![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Schepen
|
![]() Kahraman Yücel
7 September 2005 Geachte partijvoorzitter spirit, Geert Lambert, Geachte persmedewerkers, Tijdens de algemene vergadering van afdeling spirit-Beringen op 03 september 2005 wou ik mijn ontslag uit de partij melden. Samen met mijn toelichting over mijn ontslag heeft de voltallige afdeling haar voorzitter gevolgd en in unaniem akkoord beslist om de afdeling spirit-Beringen op te heffen. Hier verklaarde de voltallige afdeling haar ontslag bij de politieke partij spirit. De bedragen op de rekeningnummer van spirit-Beringen zullen eerstdaags overgemaakt worden op de algemene rekeningnummer van spirit. De reden voor mijn ontslag is mijn ongenoegen over de houding en steun voor internationaal terrorisme van senator voor spirit Lionel Vandenberghe. Op 19 augustus 2005 hield de verboden terreurorganisatie Kongra-Gel een persconferentie in Brussel. Deze organisatie is door de Europese gemeenschap op 3 april 2004 opgenomen in de lijst van terroristische organisaties en werden de activiteiten op Europees grondgebied verboden. Toch kon je tijdens de persconferentie op 19-08-’05 duidelijk de vriendschap en steun van senator Lionel Vandenberghe aan de leden van deze verboden terroristische organisatie zien. Op 02 augustus was ik zelf bijna slachtoffer van een explosie tijdens mijn vakantie in de toeristische Antalya, een Turkse badplaats. Tijdens de zomer hebben terreurorganisaties een plaag van bomaanslagen gepleegd op de met veel Europeanen gevulde badplaatsen. Menige onschuldige mensen werden zwaargewond en zelfs overleden aan de gevolgen van terroristische activiteiten. Reeds lang veroordeel ik alle gewelddaden. Vooral terreuractiviteiten op onschuldige mensen kunnen geenszins mijn begrip krijgen. Vanwege de keuze van senator Lionel Vandenberghe om verboden terreurorganisaties en hun leden te ondersteunen, ze logistiek hulp te verlenen, distantieer ik en de oud leden van spirit-Beringen van de linie van de senator. Hierbij veroordeel ik alle vormen van terrorisme, welk hun bewegingsredenen ook mogen zijn, ik veroordeel organisaties en mensen die terreur verheerlijken en allerlei activiteiten opzetten die terreur in het leven houden. Met vriendelijke groeten, Kahraman Yücel, oud-voorzitter spirit-Beringen Albay Ersin, oud-secretaris Temirhan Osman, oud-penningmeester[edit] [size=1]Edit:[/size]
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 6 september 2005 om 23:47. |
||
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer goed.
Waarom geeft ge hun geld terug? Laat ze toch bedelen, procederen etc.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Altijd geweten dat Spirit een van de meest fantieke liefhebbers van terrorisme waren. Als je weet dat ze tegen gevangenisstraffen zijn (voor zware criminelen toch) is de link snel gelegd.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() proficiat!
Is Spirit eigenlijk een partij?? |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Kahraman Yücel, oud-voorzitter spirit-Beringen
Albay Ersin, oud-secretaris Temirhan Osman, oud-penningmeester Toffe boel daar bij Spirit...
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is gewoon een conflict/discussie tussen staatsnationalisten en volksnationalisten. Een discussie die veel te triviaal is voor VB'ers.
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
We zullen het boekje maar niet opendoen wat die Turkse staatsnationalisten al allemaal niet aangericht hebben. Weer zo'n pot en ketel situatie, de hypocrisie druipt er van af. Ik keur het gebruik van geweld voor een volksnationalistische strijd helemaal niet goed, maar de Turkse staatsnationalisten zijn even grote terroristen. Maar ja, als het terrorisme van de overheid komt heet dat natuurlijk gewoon het garanderen van de staatsveiligheid.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door instromaniac : 7 september 2005 om 09:52. |
|||||
![]() |
![]() |
#11 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 7 september 2005 om 09:52. |
|||||
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft u iets tegen varkensvlees? Het is onrein in uw ogen? U hoeft het niette eten, maar heeft het recht niet om ons te beletten het te eten. De Sharia geldt hier niet hoor! |
|
![]() |
![]() |
#15 | |||||
Burger
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Corcovado : 7 september 2005 om 10:25. |
|||||
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooi nep-profiel trouwens. U moet hier wel al langer rondhangen op het forum om van mijn posts in deze treath een beeld van me te kunnen vormen. Maar misschien heeft u wel een speciale gave, maar kan het niet verkroppen dat er personen zijn die wel varkensvlees mogen eten. |
|
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Het is inderdaad onbegrijpelijk dat zovele Belgische politici morele ondersteuning blijven verlenen aan aalerlei Turkse terroristische bewegingen. Zelfs de Belgische staat berschermt terroristen als Erdal.
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Een mooie geste van Spirit-Beringen. Verdient het om nagevolgd te worden door alle andere Spirit-afdelingen...8)
|
![]() |