![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Moordenaar van Joe is niet moordenaar van Joe!
Voil�*. Daarmee zijn er nu vier titels op forum Maatschappij op de eerste bladzijde die beginnen met de onterechte titel "Moordenaar van Joe" Laatst gewijzigd door eno2 : 31 augustus 2006 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ik vrees dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben ... geen bewijs ... en een gedroomde zondebok ... na de verkiezingen heeft ie misschien nog een waterkansje op een eerlijke justitie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() laat ons hopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De moordenaar van Joe, die niet de moordenaar is van Joe, is vrijgelaten. De moordenaar van Joe, die de moordenaar van Joe is, heeft een cipier verleid, en die is nu ontslagen. Hij zal vervroegd vrijgelaten worden, omdat hij niet uitgeleverd is aan Polen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het is raar, dat nu plots niemand meer belangstelling heeft voor de moordenaar van Joe, terwijl eertijds het forum eronder bezweek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind jij dat raar? Zo'n beschermde mensensoort daar kan je beter over zwijgen. Straks krijg je nog langer celstraf dan hijzelf voor laster en eerroof, en dat zonder sexpoes als cipier!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 mei 2009 om 09:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Eens dat de belangstelling verdwenen is , en een paar nieuwe gruwelijke misdaden onze verontwaardiging hoog doen oplaaien , word de dader door het achterpoortje discreet op straat losgelaten, goed uitgerust en vol plannen om opnieuw toe te slaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoezo bron?
De sexuele uitspattingskes met zijn vrouwelijke cipierderin stonden toch gewoon in de krant verleden week? En dat hij nog steeds niet in Polen zit weten we toch allemaal? En dat - indien hij hier gewoon blijft neuken - pardon - blijft opgesloten zitten, moet ie toch maar één derde van zijn straf doen? Ik denk niet dat het met wederzijdse toestemming neuken van de cipierderin onder "slecht gedrag" valt? Ze krijgen nu toch een apart kamertje als ze hem komt bezoeken? Mensenrechten heet dat geloof ik. Pa van Joe zal content zijn, de mens. Ge moogt er als moeder toch niet aan denken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben de ouders van het slachtoffer met de relaties van de dader te maken ? Als je met een enkelband in huis zit weet toch ook niemand wie over de vloer komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mischien omdat de gevangenissen zo vol zitten dat ze nu en dan plaats moeten maken voor nieuwe helden... Misschien hopen ze dat de getroffen familie en vrienden van de slachtoffers de klus klaren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Dat klopt inderdaad . Maar dit spreekt toch veel meer tot de verbeelding : in het gevang aanpappen met madam cipier ! Alle verzinsels over " Vier-sterren -hotel/gevangenissen " krijgen hier een luid galmend echo !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zal eens beginnen uitkijken naar een druk bezochte plaats waar ik iemand een fatale nekslag kan toebrengen voor zijn GSM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |