![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() En zo zie je maar dat veel autochtonen mannen hun pollen niet kunnen thuishouden,
Geilen op de vrouwen, en vrouwen vastpakken, aanraken, poepke aanraken Seksbeluste, maniakken, ... die waarschijnlijk niet aan hun trekken komen bij vrouwlief Moest ik nou zoveel geld hebben als Pol Van Den Driesche in godsnaam dan ga ik gewoon naar een exotisch land en koop ik mij 3 seksbommen van een vrouwen en dan kunnen zij uw behoeftes optimaal bevredigen, Aléé ik heb niets tegen de persoon zelf maar ik probeer gewoon een maatschappelijk uitwas aan de kaak te stellen Verder moet het kunnen om aan polygamie te doen voorwa niet? Kijk naar Juan Carlos???Kijk naar de baas van Playboy hij heeft verschillende vrouwen maar niemand kraait daarnaar Een raad dat ik kan geven aan de vrouwen als jullie niet willen aangeraakt worden, kleed u gewoonw at deftiger Laatst gewijzigd door Moor : 21 april 2012 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() 1/10 ik heb gereageerd. Maar hoe hard kan je proberen te trollen? Autochtoonse seksmaniakken, polygamie en die laatste zin. Jesus christ, die laatste zin alleen al.
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Da is toch zo? Ik bedoel als ge zoveeeel geld hebt waarom uzelf in moeilijke situatie zetten en gerechtelijke problemen over de hals brengen als ge evengoe een poepke kunt versieren op straat
Gewoon ne sjieken bak uitpakken en klaar is kees, ge hebt een griet aan uw kant? Alé joeng? Het is algemeen bekend dat er veel meer vrouwen zijn dan mannen Het is toch nie moeilijk om een gewillige vrouw aan de haak te slagen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vrouwen zijn helemaal geen koopwaar, maar wat is prostitutie dan? Als een vrouw niet nagestaard wilt worden, en nagefloten dan vind ik dat zij zich wat minder als een hoer moet kleden, een vrouw wordt beoordeeld naar haar brains Luister goed wat Muhammed Ali zegt over Westerse vrouwen http://www.youtube.com/watch?v=IGGyNm_z ![]() Vrouwen "kicken" op die aandacht, op dat gefluit, vrouwen flippen op mannelijke aandacht, Laatst gewijzigd door Moor : 21 april 2012 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Als ik na zoveeel geld had, zoveel centen, dan ging ik direct naar Thailand of Comombia of zo of Rusland, een BOM VAN EEN VROUW huwen
en dan kunt gij u inleven op haar waarom zo van die stomme vrouwen aanraken zodat ge uw reputatie naar de vaantjes brengt En derbij nog die maskes die zich zo sexy kleden hebben het zelf gezocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En waar slaat uw bewering op dat er "veel meer" vrouwen zouden zijn dan mannen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk dat voor elke man er 3 a 4 vrouwen zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Elke verdere aanraking kan dan uitlopen in een klacht tegen de poepkesaanraker. Citaat:
Citaat:
Citaat:
btw, is veelmannerij dan ook voor vrouwen toegestaan ? Citaat:
Pleegt zinloos geweld op onschuldige wezens. Not my cup of Sangria. Citaat:
Citaat:
Zelfs als een vrouw in haar eva-kostuum en met een pluim in haar poepke, rondjes staat te draaien aan het Vier Armenkruispunt, dan heeft u noch iemand anders het recht, deze dame tegen haar zin te bepotelen of erger. Mss moet u als man wat meer emanciperen, maw, uw inlevingsvermogen richten op hoe u met uw leven zou omgaan, mocht u toevallig met een vagina geboren zijn en hoe vrouw(on)vriendelijk u zulke opmerking als hierboven dan zelf zou interpreteren. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 21 april 2012 om 19:18. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En sinds wanneer hoeven mannen GEEN brains te bezitten? Of is dat niet belangrijk voor jou mss? En wat die Muhammed Ali zegt kan mij persoonlijk geen barst schelen hoor. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg Moslimlanden zoals Indonesie, Marokko, Egypte, ... vrouwen genoeg !!! Laatst gewijzigd door Moor : 21 april 2012 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |