Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 6 september 2005, 23:43   #1
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard Afdeling spirit-Beringen neemt ontslag

Kahraman Yücel

7 September 2005

Geachte partijvoorzitter spirit, Geert Lambert,
Geachte persmedewerkers,

Tijdens de algemene vergadering van afdeling spirit-Beringen op 03 september 2005 wou ik mijn ontslag uit de partij melden. Samen met mijn toelichting over mijn ontslag heeft de voltallige afdeling haar voorzitter gevolgd en in unaniem akkoord beslist om de afdeling spirit-Beringen op te heffen. Hier verklaarde de voltallige afdeling haar ontslag bij de politieke partij spirit. De bedragen op de rekeningnummer van spirit-Beringen zullen eerstdaags overgemaakt worden op de algemene rekeningnummer van spirit.

De reden voor mijn ontslag is mijn ongenoegen over de houding en steun voor internationaal terrorisme van senator voor spirit Lionel Vandenberghe.

Op 19 augustus 2005 hield de verboden terreurorganisatie Kongra-Gel een persconferentie in Brussel. Deze organisatie is door de Europese gemeenschap op 3 april 2004 opgenomen in de lijst van terroristische organisaties en werden de activiteiten op Europees grondgebied verboden. Toch kon je tijdens de persconferentie op 19-08-’05 duidelijk de vriendschap en steun van senator Lionel Vandenberghe aan de leden van deze verboden terroristische organisatie zien.

Op 02 augustus was ik zelf bijna slachtoffer van een explosie tijdens mijn vakantie in de toeristische Antalya, een Turkse badplaats. Tijdens de zomer hebben terreurorganisaties een plaag van bomaanslagen gepleegd op de met veel Europeanen gevulde badplaatsen. Menige onschuldige mensen werden zwaargewond en zelfs overleden aan de gevolgen van terroristische activiteiten.

Reeds lang veroordeel ik alle gewelddaden. Vooral terreuractiviteiten op onschuldige mensen kunnen geenszins mijn begrip krijgen. Vanwege de keuze van senator Lionel Vandenberghe om verboden terreurorganisaties en hun leden te ondersteunen, ze logistiek hulp te verlenen, distantieer ik en de oud leden van spirit-Beringen van de linie van de senator. Hierbij veroordeel ik alle vormen van terrorisme, welk hun bewegingsredenen ook mogen zijn, ik veroordeel organisaties en mensen die terreur verheerlijken en allerlei activiteiten opzetten die terreur in het leven houden.

Met vriendelijke groeten,

Kahraman Yücel, oud-voorzitter spirit-Beringen

Albay Ersin, oud-secretaris

Temirhan Osman, oud-penningmeester[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by KAHRAMAN Yücel on 07-09-2005 at 00:47
Reason:
--------------------------------

Kahraman Yücel

7 September 2005

Geachte persmedewerkers,

Tijdens de algemene vergadering van afdeling spirit-Beringen op 03 september 2005 wou ik mijn ontslag uit de partij melden. Samen met mijn toelichting over mijn ontslag heeft de voltallige afdeling haar voorzitter gevolgd en in unaniem akkoord beslist om de afdeling spirit-Beringen op te heffen. Hier verklaarde de voltallige afdeling haar ontslag bij de politieke partij spirit. De bedragen op de rekeningnummer van spirit-Beringen zullen eerstdaags overgemaakt worden op de algemene rekeningnummer van spirit.

De reden voor mijn ontslag is mijn ongenoegen over de houding en steun voor internationaal terrorisme van senator voor spirit Lionel Vandenberghe.

Op 19 augustus 2005 hield de verboden terreurorganisatie Kongra-Gel een persconferentie in Brussel. Deze organisatie is door de Europese gemeenschap op 3 april 2004 opgenomen in de lijst van terroristische organisaties en werden de activiteiten op Europees grondgebied verboden. Toch kon je tijdens de persconferentie op 19-08-’05 duidelijk de vriendschap en steun van senator Lionel Vandenberghe aan de leden van deze verboden terroristische organisatie zien.

Op 02 augustus was ik zelf bijna slachtoffer van een explosie tijdens mijn vakantie in de toeristische Antalya, een Turkse badplaats. Tijdens de zomer hebben terreurorganisaties een plaag van bomaanslagen gepleegd op de met veel Europeanen gevulde badplaatsen. Menige onschuldige mensen werden zwaargewond en zelfs overleden aan de gevolgen van terroristische activiteiten.

Reeds lang veroordeel ik alle gewelddaden. Vooral terreuractiviteiten op onschuldige mensen kunnen geenszins mijn begrip krijgen. Vanwege de keuze van senator Lionel Vandenberghe om verboden terreurorganisaties en hun leden te ondersteunen, ze logistiek hulp te verlenen, distantieer ik en de oud leden van spirit-Beringen van de linie van de senator. Hierbij veroordeel ik alle vormen van terrorisme, welk hun bewegingsredenen ook mogen zijn, ik veroordeel organisaties en mensen die terreur verheerlijken en allerlei activiteiten opzetten die terreur in het leven houden.

Temirhan Osman, oud-penningmeester[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[font=Times New Roman] [/font]

[font=Times New Roman] [/font][font=Times New Roman]Kahraman Yücel[/font]

[font=Times New Roman][/font]
[font=Times New Roman]7 September 2005[/font]

[font=Times New Roman]Geachte partijvoorzitter spirit, Geert Lambert,[/font]

[font=Times New Roman]Geachte persmedewerkers,[/font]

[font=Times New Roman]Tijdens de algemene vergadering van afdeling spirit-Beringen op 03 september 2005 wou ik mijn ontslag uit de partij melden. Samen met mijn toelichting over mijn ontslag heeft de voltallige afdeling haar voorzitter gevolgd en in unaniem akkoord beslist om de afdeling spirit-Beringen op te heffen. Hier verklaarde de voltallige afdeling haar ontslag bij de politieke partij spirit. De bedragen op de rekeningnummer van spirit-Beringen zullen eerstdaags overgemaakt worden op de algemene rekeningnummer van spirit.[/font]

[font=Times New Roman]De reden voor mijn ontslag is mijn ongenoegen over de houding en steun voor internationaal terrorisme van senator voor spirit Lionel Vandenberghe.[/font]

[font=Times New Roman]Op 19 augustus 2005 hield de verboden terreurorganisatie Kongra-Gel een persconferentie in Brussel. Deze organisatie is door de Europese gemeenschap op 3 april 2004 opgenomen in de lijst van terroristische organisaties en werden de activiteiten op Europees grondgebied verboden. Toch kon je tijdens de persconferentie op 19-08-’05 duidelijk de vriendschap en steun van senator Lionel Vandenberghe aan de leden van deze verboden terroristische organisatie zien.[/font]

[font=Times New Roman]Op 02 augustus was ik zelf bijna slachtoffer geweest van een explosie tijdens mijn vakantie in de toeristische Antalya, een Turkse badplaats. Tijdens de zomer hebben terreurorganisaties een plaag van bomaanslagen gepleegd op de met veel Europeanen gevulde badplaatsen. Menige onschuldige mensen werden zwaargewond en zelfs overleden aan de gevolgen van terroristische activiteiten.[/font]

[font=Times New Roman]Reeds lang veroordeel ik alle gewelddaden. Vooral terreuractiviteiten op onschuldige mensen kunnen geenszins mijn begrip krijgen. Vanwege de keuze van senator Lionel Vandenberghe om verboden terreurorganisaties en hun leden te ondersteunen, ze logistiek hulp te verlenen, distantieer ik en de oud leden van spirit-Beringen van de linie van de senator. Hierbij veroordeel ik alle vormen van terrorisme, welk hun bewegingsredenen ook mogen zijn, ik veroordeel organisaties en mensen die terreur verheerlijken en allerlei activiteiten opzetten die terreur in het leven houden.[/font]

[font=Times New Roman]Met vriendelijke groeten,[/font]

[font=Times New Roman]Kahraman Yücel, oud-voorzitter spirit-Beringen[/font]

[font=Times New Roman]Albay Ersin, oud-secretaris [/font]

[font=Times New Roman]Temirhan Osman, oud-penningmeester[/font][/size]
[/edit]
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.

Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 6 september 2005 om 23:47.
KAHRAMAN Yücel is offline  
Oud 7 september 2005, 00:35   #2
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Zeer goed.
Waarom geeft ge hun geld terug?
Laat ze toch bedelen, procederen etc.
Oud 7 september 2005, 07:29   #3
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Altijd geweten dat Spirit een van de meest fantieke liefhebbers van terrorisme waren. Als je weet dat ze tegen gevangenisstraffen zijn (voor zware criminelen toch) is de link snel gelegd.
Geertje is offline  
Oud 7 september 2005, 09:12   #4
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

proficiat!

Is Spirit eigenlijk een partij??
Mosasaurus is offline  
Oud 7 september 2005, 09:18   #5
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Temirhan Osman, oud-penningmeester

Toffe boel daar bij Spirit...
Oud 7 september 2005, 09:23   #6
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter

Toffe boel daar bij Spirit...
Mosasaurus is offline  
Oud 7 september 2005, 09:31   #7
Corcovado
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Een begrijpelijke reactie van iemand die zich Mosasaurus noemt en dan ook nog eens reclame voor varkensvlees maakt.
Corcovado is offline  
Oud 7 september 2005, 09:45   #8
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Het is gewoon een conflict/discussie tussen staatsnationalisten en volksnationalisten. Een discussie die veel te triviaal is voor VB'ers.
solidarnosc is offline  
Oud 7 september 2005, 09:48   #9
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Het is gewoon een conflict/discussie tussen staatsnationalisten en volksnationalisten. Een discussie die veel te triviaal is voor VB'ers.
Ja want jij bent slim en wij dom.
Oud 7 september 2005, 09:49   #10
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Inderdaad.

We zullen het boekje maar niet opendoen wat die Turkse staatsnationalisten al allemaal niet aangericht hebben. Weer zo'n pot en ketel situatie, de hypocrisie druipt er van af. Ik keur het gebruik van geweld voor een volksnationalistische strijd helemaal niet goed, maar de Turkse staatsnationalisten zijn even grote terroristen. Maar ja, als het terrorisme van de overheid komt heet dat natuurlijk gewoon het garanderen van de staatsveiligheid.[edit]
[size=1]After edit by instromaniac on 07-09-2005 at 10:52
Reason:

Citaat:
Inderdaad.

We zullen het boekje maar niet opendoen wat die Turkse staatsnationalisten al allemaal niet aangericht hebben. Weer zo'n pot en ketel situatie, de hypocrisie druipt er van af. Ik keur het gebruik van geweld voor een volksnationalistische strijd helemaal niet goed, maar de Turkse staatsnationalisten zijn even grote terroristen. Maar ja, als het terrorisme van de overheid komt heet dat natuurlijk gewoon het garanderen van de staatsveiligheid.[/size]

Citaat:
Inderdaad.

We zullen het boekje maar niet opendoen wat die Turkse staatsnationalisten al allemaal niet aangericht hebben. Weer zo'n pot en ketel situatie, de hypocrisie druipt er van af.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door instromaniac : 7 september 2005 om 09:52.
instromaniac is offline  
Oud 7 september 2005, 09:50   #11
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik helemaal niet gezegd. U zegt dat nu.[edit]
[size=1]After edit by solidarnosc on 07-09-2005 at 10:52
Reason:

Citaat:
Heb ik helemaal niet gezegd. U zegt dat nu.[/size]

Citaat:
Heb ik helemaal niet gezegd.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 7 september 2005 om 09:52.
solidarnosc is offline  
Oud 7 september 2005, 10:02   #12
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel
Kahraman Yücel

7 September 2005

Geachte persmedewerkers,

Goed, ik stel nu voor dat de heren Yucel, Ersin en Osman een Belgische tak van de MHP oprichten. MHP-Beringen!
styllo_ben is offline  
Oud 7 september 2005, 10:12   #13
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik helemaal niet gezegd. U zegt dat nu.
hear hear, professor. Nog grandioze openbaringen? Zeg nog eens iets grappigs... Dat VB'ers racisten zijn ofzo.
Oud 7 september 2005, 10:13   #14
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corcovado
Een begrijpelijke reactie van iemand die zich Mosasaurus noemt en dan ook nog eens reclame voor varkensvlees maakt.

Heeft u iets tegen varkensvlees? Het is onrein in uw ogen? U hoeft het niette eten, maar heeft het recht niet om ons te beletten het te eten. De Sharia geldt hier niet hoor!
Mosasaurus is offline  
Oud 7 september 2005, 10:23   #15
Corcovado
Burger

Standaard

Citaat:
Heeft u iets tegen varkensvlees? Het is onrein in uw ogen? U hoeft het niette eten, maar heeft het recht niet om ons te beletten het te eten. De Sharia geldt hier niet hoor!
Vanuit uw spelling, de berichten die u post, kan ik alleen maar opmaken dat u net zo'n uitgezakt type bent waarmee men meestal reclame voor varkensvlees en aanverwanten maakt en dat uw hersenen danig aangetast zijn door dit goedje.[edit]
[size=1]After edit by Corcovado on 07-09-2005 at 11:25
Reason:

Citaat:
Vanuit uw spelling, de berichten die u post, kan ik alleen maar opmaken dat u net zo'n uitgezakt type bent waarmee men meestal reclame voor varkensvlees en aanverwanten maakt en dat uw hersenen danig aangetast zijn door dit goedje.[/size]

Citaat:
Vanuit uw spelling, de berichten die u post, kan ik alleen maar opmaken dat u net zo'n uitgezakt type bent waarmee men meestal reclame voor varkensvlees en aanverwanten maakt[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Corcovado : 7 september 2005 om 10:25.
Corcovado is offline  
Oud 7 september 2005, 10:30   #16
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corcovado
Vanuit uw spelling, de berichten die u post, kan ik alleen maar opmaken dat u net zo'n uitgezakt type bent waarmee men meestal reclame voor varkensvlees en aanverwanten maakt en dat uw hersenen danig aangetast zijn door dit goedje.
U bent zeer talentvol, verdraagzaam en een verrijking voor onze maatschappij!

Mooi nep-profiel trouwens.

U moet hier wel al langer rondhangen op het forum om van mijn posts in deze treath een beeld van me te kunnen vormen. Maar misschien heeft u wel een speciale gave, maar kan het niet verkroppen dat er personen zijn die wel varkensvlees mogen eten.
Mosasaurus is offline  
Oud 7 september 2005, 17:07   #17
Jozef Ostyn

Standaard

Het is inderdaad onbegrijpelijk dat zovele Belgische politici morele ondersteuning blijven verlenen aan aalerlei Turkse terroristische bewegingen. Zelfs de Belgische staat berschermt terroristen als Erdal.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 7 september 2005, 17:13   #18
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Het is inderdaad onbegrijpelijk dat zovele Belgische politici morele ondersteuning blijven verlenen aan aalerlei Turkse terroristische bewegingen. Zelfs de Belgische staat berschermt terroristen als Erdal.
idd. Zo bezochten ook toen nog Senator Quickie en Senator JM De Decker de leider van de terreurorganisatie Hamas.
Oud 7 september 2005, 17:20   #19
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
idd. Zo bezochten ook toen nog Senator Quickie en Senator JM De Decker de leider van de terreurorganisatie Hamas.
Ook dat was vrij schandalig ja.
Jozef Ostyn is offline  
Oud 7 september 2005, 17:22   #20
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Een mooie geste van Spirit-Beringen. Verdient het om nagevolgd te worden door alle andere Spirit-afdelingen...8)
napoleondegrote is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be