![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Rijken moeten zich kunnen afschermen van het gewoon volkske | |||
ja ,rijk volk eerst en ieder voor zich |
![]() ![]() ![]() |
24 | 41,38% |
neen, dat kan niet |
![]() ![]() ![]() |
23 | 39,66% |
neutraal |
![]() ![]() ![]() |
11 | 18,97% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() 09/09 Luxe-appartementen in Antwerpen afgeschermd met hekken
In Antwerpen is enige commotie ontstaan omdat bouwmaatschappij Vooruitzicht een complex van luxe-appartementen heeft afgeschermd met een hekken waarvoor de stad een bouwvergunning heeft gegeven. Dat is in de vorige legislatuur gebeurd, aldus bevoegd schepen Ludo Van Campenhout in een reactie. Hij zegt dat het voor iedereen beter zou zijn als het hekken verdwijnt. De privéstraat heeft van de stad intussen wel een officiële straatnaam gekregen. ![]() Buurtbewoners zijn verbaasd omdat het grote hekken het complex, dat op privégrond staat, langs beide kanten afschermt. Zij noemen de plaats helemaal niet onveilig. Doordat het afgesloten gedeelte een eigen straatnaam heeft gekregen, wonen twee families en één BVBA plots in de Rivierstraat, met alle administratieve rompslomp vandien. Ludo Van Campenhout zei vrijdag dat de stad principieel tegen een hekken is gekant, maar dat de bouwvergunning daarvoor al in de jaren 2000-2001 is afgeleverd. Nu worden zo'n zaken niet meer vergund. Dit kan toch niet , dat rijkeluizen zich op een eiland zich afschermen van de massa , straten afgesloten worden, waar zal het beginnen en waar zal het eindigen.... en wat met de oudjes die in sociale woningen zitten en die dagelijks gemolesteerd worden en niet meer buiten kunnen.... Was dit geen paln van VLD SCEPEN baron Delwaide , die de armen uit de stad wilde en een Antwerpen voor de rijke wou scheppen...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Blockwatcher : 10 september 2005 om 18:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Tja, als ze zich willen afschermen van de criminele allochtone jongerenbendes hebben ze groot gelijk. Ik zou ook niet willen dat mijn buurt achteruit gaat en door allochtone bendes wordt geterroriseerd.
U wel belijkbaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
warenhuis.... deze tendens is gevaarlijk want het begint hier maar waar zal het eindigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ja, waarom ook niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() In Amerika doen ze dat toch ook. We horen u daar niet over. Alles wat Vlaams is, slecht is zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ik doelde op piano.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het tijdperk van de "Gated Communities" lonkt.
Eén van de consequenties van de multikulturele onderklassemaatschappij.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Burgemeester
|
![]() ik stem neutraal,ik kan ze geen ongelijk geven maar ik kan ze ook geen gelijk geven...let wel aan al diegenen die beweren dat er niks aan de hand is in antwerpen...hoe komt dat toch hé dat mensen poorten beginnen bouwen,hoe komt dat toch dat een partij zoals het blok zo groot is in antwerpen,hey? heren politiekers...hoe zou dat nu toch allemaal komen,L*llen over het waarom da die hekken er zijn en of ze er nu wel of niet mogen zijn,maar eens een keertje bekijken waarom ze er zijn door welke oorzaak...zie nu hoe veilig het is hé zie da nu ne keer er is niks aan de hand jong,maar als ge erover klaagt och god och hiere dan ,wel dan ben je een rascist...en de enige partij die er openlijk een oordeel over durft te vellen wel die snoeren ze de mond...
![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
"Olé Pistolé" Laatst gewijzigd door pistoléke : 10 september 2005 om 19:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De Multikulturele Toekomst: in aanbouw in Nederland.
Het tijdperk van burchten en kastelen is terug van weggeweest. ![]() Een maquette-impressie. ![]() Let op de 'kasteelpoort'.[edit] [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 10 september 2005 om 19:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Dit lijkt me een typisch gevolg van de onmacht van de huidige beleidsploeg om concrete harde maatregelen te treffen om de veiligheid van de inwoners van de stad te waarborgen!
Het is niet de ideale manier om zich te beschermen, maar momenteel wel de enige efficiente! Wat mij betreft, hebben die 'rijkeluizen', op dit moment, 100% gelijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vooral verontrustend dat mensen zich vrijwillig gaan opsluiten om zich veilig te voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Niks is gezonder dan af en toe eens een huisinbraak. Dat spoort de mensen aan harder te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat mij betreft moet politie en desnoods het leger op straat komen om de orde te bewaren. Het Belgisch leger heeft toch meestal niets te doen, waarom het leger niet inzetten tegen criminele jongerenbendes (zowel tegen autochtone als allochtone) ? De autochtone steek je de bak in, de allochtone schop je gewoon het land uit ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 10 september 2005 om 20:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() mooi zo, met dat hek.
ik scherm mijzelf al zoveel mogelijk af van de rijken met hun inspiratieloze winnersmoraal. ze mogen 't hebben, hun menselijk equivalent van het territoriumplasje. |
![]() |
![]() |