![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() U kent de Moovie wel, dat briljante autoconcept van de jonge portugees André Costa, die er de 2004 Peugeot design award mee won. Het ultieme electrische stadswagentje.
Blijkt dat ze het autotje nu ook echt gebouwd hebben. Schitterend. Het origineel, op papier: ![]() ![]() Nu ook in't echt: ![]() ![]() Meer fotos, hier: http://www.gizmag.co.uk/go/4506/gallery/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Futuristisch disign.
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoon voiturke maar ik zie twee tekort komingen; 1 je mag als chauffeur geen jeuk aan je kruis hebben of gans de straat heeft het gezien en 2) er mogen "geen" verkeersdrempels liggen denk ik (of toch tenminste niet van die treinbilzen die ze drempel durven noemen)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 september 2005 om 17:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() leuk gadget, maar zie er weinig nut in.
kan precies enkel op een bowlingbaan rijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, we hebben misschien wel een SUV versie nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waauw ...
Bij dat design sta je wel even stil ... Maar hoe bolt het in godsnaam?
![]() |
![]() |
#7 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
t' gaat meer om 't concept hé: transparante, prettig gestoorde electromobieltjes. Zo'n autotjes zouden de luchtkwaliteit in steden ook verbeteren en ons allemaal een beetje happier maken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door oliepiek : 21 september 2005 om 19:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mooi gezegd. Ik dacht direct aan de zomerse mode (korte rokjes) ![]() Citaat:
Bomen beloven maar betonnen bulten neerpoten. Ik hoop dat de snelle sleet waar die ondingen aan onderhevig zijn, en de hoge kosten voor reparatie ervoor zorgen dat ze na verloop van tijd afgevoerd worden. Een ander argument, waardoor ik ook nog die bulten zie opgedoekt worden: de moeilijkheden die diensten zoals brandweer, 100 e.d. ondervinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Echt iets voor Margriet Hermans.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Prachtige wagens! Maar zoals de straten er in Antwerpen bij liggen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik weet waar die André Costa de mosterd heeft gehaald
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Yep! Goed gezien. ![]() Wat dacht je van deze: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Da's ook een schoon modelleke. Ik heb ongeveer een héél uur zitten googelen naar nen degelijke stofzuiger. Ge moet nie vragen hoe werkloos ne mens kan zijn.
Schoo modelleke alleszins. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() En die schonere lucht kunde toch al vergeten want in Azië worden momenteel grote vervuilers geschapen en dan nog te zwijgen over de States die het kyoto-verdrag niet willen ondertekenen. Niet dat dat ondertekenen wat uitmaakt maar het zegt wel iets over de instelling (van de) States. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||
|
![]() Citaat:
Mmmm, is wel een interessante en positieve ontwikkeling. Maar kunnen ze rijden op onze wegen? Ik wil ook wel eens weten hoe goed die wagentjes scoren op de veiligheidstest bij het overkop gaan. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 september 2005 om 17:43. |
|||||
![]() |
![]() |