![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Minister
|
![]() De lijn respecteert de taalwetgeving niet in de vlaamse rand mocht u daar enige hinder van ondervinden dien dan klacht op onderstaande link.
[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 7 oktober 2005 om 16:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() K&K. Verkeerd forum.8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eens goed lezen. Volgens de minister is er geen wetsovertreding aangezien er weinig burgers klacht indienen. Volgens mij is het de minister zelf die moet zorgen dat de taalwetten worden nageleefd en hangt dat niet af van het feit of een burger al dan niet klacht indient.
''De minister verschuilt zich achter technische problemen en wijst er op dat er maar weinig burgers klacht indienen tegen deze overtreding van de taalwet.'' |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mvg, awromele |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gisteren zei een Zuid-Afrikaan mij nog dat ze in zijn land de apartheid al lang hebben afgeschaft, maar dat wij, Belgen, er nog mee zitten... Maak de De Lijn, MIVB en TEC wéér nationaal en zorg ervoor dat alle bestuurders tweetalig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
“België heeft geen nationaliteit en, gezien het karakter van zijn inwoners, kan het er ook nooit een hebben. In feite heeft België geen politieke reden van bestaan.” Leopold I van Saksen-Coburg, Koning der Belgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Meer dan eens bewijst U van politiek, debat én dimplomatie géén kaas (belgische natuurlijk ![]() Waarom komen zúlke uitspraken niet in het topblad dag allemaal? un saludo[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Miguelito : 11 oktober 2005 om 19:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar och ja, Ik moet niet strijden voor het behoud van mijn moedertaal ![]() ![]() ![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Aan welke criminele feiten maakt de lijn zich schuldig? Spreken de bestuurders Franstaligen soms in het Frans aan ofzo? onvergeeflijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Aan hoeveel klachten zitten we eigenlijk al??? Wanneer komen ze voor???
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |