![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de enorme werken voor het station Gent-Sint-Pieters werden gisteren voorgesteld. Het project is megalomaan, overdreven, en kost zeker tientallen miljoenen euro's. Nu, wie dat station een beetje kent, weet dat het daar in orde is: het is proper, er is comfort (veel stoelen en banken, vlotte bediening aan de loketten, roltrappen naar de perrons enz...). Dit enorme project is dus totaal overbodig.
Waar is de reiziger dan wel mee gediend: comfort op de treinen, voldoende treinen, die op tijd rijden. Moest het nu nog zijn dat de NMBS geld op overschot heeft, ik zou begrip kunnen opbrengen voor dit project. Nu vind ik het een voorbeeld van wanbeheer. http://www.gent.be/gent/wonen/stbouw...resentatie.htm
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Zelfde gebeurt in het station van Brugge. Kostprijs 40 miljoen. Gelukkig maakt de NMBS jaarlijks veel winst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Wel eerlijk gezegd vond ik dat de tunnel naar de perons en de perons zelf wel aan een opfrissing toe zijn. Ze zien er nog altijd hetzelfde uit als toen ik 35 jaar geleden iedere dag stond te wachten om naar school te gaan. Het interieur van het station zelf is wel veel verbeterd.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik haat nette stations. Das voor mietjes.
Ik hou van stinkende gevandaliseerde stations... Daar zit pas schoonheid in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() dat ze al dat geld nu eens in de regeling van treinverkeer staken i.p.v alles stations uit te breiden. die werken vallen toch elke keer stil omdat men te weinig geld heeft en zo veroorzaken ze nog meer last dan dat er al was (zie mol bvb klein station maar wordt al jaar aan gewerkt. laatste maanden een vooruitgang van nul de botte) dat ze hun aansluitingen en hun frequenties eens onder de loep nemen en de treinen wat vaker en stipter laten rijden. dat zou goede reclame zijn voor openbaar vervoer. niet een of ander patserig gebouw van enkele miljoenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||||||
|
![]() Citaat:
En jongens: op dat recuperatievermogen zou ik niet teveel rekenen hoor.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 5 oktober 2005 om 20:43. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |