![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wordt dit onze maatschappij?
Ik begrijp echt de voorstanders van dit soort van verrijking niet hoor. Het ergste van al is dat die mannen in deze reportage gelijk hebben, binnen 30 jaar zijn ze in de meerderheid in heel Europa. Echt hallucinant vanaf ongeveer de drieëndertigste minuut, de tijd daarvoor is de gewone zever. http://www.rtbf.be/laune/revoir/deta...MTST100-000-PR |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 7 november 2012 om 09:26. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg me na afloop af wie die reportage had gemaakt: Safia Kessas, een vrouw. Ze heeft hen een jaar lang gevolgd met vallen en opstaan tot de voorlopige hechtenis. Eerst mocht ze alleen de acties filmen, maar van het ene kwam het andere. Ze droeg geen sluier. Over de ontbinding van Sharia4Belgiym, zegt ze dat deze mensen zich ws op iets anders gaan richten. Geen loze woorden, vrees ik, als je in de reportage de glimpen ziet van de strategie in het hoofd van die leider. Een Engelse moslim kwam op bezoek om een lesje te geven in het 'omver werpen van regimes'. En nu weet ik ook dat moslims gevraagd wordt om met de linkerhand (voor de grote boodschap) ook 'chrétins' de hand de drukken. Goed om te weten, denk ik maar. Het preken tgo jongens op een voetbalveldje .... En verder merk ik een spoortje ego-cultus op waar die Fouad heel duidelijk van geniet. En wat ik heb ik spijt dat toen ze stonden te leuteren op een markt, er niet toevallig één of andere groep wandelaars van de hondenclub moest passeren. Ik vraag me af of die Fouad ze alle vijf nog heeft. Hij heeft duidelijk een entourage nodig. Maar die entourage leek me eerder een bende twijfelaars, dan wel en dan niet enthousiast. Hopelijk is ééntje ervan een infiltrant. Wat me ook is bijgebleven: 'Purifier l'Europe.' Ik peis dat als onzen ouwe hond het loodje legt, ik een bouvier ga kopen. Ik heb er ene leren kennen bij kennissen. Dat soort dingen gebeurt nu in Antwerpen of in Brussel, maar daar gaat het niet bij blijven. Als Fouad en zijn mannekens (of anderen) scanderend in mijn straat komen, laat ik dan die hond los. Zoals vroeger dan: 'Van mijn erf af.' Laatst gewijzigd door parsprototem : 7 november 2012 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Die lelijke baardaap is zo een vreselijke hypocriet: zijn wijf (sorry, ik kan dat geen vrouw meer noemen) moet één van dezer werpen denk ik (yup, krijg het woord 'bevallen' niet getypt) zonder dat ze getrouwd zijn. En voorts maar van die psychopatische zever verkopen....pfffffttt....
Hij met zijn middeleeuwse visies....in die tijd waren ze nochtans ook niet vies van een galgenradje of een hoofdpletter of een kniesplitter..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Ik bedoel, men kan toch niet blijven ontkennen. Wanneer gaan die mensen en onze politiekers hun ogen eindelijk open? Laatst gewijzigd door Hoomer : 7 november 2012 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Politici en media voeren momenteel nog steeds hetzelfde dansje uit: aanvaarden en pas u aan. Het is moeilijk om als je Dash gebruikt om te slaan naar kritisch denken en je afvragen 'Hoe witter wast Dash eigenlijk?'. Omdat het al de zoveelste keer is dat het poeder witter wast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik heb een familiale verzekering die ik altijd betaal maar er gebeurt nooit iets. Waren die VB'ers nu maar slimmere mensen op allerlei vlakken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Houden die linksen voet bij stuk om hun ongelijk niet te moeten toegeven, het zijn alleen dommeriken die nooit van mening veranderen of die hun ongelijk niet kunnen toegeven. Zien zij niet in de hun zo (door hen) geprezen immigratiepolitiek de verkeerde kant opgaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een mooi voorbeeldje van poco-achtige paniekvoetbal: Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Misschien eerst ff de link bekijken alvorens het blindelings voor uw troetels op te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vis stinkt aan de kop. En als je er de kop afdoet is het probleem al grotendeels opgelost. Zo gebeurt het nu toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() de grap is : we zullen dat aanpakken als ze op den dop staan
|
![]() |
![]() |