof de Westhoek rustig is?! dat was zo, mar de Vlaamse regering heeft net unaniem ( dus ook spirite) de verbrdeing van de N8 en het nieuwe tracé van de ring om brielen, elverdinge en Woesten goedgekeurd!

Boonen kan dus niet anders dan naar Monaco trekken!![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jeroom Leuridan : 6 september 2005 om 09:55.
Jeroom Leuridan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2005, 10:25   #5
Karel Hendrik
Gouverneur

Standaard Westhoek

Niet overdrijven, Jerome.
De weg waarover u het heeft is een echte dodenweg. En aangezien men de geplande autosnelweg niet wil doortrekken, al ligt de eerste brug er sinds jaren, dient er wat te worden gedaan aan de bestaande weg.
Overigens heeft men de weg in uw geboortegemeente Oostvleteren reeds aangepast jaren geleden. Ik herinner me nog goed hoe in de jaren vijftig de weg erbij lag tegenover het toenmalige huis van dokter Carton, waar uw vriend Frans Daels ooit zat ondergedoken, en hoe in het huisje er tegenover een fotograaf woonde ook een Leuridan die toen naar Veurne verhuisd is omdat zijn huis werd afgebroken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Karel Hendrik on 06-09-2005 at 11:26
Reason:

De weg waarover u het heeft is een echte dodenweg. En aangezien men de geplande autosnelweg niet wil doortrekken, al ligt de eerste brug er sinds jaren, dient er wat te worden gedaan aan de bestaande weg.
Overigens heeft men de weg in uw geboortegemeente Oostvleteren reeds aangepast jaren geleden. Ik herinner me nog goed hoe in de jaren vijftig de weg erbij lag tegenover het toenmalige huis van dokter Carton, waar uw vriend Frans Daels ooit zat ondergedoken, en hoe in het huisje er tegenover een fotograaf woonde ook een Leuridan die toen naar Veurne verhuisd is omdat zijn huis werd afgebroken.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Overigens heeft men de weg in uw geboortegemeente Oostvleteren reeds aangepast jaren geleden. Ik herinner me nog goed hoe in de jaren vijftig de weg erbij lag tegenover het toenmalige huis van dokter Cardoen en hoe in het huisje er tegenover een fotograaf woonde ook een Leuridan die toen naar Veurne verhuisd is omdat zijn huis werd afgebroken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Karel Hendrik : 6 september 2005 om 10:26.
Karel Hendrik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be