![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Voel jij of je vrouw onveilig op de straat de dag van vandaag | |||
ja, algemeen, dit nu éénmaal de realiteit |
![]() ![]() ![]() |
6 | 25,00% |
ja, ik of ze durft niet meer buiten alleen als het donker is |
![]() ![]() ![]() |
9 | 37,50% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 41,67% |
neen ,het is maar een gevoel |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,33% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Drie op vier vrouwen voelt zich onveilig op straat
![]() Meer dan driekwart van de vrouwen voelt zich 's nachts op straat niet prettig. Dit blijkt uit onderzoek onder vierhonderd vrouwen van het blad Cosmopolitan. Ook honderd mannen werd naar hun mening gevraagd. Van hen denkt 90 procent dat vrouwen op straat wel eens worden lastiggevallen door mannen. Van de vrouwen geeft 37 procent aan dat hun dit daadwerkelijk is overkomen. Het lastigvallen komt in vele gedaantes voor, van onschuldig nafluiten tot verbaal geweld, achtervolgingen en handtastelijkheden. Op het werk zijn vrouwen ook niet geheel veilig, 25 procent zegt daar wel eens te zijn lastiggevallen. Handtastelijkheden, seksueel getinte e-mails en ranzige praat worden als vormen genoemd. Driekwart van de vrouwen laat korte rokjes en strakke truitjes daarom thuis. ( het laatste nieuws ) Tegenwoordig wel erg als je ziet wat er allemaal rond loopt op straat, rare gasten, gedrogeerden, mensen met een gevaarlijke blik, psychisch gestoorden die soms tegen objecten staan te praten... ik voel mij ook bang en niet alleen in de donker. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Georgette : 14 oktober 2005 om 14:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sofietje, Georgette.........................who's next ???
![]()
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Odette.
Wiske. Aldegondis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() 1)welk type vrouw loopt er s' nachts door de straten te dolen ?
2)gespuis en ander tuig van de riool zoeken s'nachts onder dekking van de duisternis hun slachtoffers.zij kunnen dit blijkbaar blijven doen omdat de politie andere zaken te doen heeft zoals:zelf dealen,inbreken,plannen beramen en slapen. 3)bepaalde individuen manipuleren hun religie op die wijze dat het steeds in hun opzet past.dit o.a. gehoord van een egyptenaar:als het donker is ziet allah mij niet meer en kan ik doen wat ik wil.
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
langsgaan in den brico om........ een zaklamp te kopen...........mét batterijen uiteraard.... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
zaklamp ? batterijen ? verdorie zeg dat zijn onderdelen om... een bom te maken ! ![]() ![]() t zou natuurlijk ook zo kunnen: stuur de faktuur maar naar het land tsunami o schone maagd aan het telmachine ! of zo: plots had hij zo een opgeblazen gevoel...gauw een rennieke gepakt... heel moeilijk zonder handjes & armpkes...die klote schuifdooskes ook ![]()
the path of superstition leads to the crossroads of insanity ! ...religion is the opium for poor minded people...science is the healthfood for atheists ! http://users.pandora.be/diaboloxxx/d...e_of_islam.wmv |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() And hoeveel % van de mannen zijn verkrachters?
Conclusie: 3/4 van de vrouwen zijn zeikers die tegen niks kunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() We kunnen die wijven hun foef dichtnaaien.
Ze zullen zich meteen veiliger voelen. Of we steken er scheermesjes in! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() de vrouwen moeten ook niet buiten komen 's avonds.
waar is dat goed voor? ze zouden beter thuis in de pap roeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Tegenwoordig heeft iedereen een stoornis.
Dat is bijna niet overdreven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vroyuwen zonder hoofddoek zijn toch ook maar hoeren die ge moogt pakken zoveel ge wilt als Islamiet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Die medemens onder je bericht...
Racisme ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 14 oktober 2005 om 19:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bang voor den donkeren, bang voor de onbekende, bang van uwen eigen schaduw, bang om 's avonds alleen in uwen kelder te gaan, bang voor spinnekoppen, bang van zwarte katten die voor uwen auto lopen, ...
Sommige vrouwen (en mannen ook) zijn gewoon schijtluizen, grote bangeriken, zo is dat nu eenmaal sinds jaar en dag en overal. Mijn moeder leerde mij : "wie bang is krijgt ook slagen" en dat heeft bij mij goed gewerkt. Ben van niet veel of niet veel mensen bang, is eerder omgekeerd haha. Ge moet het natuurlijk niet gaan zoeken hé, maar als ge als vrouw uw gezond verstand gebruikt, dan valt er niet veel te vrezen mijn gedacht. Bij "bangeriken" slaat de slogan "onveiligheid" natuurlijk wél aan hé...
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
![]() |
![]() |