Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2012, 18:37   #1
Moor
Gouverneur

Standaard De autochtonen kunnen hun handen niet thuishouden

En zo zie je maar dat veel autochtonen mannen hun pollen niet kunnen thuishouden,

Geilen op de vrouwen, en vrouwen vastpakken, aanraken, poepke aanraken

Seksbeluste, maniakken, ... die waarschijnlijk niet aan hun trekken komen bij vrouwlief

Moest ik nou zoveel geld hebben als Pol Van Den Driesche in godsnaam dan ga ik gewoon naar een exotisch land en koop ik mij 3 seksbommen van een vrouwen en dan kunnen zij uw behoeftes optimaal bevredigen,

Aléé ik heb niets tegen de persoon zelf maar ik probeer gewoon een maatschappelijk uitwas aan de kaak te stellen

Verder moet het kunnen om aan polygamie te doen voorwa niet?

Kijk naar Juan Carlos???Kijk naar de baas van Playboy hij heeft verschillende vrouwen maar niemand kraait daarnaar

Een raad dat ik kan geven aan de vrouwen als jullie niet willen aangeraakt worden, kleed u gewoonw at deftiger

Laatst gewijzigd door Moor : 21 april 2012 om 18:39.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 18:51   #2
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

1/10 ik heb gereageerd. Maar hoe hard kan je proberen te trollen? Autochtoonse seksmaniakken, polygamie en die laatste zin. Jesus christ, die laatste zin alleen al.
Oud 21 april 2012, 18:53   #3
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
En zo zie je maar dat veel autochtonen mannen hun pollen niet kunnen thuishouden,

Seksbeluste, maniakken, ... die waarschijnlijk niet aan hun trekken komen bij vrouwlief

Moest ik nou zoveel geld hebben als Pol Van Den Driesche in godsnaam dan ga ik gewoon naar een exotisch land en koop ik mij 3 seksbommen van een vrouwen en dan kunnen zij uw behoeftes optimaal bevredigen,

Aléé ik heb niets tegen de persoon zelf maar ik probeer gewoon een maatschappelijk uitwas aan de kaak te stellen

Kijk naar Juan Carlos???Kijk naar de baas van Playboy hij heeft verschillende vrouwen maar niemand kraait daarnaar

Een raad dat ik kan geven aan de vrouwen als jullie niet willen aangeraakt worden, kleed u gewoonw at deftiger
Oh, dat is vriendelijk, bedankt.
Oud 21 april 2012, 18:59   #4
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waar slaat dat nu op? Enerzijds klaag je aan dat veel autochtone mannen hun handen niet kunnen thuishouden, anderzijds promoot je polygamie en zou je graag vrouwen willen "kopen"..alsof vrouwen koopwaar zijn. Tenslotte hoef jij, noch iemand anders te bepalen welke kleding vrouwen willen dragen. Ik draag ook hetgeen waarin ik mij goed voel en geen enkele vent heeft zich met mijn kledingkeuze te moeien. Laat staan het lef te hebben om mij aan te raken.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 19:01   #5
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Waar slaat dat nu op? Enerzijds klaag je aan dat veel autochtone mannen hun handen niet kunnen thuishouden, anderzijds promoot je polygamie en zou je graag vrouwen willen "kopen"..alsof vrouwen koopwaar zijn. Tenslotte hoef jij, noch iemand anders te bepalen welke kleding vrouwen willen dragen. Ik draag ook hetgeen waarin ik mij goed voel en geen enkele vent heeft zich met mijn kledingkeuze te moeien. Laat staan het lef te hebben om mij aan te raken.
Ohnee, jij bent toch niet zo,n type die denkt dat als een man je aanraakt, daar direct bedoelingen bij heeft?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 19:03   #6
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Oh, dat is vriendelijk, bedankt.
Da is toch zo? Ik bedoel als ge zoveeeel geld hebt waarom uzelf in moeilijke situatie zetten en gerechtelijke problemen over de hals brengen als ge evengoe een poepke kunt versieren op straat

Gewoon ne sjieken bak uitpakken en klaar is kees, ge hebt een griet aan uw kant?

Alé joeng? Het is algemeen bekend dat er veel meer vrouwen zijn dan mannen

Het is toch nie moeilijk om een gewillige vrouw aan de haak te slagen?
Oud 21 april 2012, 19:05   #7
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Vrouwen zijn helemaal geen koopwaar, maar wat is prostitutie dan?

Als een vrouw niet nagestaard wilt worden, en nagefloten dan vind ik dat zij zich wat minder als een hoer moet kleden, een vrouw wordt beoordeeld naar haar brains

Luister goed wat Muhammed Ali zegt over Westerse vrouwen

http://www.youtube.com/watch?v=IGGyNm_zs

Vrouwen "kicken" op die aandacht, op dat gefluit, vrouwen flippen op mannelijke aandacht,

Laatst gewijzigd door Moor : 21 april 2012 om 19:08.
Oud 21 april 2012, 19:06   #8
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht

1/10 ik heb gereageerd. Maar hoe hard kan je proberen te trollen? Autochtoonse seksmaniakken, polygamie en die laatste zin. Jesus christ, die laatste zin alleen al.

HAHA mooie fotoooooo
Oud 21 april 2012, 19:08   #9
Moor
Gouverneur

Standaard

Als ik na zoveeel geld had, zoveel centen, dan ging ik direct naar Thailand of Comombia of zo of Rusland, een BOM VAN EEN VROUW huwen

en dan kunt gij u inleven op haar waarom zo van die stomme vrouwen aanraken zodat ge uw reputatie naar de vaantjes brengt

En derbij nog die maskes die zich zo sexy kleden hebben het zelf gezocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 21 april 2012, 19:09   #10
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Da is toch zo? Ik bedoel als ge zoveeeel geld hebt waarom uzelf in moeilijke situatie zetten en gerechtelijke problemen over de hals brengen als ge evengoe een poepke kunt versieren op straat

Gewoon ne sjieken bak uitpakken en klaar is kees, ge hebt een griet aan uw kant?

Alé joeng? Het is algemeen bekend dat er veel meer vrouwen zijn dan mannen

Het is toch nie moeilijk om een gewillige vrouw aan de haak te slagen?
En denk je dan het geluk gevonden te hebben door een vrouw -een zeer goedgelovige, naiëve dan- aan de haak te slaan door wat gepronk met uwe chiquen bak? Als die ne gast tegenkomt met NOG ne chiqueren bak zijt ge haar in no time kwijt. Kunt ge weer beginnen pronken van vooraan af.
En waar slaat uw bewering op dat er "veel meer" vrouwen zouden zijn dan mannen? Iets meer, maar dat is't dan.
Oud 21 april 2012, 19:09   #11
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als ik na zoveeel geld had, zoveel centen, dan ging ik direct naar Thailand of Comombia of zo of Rusland, een BOM VAN EEN VROUW huwen

en dan kunt gij u inleven op haar waarom zo van die stomme vrouwen aanraken zodat ge uw reputatie naar de vaantjes brengt

En derbij nog die maskes die zich zo sexy kleden hebben het zelf gezocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oke
Oud 21 april 2012, 19:11   #12
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En denk je dan het geluk gevonden te hebben door een vrouw -een zeer goedgelovige, naiëve dan- aan de haak te slaan door wat gepronk met uwe chiquen bak? Als die ne gast tegenkomt met NOG ne chiqueren bak zijt ge haar in no time kwijt. Kunt ge weer beginnen pronken van vooraan af.
En waar slaat uw bewering op dat er "veel meer" vrouwen zouden zijn dan mannen? Iets meer, maar dat is't dan.
Een sjieken bak is enkel een aanzet, een middel, er zijn in deze wereld meeeeeeeer vrouwen dan mannen

Ik denk dat voor elke man er 3 a 4 vrouwen zijn
Oud 21 april 2012, 19:12   #13
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een sjieken bak is enkel een aanzet, een middel, er zijn in deze wereld meeeeeeeer vrouwen dan mannen

Dat is toch alleen maar positief?
Oud 21 april 2012, 19:12   #14
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als de dame in kwestie nee zegt, dan gaat het niet verder dan poepke aanraken.
Elke verdere aanraking kan dan uitlopen in een klacht tegen de poepkesaanraker.
Citaat:
Welk moslimland ga je daarvoor uitkiezen ?
Citaat:
Vrouwen moeten idd mondiger worden en zich door niemand laten intimideren of de schuld bij zichzelf leggen.
Citaat:
In het westen is dat niet de gebruikelijke gang van zaken., maar daar moet over kunnen gepraat worden.
btw, is veelmannerij dan ook voor vrouwen toegestaan ?
Citaat:
Kijk naar Juan Carlos???
Is niet direct de beste referentie, waar ik mij als man mee identificeer.
Pleegt zinloos geweld op onschuldige wezens.
Not my cup of Sangria.
Citaat:
Kijk naar de baas van Playboy hij heeft verschillende vrouwen maar niemand kraait daarnaar
Is Hugh dan getrouwd ?
Citaat:
Vrouwen hebben alle recht, om zich te kleden zoals zij dat zelf wensen, net zoals u en ik als mannen dat hebben.
Zelfs als een vrouw in haar eva-kostuum en met een pluim in haar poepke, rondjes staat te draaien aan het Vier Armenkruispunt, dan heeft u noch iemand anders het recht, deze dame tegen haar zin te bepotelen of erger.

Mss moet u als man wat meer emanciperen, maw, uw inlevingsvermogen richten op hoe u met uw leven zou omgaan, mocht u toevallig met een vagina geboren zijn en hoe vrouw(on)vriendelijk u zulke opmerking als hierboven dan zelf zou interpreteren.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 21 april 2012 om 19:18.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2012, 19:13   #15
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vrouwen zijn helemaal geen koopwaar, maar wat is prostitutie dan?

Als een vrouw niet nagestaard wilt worden, en nagefloten dan vind ik dat zij zich wat minder als een hoer moet kleden, een vrouw wordt beoordeeld naar haar brains

Luister goed wat Muhammed Ali zegt over Westerse vrouwen

http://www.youtube.com/watch?v=IGGyNm_zs

Vrouwen "kicken" op die aandacht, op dat gefluit, vrouwen flippen op mannelijke aandacht,
Wie bepaalt wanneer een vrouw zich als een hoer kleedt? Wat is de grens volgens jou dan?
En sinds wanneer hoeven mannen GEEN brains te bezitten? Of is dat niet belangrijk voor jou mss?
En wat die Muhammed Ali zegt kan mij persoonlijk geen barst schelen hoor.
Oud 21 april 2012, 19:14   #16
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Als de dame in kwestie nee zegt, dan gaat het niet verder dan poepke aanraken.
Elke verdere aanraking kan dan uitlopen in een klacht tegen de poepkesaanraker.

Welk moslimland ga je daarvoor uitkiezen ?

Vrouwen moeten idd mondiger worden en zich door niemand laten intimideren of de schuld bij zichzelf leggen.

In het westen is dat niet de gebruikelijke gang van zaken..

Is niet direct de beste referentie, waar ik mij als man mee identificeer.
Pleegt zinloos geweld op onschuldige wezens.
Not my cup of Sangria.

Is Hugh dan getrouwd ?

Vrouwen hebben alle recht, om zich te kleden zoals zij dat zelf wensen, net zoals u en ik als mannen dat hebben.
Zelfs als een vrouw in haar eva-kostuum en met een pluim in haar poepke, rondjes staat te draaien aan het Vier Armenkruispunt, dan heeft u noch iemand anders het recht, deze dame tegen haar zin te bepotelen of erger.

Mss moet u als man wat meer emanciperen, maw, uw inlevingsvermogen richten op hoe u met uw leven zou omgaan, mocht u toevallig met een vagina geboren zijn en hoe vrouw(on)vriendelijk u zulke opmerking als hierboven dan zelf zou interpreteren.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Er zijn genoeg Moslimlanden zoals Indonesie, Marokko, Egypte, ... vrouwen genoeg !!!

Laatst gewijzigd door Moor : 21 april 2012 om 19:24.
Oud 21 april 2012, 19:15   #17
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Dat is toch alleen maar positief?
Ja natuurlijk vrouwen in hopen jaaaa
Oud 21 april 2012, 19:15   #18
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Paardrijden
Oud 21 april 2012, 19:16   #19
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dus jij beweert dat slechts 25-33% van de wereldbevolking mannelijk is? OMG!!!!!!
Oud 21 april 2012, 19:16   #20
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja natuurlijk vrouwen in hopen jaaaa
Inderdaad? Hoe meer hoe beter!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be