![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dit mooie kledingsstuk dat een rijke traditie kent, blijkt nu immens populair te zijn onder de homo's.
Eerst dacht ik dat het was om vrouwelijker over te komen maar een insider gaf me een andere verklaring. Het zou namelijk makkelijker zijn om gatgarnalen te zoeken bij elkaar... Het zou niet alleen makkelijker gaan maar ook vlugger. Nu vroeg ik me af wat een gatgarnaal was en ben ik beginnen "googlen"... Ik kwam toch wel op dit forum terecht zeker! Een zekere floppy heeft er een foto van gepost. Jammer genoeg is floppy verbannen en kan ik hem niet meer vragen waar hij die gatgarnaal gespot heeft. Het zou er ongeveer zo uitzien: Lijkt me een pijnlijke zaak als je daar drager van bent |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() dubbelnick gemeld, dag floppy.
tijd voor de grote kuis want het krioelt hier van het ongedierte. edit: de moderatie was me voor. puik werk. Laatst gewijzigd door Mitgard : 30 augustus 2009 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Gatgarnalen zijn toch gewoon uit de kluiten gewassen aarsmaden?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() ik had foto's van sexy jongens in kilts verwacht
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat de dubbelnicks wel zullen minderen eens het "groot verlof" is afgelopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost je, ik had roodharige Schotse (vrouwelijke) schoonheden verwacht.
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 augustus 2009 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Tis te hopen, want ik vind het echt niet leuk meer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mwah... met deze openingspost heb ik anders wel goed kunnen lachen hoor. Jammer van die steek naar homo's. Maar de Gatgarnaal is een klassieker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik dacht: 'Wat mag ik mij hier nu weer verwachten?' en ik werd bij het openen perplex geslagen. Gortig. De enige emotie die ik hier wil plaatsen is deze: ' ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik vraag me eigenlijk af waar hij het geduld vandaan haalt om telkens nieuwe e-mailadressen en nicks aan te maken? Hij heeft overduidelijk zeker geen last van drukte op het werk. ![]() Indien ik wist wie zijn baas was zou ik hem zeggen dat hij de werkdruk bij floppy gerust wat mag opdrijven. ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Vreemde titel. Bestaat er dan een kiltsoort die niet Schots is?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() ...
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 31 augustus 2009 om 23:12. |
![]() |
![]() |