![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Imagine, there are no more strangers. I wonder if you can. (...) Imagine all the peoples living in their own country. (...) You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one. I hope some day you join us, and you also will vote Vlaams Blok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... there are...
"the're" bestaat niet!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() C'mon, zonder strangers of zonder walloons zou de gezamelijke vijand weg zijn. Kan nationalisme wel bestaan zonder gratie van die externe boeman?
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Enig idee wat dat voor de tewerkstelling zou betekenen beste dreamer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoek eens op.. hoeveel Vlamingen werken er voor "Vreemde firma's"
Doe eens een havenrondvaart in Antwerpen .. tel de schepen met Belgische vlag en de schepen met een "vreemde" vlag... Smijt nu alle vreemdelingen buiten inclusief de vreemde firma's en kijk naar het welvaartspeil van de gemiddeelde Vlaming.. Ga naar een winkelcentrum en koop uitsluitend vlaamse produkten verbiedt alle import en export ... Er zal geen plaats meer zijn voor meer dan ...1miljoen Vlamingen ? Juist die échte Vlamingen die voor die echt Vlaamse Partij stemden en die dan eindelijk in een Zuiver Vlaams Vlaanderen leven.
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het is met deze wreedaardige cultuur dat het, al bij al, zachtaardige Vlaamse volk verplicht zou moeten samenleven volgens (s)links. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() dwaas? dwaas?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laat mij toe om te zeggen dat het vlaams blok wel het tegenovergestelde is van verdraagzaamheid.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En dan maar zagen over het Vlaams Blok... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kom eens buiten in "vlaamse" concentratiewijk. 1) u gaat er niemand op straat zien lopen. 2) als u iemand tegenkomt en u zegt uit beleefdheid goeiedag. Dan mag u bij wijze van spreken een bezoekje verwachten van de politie omdat u iemand hebt aangerand. Wie is er dan onverdraagzaam? (en de reden waarom marokkanen meer buiten lopen, is omdat het in hun aard zit. Zuiderse landen doen dat nu eenmaal. Spanjaarden, Italianen,portugezen... maar dit is een andere kwestie)
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Kan niet ook anders, als er 1 miljoen mensen op het vlaams blok stemt. Maar kom, voor de eerste keer zegt u toch iets nuttigs.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En met Spanjaarden, Italianen, Portugezen heeft niemand last. En ook niet met Afrikanen, Oosteuropeanen, Chinezen, Zuid-Amerikanen, ... De grootste kanker in onze wijk is het grote aantal arrogante en agressieve kereltjes van Marokkaanse afkomst. Eens we die zouden kunnen buitengooien, zal de wijk terug opfleuren. Ze moeten ze voor mijn part niet deporteren, hoor, laat ze gewoon in de chique buurten gaan wonen, waar de dikke nekken van SPa en Groen! wonen, dan kunnen die ook meegenieten van hun 'verrijkende' aanwezigheid. En als de huren daar te hoog liggen voor die 'arme' Marokkaantjes, dan mogen ze voor mijn part ook nog huursubsidie krijgen van de motherfucking Belgische Staat. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen? Maar een paar? Ik denk heel veel. Ze denken dat ze beter zijn dan al de rest, niet alleen tegenover Vlaamse autochtonen, ook tegenover de zwarten en de Oosteuropeanen. Dat heb ik al dikwijls meegemaakt hier in de buurt. Marokkanen zijn de grootste onverdraagzame racisten die ik ooit heb meegemaakt. Degoûtant gewoon! ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |